banner83

Kılıçdaroğlu'nun tazminatı nasıl ödediğinin yanıtı

Erdoğan, Kayseri'de yaptığı konuşmada Kılıçdaroğlu'na kendisinin kazandığı 'tazminatı' nasıl ödediğini sordu.

Kılıçdaroğlu'nun tazminatı nasıl ödediğinin yanıtı

Erdoğan, Kayseri'de yaptığı konuşmada Kılıçdaroğlu'na kendisinin kazandığı 'tazminatı' nasıl ödediğini sordu.

13 Ekim 2018 Cumartesi 17:08
Kılıçdaroğlu'nun tazminatı nasıl ödediğinin yanıtı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ’na karşı Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve yakınlarınca açılan tazminat davasında, henüz yargı süreci tamamlanmadan icra sürecinin başlatıldığı ortaya çıktı.

CHP liderinin Man Adası’na para transferinde bulunduğu iddiası üzerine açılan üç farklı davada henüz kesinleşmeyen mahkumiyet kararları bulunuyordu. Kılıçdaroğlu ’nun 21 Kasım 2017 tarihinde grup toplantısında yaptığı konuşma nedeniyle 359 bin TL, 28 Kasım 2017 tarihinde grup toplantısında yaptığı konuşma nedeniyle 197 bin TL ve 5 Aralık 2017 tarihinde kadın buluşması etkinliğinde yaptığı konuşma nedeniyle de 142 bin TL tutarında tazminat ödemesine karar verilmişti.

Üç karar da temyizde

Her üç karar için de temyiz süreci İstanbul Bölge Adli Mahkemesi’nde devam ederken, Erdoğan’ın avukatlarının icra sürecini başlatması üzerine üç kararın toplamındaki 698 bin tutar, yasal faiziyle birlikte 909 bin TL olarak yatırıldı. CHP kaynakları söz konusu kararların Yargıtay sürecinde kesinlikle bozulacağı görüşünü dile getirirken, bugüne kadar açılan diğer davalarda Yargıtay’ın kararları bozduğuna dikkat çekti. Kılıçdaroğlu’nun söz konusu 909 bin TL tutarındaki teminat bedelini CHP kasasından karşılamadığı, 909 bin liralık tazminat tutarını kendi mal varlığı üzerinden, “kendi imkanlarıyla” ödediği öğrenildi.

CHP’nin önceki gün yapılan MYK toplantısında konuyla ilgili soru üzerine CHP Genel Başkan Yardımcısı Oğuz Kaan Salıcı, Kılıçdaroğlu’nun mal varlığının TBMM’nin açılmasıyla birlikte beyan edileceğini belirterek, “Genel Başkanımız, önümüzdeki günlerde TBMM’ye kendi mal beyanında bulunacak. Bulunduğunda, o paranın nereden ödendiğini hep beraber görmüş olacaksınız” demişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.10.2018 19:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-10-13 17:25:37

Sen şu Bilal oğlan ve sümüklü Sümeyye ile her yere dağıttıkları halde hala sıfırlayamadıkları 30 milyon doları nereye sakladın onun hesabını ver önce.

Misafir Avatar
ayneeeeen 2018-10-15 12:57:10 @Antalyalı Attalos

CHP de bir çokları başta Kılıçdaroğlu KUZU POSTUNA BÜRÜNMÜŞ KURTLAR. aman uzak durun, aman belediyelerden uzak tutun bunlaru yoksa yanarsınız.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-10-14 17:02:33 @Antalyalı Attalos

Güya bana cevap yazan Allahın davarı,aç you tubeyi,Tayyip Bilal konuşması yaz dinle kaseti,bak sana kaç tane ispat çıkıyor sığır aleyhisselam.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
keMAL, diyosunuz ama keUYANIK_MAL A CEVAP 2018-10-14 12:24:44 @Antalyalı Attalos

IFTIRA ATMA ISPAT ET

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
keMAL, diyosunuz ama keUYANIK_MAL 2018-10-14 11:24:23 @Antalyalı Attalos

