banner87

Kılıçdaroğlu: Tek tip uygulaması 12 Eylül'de de vardı

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, son iki KHK’yı eleştiri bombardımanına tuttu.

Kılıçdaroğlu: Tek tip uygulaması 12 Eylül'de de vardı

CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, son iki KHK’yı eleştiri bombardımanına tuttu.

26 Aralık 2017 Salı 15:16
Kılıçdaroğlu: Tek tip uygulaması 12 Eylül'de de vardı

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, AKP’nin TBMM’den geçiremediği ‘zeytinliklerin imara açılması’ düzenlemesinin Bursa’nın Gemlik ilçesi bahane edilerek KHK ile geri getirildiğini belirterek, TBMM Başkanı İsmail Kahraman’ı da Meclis’in askıya alınmasına seyirci kalmakla suçladı. Kılıçdaroğlu, “Buna itiraz etmesi gereken kişi TBMM Başkanı’dır ama sesi dahi çıkmıyor. Çünkü koltuğunu Saray’a borçlu” yorumunu yaptı.

Kılıçdaroğlu'nun açıklamalarının devamı şöyle:

TEK TİP ELBİSE 12 EYLÜL’DE VARDI

“Bu düzenlemeyi duyunca ‘Hoş geldin askeri darbe dönemi’ diyorum. 12 Eylül’de bunu yapmışlardı. 12 Eylül’ü yapanların apoletleri vardı. Şimdi bunların tek farkı apoletleri yok. Yüksek yargıya yeni üyeler atanacak. Yargıyı ele geçirme adımları. Üstelik FETÖ yöntemiyle yapıyorlar. KHK ile yargıyı iktidarın arka bahçesi haline getirmeye çalışıyorlar. Çünkü kendilerini güvence altına almak için hukuki düzen oluşturuyorlar. Bunu geçmişte darbeciler de yapmıştı.

KHK’ya göre sivillerin, darbeyi önlemek için yaptığı eylemlerin hukuki, mali ve cezai sorumluluğu olmayacak. 15 Temmuz günü, ellerinde silah, mermi olmayan erler linç edilmişti. Onların ne kabahati vardı? Komutanlar yönlendirmişti. Saray’a gittiğimde bu konuyu gündeme getirip, soruşturulmasını istemiştim. (Tayyip) Erdoğan, (Binali) Yıldırım, (Devlet) Bahçeli, İbrahim Kalın, hepsi oradaydı ve hak vermişlerdi. Bahçeli daha sonra linç edilen erler konusunda çok sert bir açıklama yapmıştı. O linç olaylarının soruşturulacağına dair söz vermişlerdi. Sözlerini tutmadıkları gibi şimdi linci yapanlara ömür boyu dokunulmazlık veriyorlar. Hatta daha doğrusu af getiriyorlar. Bu Anayasa’ya da aykırıdır. Böyle bir af düzenlemesi için TBMM’de nitelikli çoğunluk gerekir. Bunlar KHK ile af getiriyorlar.

AKIL TUTULMASINDAN DA FENA

Türkiye’de bu kadar ruhsatsız, kayıtsız silah var. İçişleri Bakanı, yargı kararı olmadan insanları terörist ilan ediyor. Bu düzenleme var olduğu sürece, biri çıkıp o insanları ‘terörist’ diye öldürüp dokunulmaz mı olacak? Böyle olursa devlet, kendi güvenliğini yeraltı örgütlerine havale etmiş olur. Devletin güvenliğini ‘arka bahçe’ olacak bir yapıya teslim edemezsiniz. Buna ‘akıl tutulması’ diyeceğim ama akıl tutulmasından daha fena bir şey. Bir taraftan da toplumu, baskıyla tehditle sindirmeyi hedefliyorlar.TAŞERONA KADRO DEĞİL, AYRIMCILIKTaşeron işçilerin ne istedikleri belliydi. Kadrolu çalışmak istiyorlar. Oysa, KHK ile çalışanların büyük kısmı kadro dışı kalacak. Hali hazırda asgari ücretle çalışan taşeron işçiler ayrımcılığa tabi tutulacak. Karpuz seçer gibi bir kısmını alıp, bir kısmını dışarı çıkaracaklar. Bu, ayrımcılığın hukukun içine alınmasıdır. Sınav yapılacakmış, güvenlik soruşturması yapılacakmış. Sen devlete genel müdür, müsteşar yardımcısı mı alacaksın? Neyin güvenlik soruşturmasını yapıyorsun? Bu ayrımcı yaklaşım, sosyal devleti ayaklar altına alıyor. Kadro bekleyen adamları şimdi nasıl kapının önüne bırakacaksın? Bu düzenlemeye bizden önce Türk İş’in, Hak İş’in karşı çıkması lazım.” 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.12.2017 15:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
eyy baronlar karanlik gucler 2017-12-26 15:38:48

kilicdaroglunu sizlere yedirtmeyiz bunu bilin

Misafir Avatar
evet 2017-12-27 08:56:45 @eyy baronlar karanlik gucler

Kılıçdaroğlu yenecek değil eli bile tutulacak biri değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bak hele! 2017-12-26 18:19:59 @eyy baronlar karanlik gucler

darbecilerin adamı, darbecilere göz kırpan, darbecileri savunan adama bak memleketin menfaatına olan işere karşı çıkyor. bu büyük ajan ı chp liler barındırmamalı içlerinde. chp li vatanseverler bu aan kılıçdaroğluna sahip çıkmayın lütfennn.

