banner87

Kılıçdaroğlu'ndan Melih Gökçek'e suç duyurusu!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara Büyükşehir eski Belediye Başkanı Melih Gökçek hakkında ’Hakaret ve suç işlemeye tahrik’ gerekçesiyle suç duyurusunda bulundu.

Kılıçdaroğlu'ndan Melih Gökçek'e suç duyurusu!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Ankara Büyükşehir eski Belediye Başkanı Melih Gökçek hakkında ’Hakaret ve suç işlemeye tahrik’ gerekçesiyle suç duyurusunda bulundu.

20 Haziran 2018 Çarşamba 16:23
Kılıçdaroğlu'ndan Melih Gökçek'e suç duyurusu!

24 Haziran seçimlerine az bir süre kala, eski Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanı Melih Gökçek, Twitter hesabından tepki çeken bir paylaşımda bulundu.

Gökçek, Twitter hesabından yaptığı ankette, “Sizce bu seçimi AK Parti/MHP Cumhur İttifakı mı kazanır, yoksa FETÖ/Batı destekli teröristler mi kazanır? Anket sonunda yorumumu bekleyin. Not: Süre 4 saat…” ifadelerini kullandı.

SUÇ DUYURUSU

Kılıçdaroğlu'nun avukatları tarafından yapılan başvuruda, Gökçek'in sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımlar ve düzenlediği anket ile CHP'yi “terörist ilan ettiği” bunu da suç oluşturduğu vurgulandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.06.2018 17:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Airforce 2018-06-20 16:50:07

Bu Melih Gökçe denilen zat, Ankara’yı parsel parsel feto terör örgütüne veren vatan haini değil miydi? Melih efendi Lütfen bi zahmet aynaya bak ve kim terorist kim hain gör.

Misafir Avatar
TAMAM TAMAM CHP DEVAM DEVAM 2018-06-20 23:25:08 @Airforce

Binali Yıldırım - ‪T A M A M Mı Bayraklı :)))‬ ‪Sin Sin Sin Kaf Kaf Kaf Sinkaf Si Kaf Kaf ???‬
https://www.youtube.com/watch?v=b5YzpVGAkp0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Bey 2018-06-20 22:23:04 @Airforce

iyi yapmis eline saglik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa olumune 2018-06-20 22:22:38 @Airforce

kilicdaroglu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Erdoğan: Ne istediniz de alamadınız? 2018-06-20 22:22:09 @Airforce

https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fetonun siyasi ayagi ortaya cikarilmali 2018-06-20 22:21:06 @Airforce

Hocaefendi dediler, ne istedilerse verdiler. Kim FETÖ'cü, kim besledi, kim büyüttü?
https://www.youtube.com/watch?v=BNWmW3tALJU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zion 2018-06-20 22:16:05 @Airforce

fetö ile kol kola olan ne istedinizde vermedik diye itiraf eden Allah affetsin diyen kk değil mi? imralı habur oslo pkk pazarlığını kk yaptı değilmi? neyle besleniyorsunuz bilmiyorum ama oksijensiz bir anaerobik metabolizmanızın olduğu gerçek bunu aşmanın yoluda kömür soslu makarnayı az yemekten geçer.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
karşılaştırma**** 2018-06-20 19:44:08 @Airforce

Yaptigi eserlerin san ne faydasi var ? InsAllah ac kalirsinda o eserleri yersin. salaklar yaptiklari her sey komisyon yani rüsvet alinan projeler. komisyon almadan bir bok yedikleri yok sizin gibi andavallilar bunu göremiyorsunuz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
karşılaştırma 2018-06-20 18:01:49 @Airforce

Melih Gökçek Ankaraya sayısız eser kazandırdı Kılıçdaroğlu ne yaptı? bunca yıldır siyasettedir hangi eseri var?
Fetö destekcisi, pkk destekcisi, ABD ye Türkiyeyi şikayet etmesi var. birde ağzı bozuk önüne gelene küfür ett. bu mu adam şimdi yoksa Gökçekmi?

Beğenmedim! (10)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-20 17:25:51

Sahibinin paçalarına sürtünürken kıçına tekmeyi yeyince,çen çen eden itlere döndün len İ.Melih.

Avatar
attilla 2018-06-20 18:06:21

melih in yüzüne işesen"yarrabi şükür nisan yağmuru yağıyor"diyebilecek kadar onursuz şerefsiz birisi.kodese girme korkusu tayyipe kuyruk sallatıyor

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-20 19:35:30

GÖKÇEK HESAPTA KENDİ FETÖCÜLÜĞUNU GIZLEMEK IÇİN ATAK YAPAR GÖRÜNMÜŞ.BELKI ACIRLARDA BELEDIYE BAŞKANLIĞA
GERI DÖNMEYI HAYAL ETMIŞ.TESCILLI FETÖCÜ GOKÇEK NE YAPARSA YAPSIN FETÖ DAMGASINDAN KURTULAMAYACAK.

Avatar
doğal olarak 2018-06-20 16:45:30

Kuduz olan bri doğal olarak etrafa saldırır. ayrım yapmaz. bu yüzden kuduz olanı karantinaya koyarlar. ama bu ortalarda dolaşıyor çok tehlikeli. Gökçek ANKARALILARIN gönlünde taht kurmuş birisidir.

Misafir Avatar
Vatandas 2018-06-20 17:41:04 @doğal olarak

Fato ortagi = Tayo ve Akp yönetiminin %70 i oy verenlerin %40 soysuz fato ortagidir secim sonrasinda Basta bas Fato Toyo ve diger soyszular 1000 yil arillsatirimmis ceza ile cezalandirmali ve tum mallalarina el konulmalidir. Devlet yetkililerine duyrulur Bu fatocular özllikle bas Fatocu Tayo ve gökcek yurt disina kacacak paralarla kacirmayinnn.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ibn.melih gökçek 2018-06-20 22:19:12

türkiyenin en önemli yavşaklarındandır tayyip seçilirse onu saray soytarısı yapacak

Avatar
cem 2018-06-21 03:59:52

anaaaaaa %71 çıkmış. çoktan kaybettiklerini açıklamış. helal olsun. istemeden bir iyilik yapmış.

Avatar
D 2018-06-21 17:14:17

Bakın arkadaşlar kıçına tekme yiyen konuşuyor .