Komünist Başkan'a HDP'li linci

Eski CHP milletvekili Hüseyin Aygün, Mehmet Fatih Maçoğlu’na ilişkin sosyal medya hesabından dikkat çeken bir mesaj attı.

Komünist Başkan'a HDP'li linci

Eski CHP milletvekili Hüseyin Aygün, Mehmet Fatih Maçoğlu’na ilişkin sosyal medya hesabından dikkat çeken bir mesaj attı.

11 Ocak 2019 Cuma 16:57
Komünist Başkan'a HDP'li linci

Tunceli Ovacık’ta yaptığı başarılı işlerle adından çokça söz ettiren Türkiye Komünist Partisi’nin (TKP) Ovacık Belediye Başkanı Mehmet Fatih Maçoğlu, 31 Mart 2019 yerel seçimlerinde ise TKP’den Tunceli Belediyesi Başkanlığı için aday oldu.

CHP’nin eski Tunceli milletvekili Hüseyin Aygün, Mehmet Fatih Maçoğlu’na ilişkin sosyal medya hesabından dikkat çeken bir mesaj attı. Mehmet Fatih Maçoğlu’nun TKP’den Tunceli Belediyesi Başkanlığı’na aday olması sonrasında başlayan kara propagandaya dikkat çeken Aygün şöyle yazdı:

“Komünist Başkan'a kara propagandalar:

* Sen Dersim'in yeni kayyumusun..

* Sen Kemalist'sin..

* Senin girmen CHP'ye yarar..

* Sen git, nohut-fasulye komünistliğine Ovacık'ta devam et..

* Sen Sözcü'ye manşet oldun..

* Sen Atatürkçü'sün Komünist değilsin..

* Sen girersen AKP alır..”

Hüseyin Aygün’ün bu mesajını paylaşan Hürriyet muhabiri İsmail Saymaz ise, Mehmet Fatih Maçoğlu’nun Başkanlık için HDP’ye aday adaylığı başvurusu yapmadığına dikkat çekti ve kara propagandanın da HDP’liler tarafından yapıldığını ima etti. İsmail Saymaz, Hüseyin Aygün'ün mesajını paylaşarak, "Ovacık'ın komünist başkanı Mehmet Fatih Maçoğlu, HDP'den aday adayı olmadığı için söyleniyor bunlar" şeklinde tweet attı.

İşte Aygün ve Saymaz’ın tweetleri:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gözünüzü acin! 2019-01-11 17:06:21

hdp lilerin yüzünü görün ve taniyin. Bir ilerici ve halkina dost olan kisiye nasil saldiriyorlar. a ka pe ye bu kadar saldirmiyorlar!

Misafir Avatar
NİHAT GENÇ'İN VERYANSIN-TV YOUTUBE'DE AÇILDI !!!!! 2019-01-18 22:05:27 @Gözünüzü acin!

EN AZ 30.000 ABONEYE İHTİYAÇ VAR ! ULA 300.000 YAPAK !
https://www.youtube.com/channel/UCLEhuU5yv0T4WBjntWoUSXw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diksindirici şey 2019-01-14 14:35:36 @Gözünüzü acin!

Kominist lafı en çok tiksindiğim sözdür.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kom in ist ne bee 2019-01-14 12:59:01 @Gözünüzü acin!

Kominizime gönül verenler. bakın bir yanda bal bir yanda b..OK lütfen kominizimle kendinizi pisletmeyin.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
kom ins İT kominist hastalıktır 2019-01-14 08:41:47 @Gözünüzü acin!

dünyanın, tarihin ve insanlığın en gericisi koministtir. kominizim bir hastalıktır.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
salaklığın bu kadarına PESS 2019-01-14 08:40:37 @Gözünüzü acin!

Koministe ilerici diyen gerici manyakları.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-13 23:36:08 @Gözünüzü acin!

