banner87
Flaş Haber
Kapat

Kılıçdaroğlu'nun yerel seçim stratejisi

'Hayır bloku'yla kazanacağız!

Kılıçdaroğlu'nun yerel seçim stratejisi

'Hayır bloku'yla kazanacağız!

25 Ekim 2018 Perşembe 21:59
Kılıçdaroğlu'nun yerel seçim stratejisi

Daha önce 9 seçim kaybeden CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, yeni stratejiler geliştirerek başarıya ulaşmaya çalışıyor.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Seyit Torun, dün MYK sonrasında açıklama yaptı. Buna göre CHP, 77 ilçe, 28 belde olmak üzere 105 adayını belirledi.

"HAYIR BİLEŞENLERİNİN DESTEKLEYECEĞİ ADAY"

105 ismin açıklamansı bazı partililerin tepkisine neden oldu. Partide adayların erken açıklandığı kaygısı vardı. Ancak Kılıdaroğlu partisinin seçim stratejisini açıklayarak, "hayır bileşenlerinin destekleyeceği" adayları belirleyeceklerini söyledi.

"ÖN SEÇİM SAĞLIKLI BİR YÖNTEM DEĞİL"

PM toplantısında Kılıçdaroğlu'nun partinin adaylarını mutabakat içinde açıklayacağını söylediği ve partinin pek çok yerle ilgili anket yaptırdığını belirttiği öğrenildi. Cumhuriyet'ten Mahmut Ilıcalı'nın haberine göre Kılıçdaroğlu'nun toplantıda önseçim konusunda gelen taleplerle ilgili olarak da “Ön seçim sağlıklı bir yöntem değil. Başarı getirecek bir yöntem değil” dediği ifade edildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.10.2018 22:02
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kader bu!!! 2018-10-26 11:30:19

Bu adama yazilan yorum dahi bosuna ! Camura saplanmis kamyon gibi patinaj yapiyor 1cm ilerleme yok! CHP ye yazik !!!

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-10-26 08:55:44

neyi kazanıyon lannn ... aziz kocaoğlunu bile akp ye kaptırdın neyi kazanacaksın lannnnnn.

Misafir Avatar
şiit 2018-10-26 17:24:39 @Antalyalı Attalos

kes len . kazanacakmış!!! yürüüü. kocaoğlu bile senden çok oy alır be dikdatör bozuntusu. ulan sen hangi dikdatörden ders aldın ha? yoksa kabadayılık yap maaş vereilm diyenlerinmi var haa?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muhalif 2018-10-25 22:36:17

Yine hayali projeler pesine dustu. Maksat parti tabani etkisiz kalsin. 10 uncu kez de istedigi olacak. Bakalim bu yaklasan hezinette kime kabahat bulacak.

Misafir Avatar
Sasirdimmi? 2018-10-26 11:33:45 @Muhalif

TC nin en büyük ekonomik krizini dahi degerlendiremiyen iktidari indiremiyen bir partiden ne bekliyoruz ? Bir tek sayin Abdullatif Sener bey krizin müsebbibi tayyip ve takimi diye her firsatda dile getiriyor!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hayır Bloku 2018-10-26 00:06:54

ANDIMIZ konusunda fikrini öğrensek BEYEFENDİ?

Avatar
vatandas 2018-10-26 12:39:06

yanindaki trollerle cok kazandin ve bu sekilde kazanmaya devam edersin.Koltuk mubdezelleri bu kadar koltuk duskunlugunun maddi karsiligida olsa gerek.AKP elestiriyor, chp yaptiklari akp nin yaptiklarindan bin beter...

Avatar
aydın 2018-10-25 22:35:03

hayır blokunda hdp e terörist başını red atmedikce yer almamalı,sehit cenazeleri infal yaratır

Misafir Avatar
salak ne şehidi 2018-10-26 09:28:28 @aydın

Allah yolunda ölenlere şehit denir eski başbakanımızın dediği gibi oda bu mesleği seçmeseydi .yani ordu paralı oldu artık bu paralı askerlere tazminatta vermemek lazım maaşını bağlarsın olur bite .haaaa vatani görevini yapan gönüllü evlatlarımız şehit sayılır ki bunlar namus nöbetini devralanlardır bunlara şehit gazi aylığı bağlarsın ve ölemne kadar el üstünde bakarsın diğerleri boş bunlar vatan için değil para için ordalar.yapın duyuru bakalım kaç kişi gönüllü vatan savunmasına gönüllü gelecek öyle olsa bu kadar vatanını sevmeyen adam paralı askerliğe ve bedelli askerliğe baş vurmaz

Beğenmedim! (1)
Avatar
karşınızdaaaa 2018-10-26 08:35:49

ŞOW men keMALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL.
HOOOOOOO:-)))))))))))))))))))))))))) ÇOK KOMİKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK, HOOOOOOOOOOOOPÜŞŞŞTTTTT

Avatar
UYARIDIR 2018-10-26 14:27:06

Neyi kazanacaksınız buna birde siz inanabilseniz kaç seçimdir CHP sizinle birlikte yerinde sayıyor zaten CHP nin görevi hep yerinde saymak zira asli görevi vaat edip iktidar olmamak yani çarpık ekonomik düzenin çarklarını çevirmek inanın kurucusu ATATÜRK olmasa idi o oyları da almanız mümkün değildi.Zira D.BAYKAL'dan belli herşey ortada.Diyeceksiniz diğer partiler çokmu iyi hayır diğer partilerin asıl patronuda CHP çünkü CHP gerçek değil.Gerçeği olabilmesi için hattı müdefaa yoktur sathı müdafaa vardır o satıhta bütün vatandır şiarının ekonominin her alanında aktif hale gelmesi gerekirdi.Bu amaçla ekonomik zaferimizi TAÇLANDIRMAK üzere milli devlet kendi derin devletini şimdiye kadar kurabilmeliydi.ABD ve SİYONİZMİN ulusal çıkarlarına hizmet eden derin devlet egemen oysa.