banner87
Flaş Haber
Kapat

Kılıçdaroğlu'ndan 'parti içi disiplin' için vekillere flaş uyarı!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, parti içindeki tartışmaların parti içinde kalması gerektiğini söylerken "Herkesin kafasına göre konuşmasını doğru bulmuyorum" dedi. CHP lideri, partililerin medyaya çıkmadan önce grup başkanvekillerine bilgi vermesi talimatı verdi.

Kılıçdaroğlu'ndan 'parti içi disiplin' için vekillere flaş uyarı!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, parti içindeki tartışmaların parti içinde kalması gerektiğini söylerken "Herkesin kafasına göre konuşmasını doğru bulmuyorum" dedi. CHP lideri, partililerin medyaya çıkmadan önce grup başkanvekillerine bilgi vermesi talimatı verdi.

09 Temmuz 2018 Pazartesi 08:21
Kılıçdaroğlu'ndan 'parti içi disiplin' için vekillere flaş uyarı!

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, CHP’nin TBMM yönetiminin belirlendiği ve basına kapalı olarak gerçekleştirilen toplantıda milletvekillerine seslendi.

'İYİ Kİ CHP'DEN VEKİL ÇIKTI DESİNLER'

Hürriyet'ten Rifat Başaran'ın haberine göre Kılıçdaroğlu'nun şu ifadeleri kullandığı öğrenildi:

“Yeni dönemde heyecanımızı koruyarak örnek bir çalışma yürütmeliyiz, siyasette örnek olmalıyız. Seçim bölgenizde olduğu kadar Meclis’e de ağırlık verin. Meclis işlevsizleştirilmeye çalışılıyor, ancak biz CHP olarak vatandaşın sorununa Meclis’te çözüm arayacağız. Vatandaşın sorununu Meclis’e taşıyacağız, çalışmalarımızla farkımızı ortaya koyacağız. İlk kez milletvekili çıkardığımız 13 ilde vatandaşların sorunlarını gündemde tutacaksınız ki ‘iyi ki CHP’den vekil çıktı’ diyebilsinler.”

DİSİPLİN İÇİNDE HAREKET

Kılıçdaroğlu’nun parti içi disiplin konusunda uyarılarda bulunarak, “Medyaya çıkacak arkadaşlar, grup başkanvekillerine bilgi versinler. Grubumuz disiplin içinde hareket etmeli, herkes parti disiplinine uymalı. Parti içi tartışmalar parti içinde kalmalı. Herkesin kafasına göre konuşmasını doğru bulmuyorum” dediği öğrenildi.

YEREL SEÇİM TALİMATI

Kılıçdaroğlu’nun milletvekillerinden yerel seçimler için çalışmalara başlamasını isteyerek, “Kendi yörelerinizde çalışma yaparken, belediye başkan adayları konusunda da kanaat edinin. Bölgede bilinen sevilen isimleri belirlerseniz bizler de o isimleri yapacağımız kamuoyu araştırmalarında değerlendiririz” dediği de öğrenildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.07.2018 10:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kılıçtaroğlu Kaldığı süre CHP Benden Oy yok 2018-07-09 10:35:57

Ne Utanmaz adam Ne Alevisi seviyor ne Müslümanı Seviyor ne Gençler Seviyor Kısacası kimse bu Kılıçtar sefili yüzünden CHP oy vermiyor o hala devam diyor insanda Utanma olur

Misafir Avatar
evet 2018-07-16 09:33:06 @Kılıçtaroğlu Kaldığı süre CHP Benden Oy yok

M İnce siyasetçi olamaz. İnce bir sefer mahsuz kaz doldurulmuş bir atımlık TOP gibidir. gaz yklenir tetiye basılır patlar bir daha bir daha yanı kullanılacak bir top dur. asla bilgi hazinesi olan bir siyasetçi değil. UNUTMAYIN.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DÜŞÜN sene 2018-07-09 16:51:08 @Kılıçtaroğlu Kaldığı süre CHP Benden Oy yok

CHP kılıçdaroğlu veya ince Türkiyeyi yönetiyor !!! vatandaş birşeyden şikayet ediyor veya vatandaş birşey istiyor veya vatandaş bir şeye kaşı çıkmak için yürüyor!!! bu chp aynen sokağa çıkma yasağı koyar. aynen OHAL, AYNEN ÇEKİÇ GÜÇ. aman yarabbim bu chp nin yönetiminde br Türkiye gösterme bu aziz milletimize. amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
keMAL sen sus konuşma 2018-07-09 15:51:38 @Kılıçtaroğlu Kaldığı süre CHP Benden Oy yok

Adalet dövizini taşıdın kalkmış şimdi tam zıttını söylüyorsun. bu yüzden adın 3 kağıtçıya çıktı bu yüzden adın PİNOKYO ya çıktı

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Yanıt: @Kılıçtaroğlu Kaldığı süre CHP Benden 2018-07-09 12:15:11 @Kılıçtaroğlu Kaldığı süre CHP Benden Oy yok

@Kılıçtaroğlu Kaldığı süre CHP Benden ******************NASİİİ?
CHP liler ne oldii?
Kılıçdaroğlu size neler vaadetmişti Türkiyeyi parsellemede?
ne oldu kıçını yaladığınız adamın şimdi kıçına bişe sokuşturuyorsunuz?