BU LAVUKLAR SOLCU MOLCU DEĞİL GERÇEK SOLCU ULUSALCI SOLDUR
ULUSALCI SOL MANİFESTI İÇİN TIKLAYINIZ
http://simp.ly/p/6vRGG3

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
tkp başkanı kemal okuya 2019-01-13 17:22:40 @Gözünüzü acin!

adam hdpli değil diye linç yapılıyor bu kabul edilemez

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cehapeyi bitirecek video 2019-01-12 19:06:38 @Gözünüzü acin!

https://www.youtube.com/watch?v=qjACHKhpJHk

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
atatürk yahudi 2019-01-12 18:51:49 @Gözünüzü acin!

26 Şubat 1921 tarihli New-York Tribune gazetesinde Mustafa Kemal, Ankara hükûmetinin yahudi lideri” ifadesi yer alıyor.
Orijinal kaynak: https://chroniclingamerica.loc.gov/lccn/sn83030214/1921-02-26/ed-1/seq-1.pdf Amerikan Kongre Kütüphanesi arşivi

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
yalancinin 2019-01-12 00:32:39 @Gözünüzü acin!

anadoluda mezopotomyada halk derki yalancinin neyini ne yapiim cokmu kasindin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
doğru ya 2019-01-11 18:43:59 @Gözünüzü acin!

Müslüman mahallesinde salyangoz stan! utanmaz git çine Rusyaya....

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ne yaparsanız yapın 2019-01-11 17:58:46 @Gözünüzü acin!

tunceliyi ben alacağım siz başka çöplüğe gidin hdpn,in chpnin uşakları pardon yavşakları

Beğenmedim! (7)
Avatar
Sosyal Varlik 2019-01-11 21:29:15

Söyle yazmissin;
denemiş çağdışı hezimet komünistlerin peşindeyiz.bu ülkede cacık olmaz.katı artık olur....

Cavap: sen basi sarikli , donlari assagida modern ensar vakfindan tabiki egitim alabilirsin, seni tutan yok...

Avatar
ADSIZ. 2019-01-12 02:20:46

ALNINDAN ÖPÜLECEK ÖRNEK BELEDİYE BAŞKANI.O ATILAN ÇAMURLAR MEHMET FATIH MAÇOĞLUNA YAPIŞMAZ.HER ZAMANKI AKP TAKTIĞI,ÇAMUR AT IZI KALSIN. (AKPLILER VE AKP IKTIDARI AYNAYA BAKMIYORLAR GALIBA.

Avatar
gele me 2019-01-11 17:15:12

Bu baskan HDP kazanmasin diye pohpohlaniyor ve aday gösterildi git findik fistik ek ovaciki zaten bir muhtar dahi yönetiyor

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-13 18:26:33 @gele me

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ibne gele me 2019-01-13 18:25:33 @gele me

yaşasın ulusalcı parti

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yapma mal 2019-01-11 18:00:19 @gele me

yani sen akpli plarak cumhurun önem verdiği muhtarları kötülüyorsun pis akkpli

Beğenmedim! (0)
Avatar
Osman 2019-01-11 19:03:35

Sarayin gönullu tetikçisi

Avatar
Serdaraydın 2019-01-11 23:01:38

Altı üstü bedava su, bedava eğitim, bedava dolmuş dedi, kafası kesilmeye uygun görüldü. Sonra ağlamayın, ey fakirler. Siz emek harcamadan zengin olmayı istediğiniz sürece, fakirliğin en dibini görmeye mecbursunuz.

Avatar
Imam bayıldı 2019-01-11 18:54:40

Turpun büyüğü heybede. Eğer cumhurhükümetine 31 Mart 'ta sarı kart göstermezsen yani halâ ben mutluyum dersen 1 Nisan ı bekle ve gör.

Avatar
yobaz kafir 2019-01-11 17:03:57

adam komunist hdp li değil ki. komunizm bu siktir boktan hdp kdp cdp smp bilmem ne p nin malı değil olamaz da.

Misafir Avatar
yobaz kafir 2019-01-11 17:04:37 @yobaz kafir

akp mi.... sokayım akp ye

Beğenmedim! (1)