Beğenmedim! (5)
Avatar
ülkemizde terror den daha tehlikelisi 2017-12-26 15:38:02

psikolojik terror

Misafir Avatar
ABD de yasaları aynen bu yazıdaki gibidir. 2017-12-26 19:18:19 @ülkemizde terror den daha tehlikelisi

Benim hükümetimi beyenmeyen, cumhurbaşkanıma saygı duymayan, yasalarımıza güvenmeyen, anayasa mahkememize hakaret eden ordumuza devlet kadrolarında vatana hizmet edenlere hakaretler eden bir kimseyi , görmek istemiyorum. bu ükede yaşayan her kes bu ülkeyi sevmeli, burada yaşayan her fert bu ülkenin çıkarları için çalışmalı. temiz vatansever vatandaş olmalı. yoksa defolsun gitsin.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
bence doğrusu bu 2017-12-26 19:17:03 @ülkemizde terror den daha tehlikelisi

Benim hükümetimi beyenmeyen, cumhurbaşkanıma saygı duymayan, yasalarımıza güvenmeyen, anayasa mahkememize hakaret eden ordumuza devlet kadrolarında vatana hizmet edenlere hakaretler eden bir kimseyi , görmek istemiyorum. bu ükede yaşayan her kes bu ülkeyi sevmeli, burada yaşayan her fert bu ülkenin çıkarları için çalışmalı. temiz vatansever vatandaş olmalı. yoksa defolsun gitsin.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
soruyorum . 2017-12-26 18:23:58 @ülkemizde terror den daha tehlikelisi

Türh kükümetini tanımaz, türkiye cumhurbaşkanını tanımaz, ysk nu tanımaz, aym yi tanımaz, hukuka güvenmez. ama teröristleri, Türkiye düşmanlarını sever, savunur.KİM bu KILIÇDROĞLU?

Beğenmedim! (5)
Avatar
guantanamo tarzi tek tip elbise istemiyoruz 2017-12-26 16:06:09

ülkemizi haclilar isgal etseydi guantanamo tarzi tek tip elbise getirirlerdi
akp muslumanligi savunuyorsa zulm etmemeli insan haklarina sahip cikmali tek tip elbiseyi ben bir musluman olarak kabul etmiyorum nokta
Guantanamo Yolu/Zulmü 2
https://www.youtube.com/watch?v=14zJ7nHtTt4

Avatar
psikolojik baskiya son 2017-12-26 16:00:32

insanı görüş ayrılığı olanı ajanlikla vatan hainligiyle veya fetoculukla suclamak psikolojik terördur insanlari sindirme susturma korkutma politikasi kabul edilemez
ülkemizdeki ohal in dünyada ornegi yok. khk ile cok onemli yasalar cikartiliyor varlik fonunun terörle ne ilgisi var ??atalarimizin bizlere mirasi bizlere sorulmadan satiliyor akp bizlere sormadan babalar gibi satiyor fabrikalar limanlar bankalar telekom hep ozellestirildi sanki ali babanin ciftligi millete danisiliyormu hayir 15 temmuz 2016 dan beri ohal sene oldu 26 aralik 2017 daha nereye kadar ülkemizi ohal ile yoneteceksiniz khk ile yasalar cikartiliyor meclis by pass milli irade by pass bunun dunyada ornegi yok mit polis ordu akp nin emrinde mecliste cogunluk akp nin emrinde akp istedigi an genis kapsamli terror yasasi cikartabilir bu yasa yasalara uygun ve milletin kabul edebilecegi bir yasa olmali . ozellestirmeler sayesinde devletin geliri azaliyor asgeri ucret tabikide dusuk olur emekli maaslari tabikide artmaz

Avatar
baba erenler 2017-12-26 17:44:04

tulum giysinler ama katiller ve tecavüzcüler ve yurtlarda tecavüz eden hoca efendilerde giysin ayıp oluyor ama .

Misafir Avatar
en doğrusu 2017-12-27 08:58:21 @baba erenler

en doğrusu chp baraj altında kalması . o zaman Türkiye yoluna devam eder kalkınır. chp varken işimiz zor. ajan dolu chp.

Beğenmedim! (0)
Avatar
psikolojik baskiya son verilmeli 2017-12-26 15:36:56

BBP'den KHK açıklaması: Karşı çıkanlar PKK taşeronları
BBP nin aciklamasina bakarmısınız? insanı görüş ayrılığı olanı terörist olarak damgaliyorlar
BBP nin insanlari sindirme susturma politikasi kabul edilemez
psikolojik baskiyla bizleri susturamazsiniz her hakkimizi ariycaz
varlik fonunun terrorle ne ilgisi varki khk ile yasalasti bunlar bizlerin hakki atalarimizdan bizlere miras hepsi vergi paralarimizdan birikimlerimizden finanse edilmis kurumlar ulkemizdeki ohal in dunyada ornegi yok bizler kole degiliz kurumlari finanse ediyorsak soz hakkimiz olacak
bizler mit e polise orduya milletvekillerine cumhurbaskanina bosunami maas oduyoruz
mecliste cogunluk akp nin elinde genis kapsamli terror yasasi cikartilir olur biter

Misafir Avatar
bb 2017-12-26 16:25:43 @psikolojik baskiya son verilmeli

Kılıçdaroğlu Türkiye adına olan hiç bir iyi iş istemiyor. hepsine karşı çıkıyor.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
güvencem deletimdir. 2017-12-26 16:24:40 @psikolojik baskiya son verilmeli

KHK teröristlerin korkulu rüyası, darbecilerin korkulu rüyası. milletin huzuru güvencesidir. kılıçdaroğlu aynı eski kafa yine teröre darbecilere tokmak insin istemiyor.. bunun derdi ne acaba? kime çalışıyor kılıçdaroğlu?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Namık Kemal Zeybek - AKP'yi Amerikalılar Kurdu 2017-12-26 18:33:03

Namık Kemal Zeybek - AKP'yi Amerikalılar Kurdu
https://www.youtube.com/watch?v=XP1UA8MC4Dg

Avatar