Kılıçdaroğlu: Tunç Bey İzmir'i alacak

Kılıçdaroğlu'ndan Soyer çıkışı: Eleştiriler korkunun eseri!

Kılıçdaroğlu: Tunç Bey İzmir'i alacak

Kılıçdaroğlu'ndan Soyer çıkışı: Eleştiriler korkunun eseri!

31 Ocak 2019 Perşembe 09:41
Kılıçdaroğlu: Tunç Bey İzmir'i alacak

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhur İttifakı'nın İzmir Büyükşehir adayı Tunç Soyer'in babası Nurettin Soyer üzerinden yapılan eleştirilere yanıt verdi. Kılıçdaroğlu, "Düne kadar iyiydi de İzmir adayı olıunca mı kötü oldu. Yapılan eleştiriler aslında korkunun eseri... Tunç Bey İzmir'i alacak. Babasından dolayı yargılanması da tam bir ortaçağ zihniyeti" dedi.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, gündeme ilişkin değelendirmelerde bulundu.

Hürriyet gazetesinden Hande Fırat'a açıklamalarda bulunan Kılıçdaroğlu, 31 Mart yerel seçimleri için aday belirleme sürecinde yaşananlarla ilgili konuştu.

"Aday belirlerken özgürce, rahatlıkla oturup Parti Meclisi'nde (PM) tartışma ortamı yaratıyoruz" diyen Kılıçdaroğlu, "Bu tartışmaları bazen dışarıya 'CHP'de kavga', 'CHP'de kirz' şu veya bu şekilde bir kaos varmış gibi yansıtıyorlar. Ortada bir kaos yok özgürce  tartışma var. Demokrasi ne zamandan beri kaos olarak tanımlanmaya başlandı.." dedi.

(Tunç Soyer'in babasıyla ilgili eleştiriler) "Düne kadar iyiydi de İzmir adayı olıunca mı kötü oldu. Yapılan eleştiriler aslında korkunun eseri... Tunç Bey İzmir'i alacak. Babasından dolayı yargılanması da tam bir ortaçağ zihniyeti." 

(Canan Kaftancıoğlu'nun istifasına ilişkin tartışmalar) "Bu konulara girmek istemiyorum. Partinin özelinde yaptığımız bazı görüşmeler, konuşmalar, tartışmalar var. Bu doğaldır ama bunu kamuoyu önünde tartışmayı doğru bulmuyorum." 

Son Güncelleme: 31.01.2019 09:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nihat cam 2019-01-31 10:01:57

Izmıri kimden alacakmış anlamadim

Misafir Avatar
ege 2019-01-31 10:16:53 @Nihat cam

İzmir artık yeter diyor. Egenin incisi layık olduğu güzelliye AK PARTİ İLE kavuşacak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2019-01-31 11:11:12

izmir öyle kolay degil şimdi mhp e akp itifakı var,izmir in seçmeni merkezdedir,öyle gidip hdp nin kürsülerine çıkarsa havasını alır,ataturkten ayrılmaz,hdp ye de pkk terörist örgüt demeden yanımıza yaklaşma derse kazanır.aklını başına toplasın

Avatar
Aziz Kocaoğlu ve Tunç Soner 2019-01-31 13:13:17

Sayın Kılıçdaroğlu Aziz Kocaoğlu’nu da göklere çıkardınız başarılıdır başarılıdır diye Kocaoğlu’nun başarısını halk görmedi halk yaşamadı İzmir’de yaşayan bir vatandaş olarak ben zerre kadar hissetmedim gördüğüm yaşadığım şey İzmir’in pislik içerisinde olması sen Ankarada atıp tutuyorsun başarı nutuklarını neymiş efendim kooperatifler kurmuş kurmuştu ne olmuş vatandaşa ne faydası olmuş 40 senedir Bırnovada yaşıyorum bizim bildiğimiz bu adam Buzdolabı satardı çamaşır makinası satardı hiç bir özelliği olmayan boş bir adamdı neymiş efendim kırsalda bir karşığı varmış kırsal mı kaldı Türkiye’de köyler mahalle oldu ayrıca köylerde karşılığı yok izmir halkı adaya oy vermiyor bunu beyninin bir köşesine yerleştir partiye oy veriyor Aziz Kocaoğlu izmiri tezil etmiştir izmir pislik içerisinde milletvekilleriniz izmire gelip cadde ve sokakları gezdimi bu adam ne hizmet yapmış hayır yapmamış peki bu başarı nutukları nerden geliyor İzmir’de asfalt diye bir şey yok her taraf çukur yıpranmış yollar ve kaldırımlar mezarlıklar pislik içerisinde ulaşım desen rezalet Bornova gibi bir ilçe pislik içerisinde bu ilçenin mezarlığı bile yok vatandaş cenazesini 40-50 km uzaklarda bulunan ilçelere götürüyor peki soruyorum ey Kılıçdaroğlu Aziz Kocaoğlu nasıl başarılı oluyor sana hep yanlış bilgi veriyorlar.Gelelim sayın Sorele seçim arefesindeyiz boş boş orda burda geziyor İzmir’de çukurlaşmış yolları ve kaldırımları görmüyor bu yolları yapın seçime gidiyoruz diye Kocaoğlu’nu uyarmıyor Bornova keza öyle kardeşim git şehrine eksikleri tamamla demen kazım değil mi sayın Kılıçdaroğlu

Avatar
Vatandas 2019-01-31 10:56:58

Sen nereyi alacaksin? Kazanmamak icin elinizden geleni yapiyorsun.

Avatar
Gereksiz 2019-01-31 16:17:28

Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı