banner87

Kılıçdaroğlu'ndan Cumhurbaşkanlığı adaylığı açıklaması

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, amcasının cenaze töreni için geldiği İstanbul'dan Ankara'ya dönerken 'erken seçim'i değerlendirdi.

Kılıçdaroğlu'ndan Cumhurbaşkanlığı adaylığı açıklaması

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, amcasının cenaze töreni için geldiği İstanbul'dan Ankara'ya dönerken 'erken seçim'i değerlendirdi.

19 Nisan 2018 Perşembe 15:11
Kılıçdaroğlu'ndan Cumhurbaşkanlığı adaylığı açıklaması

Sabiha Gökçen Havalima'nında CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu açıklama yaptı.

Kılıçdaroğlu şu açıklamayı yaptı:

Haziran'da seçimleri yapacağız. Haziran güzel ve aydınlık bir ay. Aydınlığın fazla olduğu bir ay, ağaçlar çiçeğe durur. 

Haziran'da seçimleri gerçekleştireceğiz. Aydınlığın en fazla olduğu aydır. Haziran, iyilerin galip, kötülerin mağlup olduğu bir aydır. Bu ülkenin gerilimden büyük acılar çektiğini biliyoruz. Haziran'da söz veriyorum bu ülkeye kardeşliği, huzuru, barışı getireceğiz. İnsanlar televizyon izlemekten korkuyor.

Cumhurbaşkanı adayını Parti Meclisi belirler. Önümüzdeki hafta Parti Meclisi'ni toplayacağız, adayımızı belirleyeceğiz.

İTTİFAK AÇIKLAMASI

CHP lideri ittifak sorusuna, "Kim tek adam rejimine kim karşıysa, kim özgürlüklerden yanaysa Haziran'da bekliyoruz" şeklinde cevap verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.04.2018 16:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
FİRUZE 2018-04-19 16:11:06

Yüce yaradan yardımcın olsun güzel insan.İnşAllah bu ülkenin başına sen yada senin gibi birlik ,beraberlik,barış ve kardeşlik arzu eden namuslu,ahlaklı ve onurlu bir insan gelir.Senin halkını,ülkeni,bayrağını,ülkemizin kurucusu saygı değer Atamızı ne çok sevdiğini, demokrasiyi,laikliği,ezilenlerin haklarının adil bir şekilde verilmesi gerektiğini,ulusal değerlerimize bağlı,parlementer sistemden yana olan bir değerimiz tarafından ülkemizin Cumhuru olmak bizleri yüceltecektir.İyi ki varsınız.Halk mücadelesinde yolunuz açık,Adalet ve hukuk nezdinde kılıcınız keskin olsun.

Misafir Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2018-04-19 21:19:14 @FİRUZE

"TÜRKİYE EKONOMİK İNTİHARA GİDİYOR"
https://www.youtube.com/watch?v=UCC6bzTgwhA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ERTY 2018-04-19 16:34:47 @FİRUZE

ALLAH BUNU CEHAPENIN BASINDAN EKSIK ETMESIN BU OLMASAYDI TAYYİP NASIL GALIP GELICEKTİ ULEN NE KERİZ YORUMCULARSINIZ ANLAMAK ZORDUR SİZİ ZİHNİYET BOZUK

Beğenmedim! (5)
Avatar
ARMUDUN SAPI 2018-04-19 16:29:14

ÜZÜMÜN ÇÖPÜ demeden tek adamliğa karşı omuz omuza

Avatar
Sakaryalı 2018-04-19 16:28:32

Sizin ne kadar ahlaklı vijdanlı,merhametli,adil bir insan olduğunuzu ve ucunda zerrei miskal kadar harama niyetlenmeyeceğinizi SSK nın başında iken yanınızda çalıştığım zamanlardan çok iyi biliyorum.Yüce yaratan insanı kuru iftiradan saklasın.O zamanki hükümetlerin çıkarmış oldukları yasayı siz değerli müdürlere uygulatarak suçlamaya çalışanlara gülüp geçiyorum.İnsanlarımızın büyük bir kısmı cahil maalesef.Okumadan araştırmadan iftira atmayı,gıybet yapmayı çok iyi biliyorlar.Yüce yaratanın onlara bahşetmiş olduğu zekayı kullanmayarak Allah a hakaret ettiklerinin farkında bile değiller.İnsanların doğruları ve yürekli değerli insanları bilmeleri görmeleri için bütün güzellüklerin ülkemiz ve dünyadaki bütün halkların olması dileği ile sayın başkan değerli ağabeyime başarılar dilerim.

Misafir Avatar
@Sakaryalı x-----cvp 2018-04-19 16:38:48 @Sakaryalı

yalancının ... manyak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Orhan 2018-04-19 16:28:03

Favorim 1- Sn SEZER dir.
Favorim 2- Sn BÜYÜKERŞEN dir.
Her İkisi de Demokratik Laik Cumhuriyet ten TARAF ,Atatürk İlke ve Devrimlerine Aşık ,Yurtsever ,Tertemiz Güçlü Tecrübe Kokan Kişilikler .Her ikisine de Sevgiler.

Avatar
Hikmet 2018-04-19 17:15:56

Kılıçdaroğlu bu kadar sene RTE'nin zaferlerine hizmet ett, bir defa daha neden olmasın? RTE'nin mumla arayıp başka bir eşini bulmayacağı bir 'rakip'tir KK. Eh, CHP bugüne kadar onu başta tutmakta ısrar ettiğine göre bir defa daha, bu sefer tarihin çöplüğüne atılmak üzere, hezimeti hak etmiş demektir.

Avatar
ergül 2018-04-19 18:15:02

Hayır Kılçtaroğlu aday olmayacak,nereden çıkardın gazete.Ağzından öyle bir şey çıkmadı.

Avatar
Aydin 2018-04-19 17:11:14

Bugün hdp 'nin kasım secimlerindende anlaşılacağı gibi bunların seçimde yüksek oy alma derdi yok.dertleri baska

Misafir Avatar
ella mono 2018-04-20 01:44:29 @Aydin

IP elimde seni bulacağım aydın

Beğenmedim! (0)