Kılıçdaroğlunun söz konusu 909 bin TL tutarındaki teminat bedelini CHP kasasından karşılamadığı, 909 bin liralık tazminat tutarını kendi mal varlığı üzerinden, kendi imkanlarıyla” ödediği öğrenildi.*********hani ecevit gibiydi? hani beş kuruşu yoktu? hani hani? ulan siz varya siz kuzu postuna girmiş kurt sunuz beee.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
SADECE KILICDAROGLUNA 2018-10-13 20:55:46 @Antalyalı Attalos

PARA KAYNAGI SORULMASI ADIL DEGIL GEMICIKLER SAHIBI BAKANLARIN COCUKLARIDA GELIR KAYNAGINI LUTFEN ACIKLASIN HATTA TUM BAKANLAR MAL BEYANINDA BULUNSUN AILELERI VE YAKIN AKRABALARI DAHIL

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tornaci 2018-10-13 18:24:45

Reis isini biliyor. Adaletin icine ettiler. Satilmis hakimler varken, reis butun mahkemeleri kazanir. Sonra da kalkar, sen bu parayi nerden buldun der, ahali de alkislariyla Reis’i destekler. Adaletin nasil islediginin en son ornegi Brunson davasidir.

Avatar
Hadi lan ordan 2018-10-13 17:32:54

Sen çaldıklarını ne yaptın ? Onu söyle

Avatar
cevriye ve arkadaşları.. 2018-10-13 19:03:29

ödenen bu meblağ,,kılıçtaroğlunun lehine olursa paraları geri alabilecekmi? (((909 bin lirayı veya bir kısmını..?)))inşaAllah yargıtayda bu kararlar bozulur..ancak yatırılmış paralar gidermi bir BİLEN lütfen yazsın..kemal beyin üzüntüsü ve haksızlığı bizim üzüntümüz ve haksızlığımızdır..zulumdur bu..zulum..ey adalet...! Allah,tan korkun hakimler..bu dünya sizede kalmayacaktır..kimi kolluyorsunuz?

Misafir Avatar
cevriye ve arkadaşları.. 2018-10-13 19:05:33 @cevriye ve arkadaşları..

eskiden akp.ye oy vermiştik..asla ve asla artık ne akp.ye ne ötesine -berisine oy vermeyeceğiz..oylarımızz chp.yedir..kul hakkı yiyen ve haksızlık eden hile yapanlara oy vermeyeceğiz.Allah bizi af etsin akp,ye bilmeden anlamadan cahillik ederek oy verediğimiz için..

Beğenmedim! (2)
Avatar
Neymiş? 2018-10-13 19:26:05

Ocak 2018 tarihinde Saray'da '43. Muhtarlar Toplantısında "Bu fakir bu görevde olduğu sürece, o teröristi alamazsın" demişti. O rahip şimdi serbest bırakıldı ve hatta ülkesine döndü. Ver mehteri ver mehteri. Akkoyunlar iyi uykular

Avatar
Camo 2018-10-13 18:19:56

Cambaza bak, cambaza.

Avatar
bu bir kendini ele vermektir değerlendir Kemal 2018-10-13 22:25:59

Aslında bu bir itiraf aynı zamanda yani bir mebus maaşı ile bu kadar tutardaki bir tazminatı ödemek mümkün değil eğer kenarda köşede yada parmağındaki yüzükten başkaca bir serveti yoksa bir insan 900 bin TL tutarındaki bir tazminatı ödemesi mümkün değil.O halde bu itirafı çok iyi değerlendirmek gerekir Allah söyletti belliki.

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-10-13 19:33:34

Abd'de halkbank genel müdür yardımcısı hapiste, feto çiftliğinde günü gün ediyor, feto avenleri hala devlette sızmış durumda, halkbank'a ne kadar para cezası verileceği belirsiz, devletin içişleri bakanı ve adalet bakanı yurt dışına çıkamıyor hele abd'ye gidemiyor ve abd'deki mal varlıkları bloke edilmiş durumda ama sizler abd bastırıyor diye serbest bırakıyorsunuz hemde yargıyı alet ederek dik duruş bu mu? Ver mehter, ver mehteri