Kılıçdaroğlu'nun kafasındaki 3 isim

Habertürk yazarı Nagehan Alçı, CHP'nin İstanbul adaylarında konuşulan 3 ismi aktardı.

Kılıçdaroğlu'nun kafasındaki 3 isim

Habertürk yazarı Nagehan Alçı, CHP'nin İstanbul adaylarında konuşulan 3 ismi aktardı.

28 Kasım 2018 Çarşamba 09:29
Kılıçdaroğlu'nun kafasındaki 3 isim

Alçı'nın yazısından o bölüm şöyle:

İSTANBUL'DA SON DURUM

İstanbul’a gelince… Bugün itibarı ile İlhan Kesici isminin de anketten çıktığını öğrendim. Ancak Kesici’den hâlâ bir sinyal yok. Öte yandan Abdüllatif Şener bugün (salı) Bağcılar’da ekonomi ile ilgili CHP’lilere konferans veriyordu. Bir Konya milletvekilinin Bağcılar’daki bir panelde ne işi var? Bunu sorduğum CHP’lilerin tümü "Tabii ki İstanbul’a göz kırpmak için" dediler.

İstanbul için adı geçenlerden birinin de Beylikdüzü Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu olduğunu biliyoruz. İmamoğlu pazar günü Kılıçdaroğlu ile görüşmüştü. O görüşmeden net bir sonuç çıkmamış. Bir önceki yazıda da belirttiğim gibi pek istekli değil, diye duyuyorum. Ancak görev verilirse kabul edeceğini söylüyormuş.

Kısacası Kemal Bey’in kafasında şu an İstanbul için en kuvvetli 3 seçenek Abdüllatif Şener, Gürsel Tekin ve Ekrem İmamoğlu gibi görünüyor.

Ancak 6 Aralık’taki Parti Meclisi toplantısına kadar herhangi bir gelişme olacağını sanmam. İsimlerin açıklanması ise 15’inden sonraya kalacak gibi görünüyor.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sader Dase 2018-11-28 10:43:24

zinhar gürsel tekin olmaz adamın geçmişi temiz değil o vekilliğe devam etsin güzel çay demler kendisi.

Misafir Avatar
adalar. 2018-11-28 18:44:11 @Sader Dase

chp de kimin geçmişi temizki? Fetö sığınağı, büyük elçilerle ülkemizi yıkma toplantısı yapan chp, fetöcülei koruma kollama, pkk lıları kurtarma gayreti içindeki chp den ülkeye hizmet bekleyenin aklına şaşarım.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
NO chp 2018-11-28 13:02:30 @Sader Dase

Bu adamda kafamı var be? bird chp de adaymı var iş yapacak be?
gidin siz yürüyün. İsat Ankara arsı yürüyün.chp yürür ve oturur. başka bişe yapamaz. birde çöp dağları oluşturur şehrlerde, susuzluk olur. birde yolsuzluk rüşvet mafya hortlar. aman aman NO chp.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Ceyhan 2018-11-28 09:50:19

Alçı hanım , neyi algılatmaya çalışıyor kim bilir.... Güvensiz

Avatar
Gunther 2018-11-28 10:41:56

Istanbul icin ideal aday, bugune kadar yaptigi islerde basarili, tecrubeli olan kazanir. Istanbul un trafik, yesil alan, bahce gibi konularda halki ikna edecek projeleri olan kazanir. Belediye baskanligi cok zor bir is degil, yetirki dunyada herkesin yasamak istedigi sehirlerin belediyelerini arastirsin yeter.

Avatar
chp bunu mutlaka okumali derim(kazanmak istiyorsa) 2018-11-28 15:32:42

chp neden kaybediyor?

adaylar kisi olarak degil fikirleri ilede gündeme gelmeli ama bunu yapan nerdeyse yok gibi yada cocuk kandirir gibi cok yüzeysel ve bos tanimlamalarla halk ile bulusmaktalar.

1)öncelikle sehrinizin eksik gördügünuz yönlerini gündeme tasiyin.
2)yapmak istediginiz projeleri ve kaynaklarini aciklayiniz

a)istanbul icin en öneli sorunlarin basinda gelen ulasim sorunu icin projeleriniz nedir?
b)turizm,ekonomi alaninda sunacaginiz projeler ve ne kadarda bunlari tamamliyabileceginizi bilmek ister halk

Avatar
saro 2018-11-28 15:48:42

Kadıköy adayı Kadir Gökmen Öğüt bu işe en uygun adaydır. kendisini partide 30 yıldır tanıyanlar teyid edeceklerdir

Avatar
Hasan 2018-11-28 18:17:26

Kimsin sen nereden biliyorsun.utanmaz insanlar sizlere kaldı ortam.

Avatar
aydın 2018-11-28 19:38:45

o istanbul il başkanı varken mevkilerini bırakıp kimse gelmez,hem feto cu hem pkk a sevdalısı

Avatar