Beğenmedim! (2)
Avatar
feti deniz 2018-07-09 10:04:53

sosyaldemokrat bir partiyi merkeze cektin sol muhafakazar bir parti yaptın

Misafir Avatar
BB 2018-07-09 13:07:23 @feti deniz

Kılıçdaroğlu milletvekillerine diyoki HERKES KAFASINA GÖRE HAREKET EDEMEZ. MERAL DA DİYOKİ BAHÇELİYE VEYA BAŞKA BİRİNE SAYGI GÖSTEREN HEMEN İYİ PARTİYİ TERK ETSİN. EEE DİKDATÖR KİM?
bu iki dikdatörü millete anlatması lazım. M İnceyide bu zihniyet yönetiyor onuda katmayı unutmasın. bunlardda demokrasi yok, adalet yok bunlar kuru sıkı. bunlar bilgi ile değil baskı ile yönetimi bilir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kılıçtaroğlu istifa istifa istifa 2018-07-09 10:03:22

Erdoğanı Padişah yaptı hala daha büyük işler yapmış gibi koltuğa yapışıp kaldı bu çok UTANMAZ cıktı

Misafir Avatar
@Kılıçtaroğlu istifa istifa istifa x----cewap 2018-07-16 09:24:20 @Kılıçtaroğlu istifa istifa istifa

t: @Kılıçtaroğlu istifa istifa istifa x-------------seni kılıçdaroğlu ile aynı yatağa bağlamak lazım looo. ikinizde yumuşak olmaya adaysınız.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Geç meç kalmadı 2018-07-09 12:16:47 @Kılıçtaroğlu istifa istifa istifa

@Geç kalindi kemal kilicdaroglu x************Tacizci birini bu halk desteklemez. M ince basının şişirdiği bir kukladır. kılıçdaroğlu ile devam..

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chp yi artık istemiyoruz. 2018-07-09 11:02:06 @Kılıçtaroğlu istifa istifa istifa

Hadi len manyak. hani adalet hani ifade özgürlüğü? bu manyağı hala CHP nin başında tutuyor lar demekki chp de bunun kafadan.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-07-09 10:05:29

Asıl disiplini Kılıçtaroğluna uygulanmalı secim kaybedip hala yerinde duran Koltukcu

Avatar
oyun bitti baskanim 2018-07-09 10:01:49

Kendi kurdukları oyuna düştüler disiplin kurulu hızlı şekilde çalışmalı bu güne kadar genel Başkanımız kemal kilidaroglu çeşitli hakaret eden parti tüzüğünde aykırı hareket edenler disiplin kuruluna verilmiyor chp belediye başkanlarinin daha verimli çalışması icin belediye başkanları hemen belirlenmeli görev yerlerine yollamak daha verimli çalışırlar kemal bey denizbey hazırladığı genel baskanin genel yetkileri sizde kullanın bak bakalim senin kapıda yatar kalkarak biz bunların cigerlerini biliriz ince yi bırakırlar bırakanlar neler yaparlar onlar kemal bey yetkilerini kullan

Avatar
Geç kalindi kemal kilicdaroglu 2018-07-09 09:40:44

Yoksa parti yeniceri ayaklanmasina döner bu parti gürültünun tek nedeni belediye Başkanlıkları sayın başkanım belediye Başkanlarımız daha verimli çalışması için en kisa belirleyin 29 agustos Bayramına kadar tüm belediye başkanlarını belirleyin yarından başlayarak elini öpmek sıraya girerler kendi yaratigi yapay muhalefetin 1 günde boğalar çok konuşan belediye başkanlarını Doğu görevine gönderin her gün milliyetcilikten vatanpwrlikten bahsederek Şırnak Cizre Hakkari mus Bitlis yolla onlar gitmez Halkta onların gercek yüzünü görür başkanım on secim yaptirin tek demokrasi partilerde kemal bey zamanında chp uygulandı

Avatar
kim başarılı olduki 2018-07-09 10:19:14

Chp baskan ince mi chp tum imkanlarini seferber etti inceye para toplandi genel merkez tum imkanlarini seferber etti 80 il hizmetine sokuldu ne kadar para toplanildigini ince aciklamadi İl örgütlerini ilce org kadın kolları gençlik örgütleride milletvekilleri belediye baskanlik meclis üyeleri basarsizliktan sorumludur chp kollektif orgut tür kimse ben şehirde başarısız oldum diyor mu ozelestiri yapıyor sadece genel baskani suçlamak vicdansizliktir parti üyeleri de sorumludur hepimiz sorumluyuz

Avatar
Remzi 2018-07-09 13:26:38

Kaybede kaybede 10 secimdir bundan sonra disiplini saglayacak. Ustalastin beee!