Koray Aydın; anket sonuçlarını, İYİ Parti'nin oy oranını ve Erdoğan ile Meral Akşener arasındaki puan farkını açıkladı

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, yapılan anketlerde 2019 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri'nde AKP Genel Başkanı Erdoğan ile İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in oy oranının kafa kafa olduğunu söyledi. İYİ Parti'nin de anketlerde oy oranının en az yüzde 20 olduğunu belirtti. Aydın "Bugünün zalim iktidarı, şimdi oturduğu sarayda tir tir titriyor. Niye titriyor biliyor musunuz? Bir grup insan çıktı, 'senden korkmuyorum' dedi. Kafa tutuyoruz hep birlikte. Senden korkmuyoruz" ifadelerini kullandı

Koray Aydın; anket sonuçlarını, İYİ Parti'nin oy oranını ve Erdoğan ile Meral Akşener arasındaki puan farkını açıkladı

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, yapılan anketlerde 2019 Cumhurbaşkanlığı Seçimleri'nde AKP Genel Başkanı Erdoğan ile İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in oy oranının kafa kafa olduğunu söyledi. İYİ Parti'nin de anketlerde oy oranının en az yüzde 20 olduğunu belirtti. Aydın "Bugünün zalim iktidarı, şimdi oturduğu sarayda tir tir titriyor. Niye titriyor biliyor musunuz? Bir grup insan çıktı, 'senden korkmuyorum' dedi. Kafa tutuyoruz hep birlikte. Senden korkmuyoruz" ifadelerini kullandı

15 Ocak 2018 Pazartesi 08:51
Koray Aydın; anket sonuçlarını, İYİ Parti'nin oy oranını ve Erdoğan ile Meral Akşener arasındaki puan farkını açıkladı

Mersin'de  partisinin il başkanlığı tarafından düzenlenen yemeğe katılan İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, hükümeti eleştirdi, "Bugünün zalim iktidarı, şimdi oturduğu sarayda tir tir titriyor. Niye titriyor biliyor musunuz? Bir grup insan çıktı, 'senden korkmuyorum' dedi. Kafa tutuyoruz hep birlikte. Senden korkmuyoruz. Niye? Çünkü zalimin zulmü varsa, inanmış insanların da güvenecekleri Alllah’ı var" dedi. 

İYİ Parti Mersin İl Örgütü’nün düzenlediği yemeğe Teşkilatlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın’ın yanı sıra Uluslararası İlişkilerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Ayfer Yılmaz ve Mersin’deki tek İYİ Partili belediye olan Anamur Belediye Başkanı Mehmet Türe ile çok sayıda partili katıldı. Milletin en zor dönemden geçtiğini söyleyen Koray Aydın, “Gücü eline geçiren bir zalim, devletin gücünü sopa gibi kullanarak, Türk milletini sindirmiş, herkes kabuğuna çekilmiş, herkes yarına endişeyle bakıyor, herkes ne olacağım sorusunu birbirine soruyor ama bir şey yapmakta, bir cesareti ortaya koymakta karamsarlığa kapılıyor” dedi.

Böyle bir dönemde milletin yeniden ayağa kalkmasını, Atatürk’ün koyduğu hedefler doğrultusunda ilerlemesini  ve gerçek anlamda Türk-İslam aleminin liderliğini hedefleyen bir siyasi parti kurduklarını kaydeden Aydın, şöyle devam etti:

“KAFA TUTUYORUZ HEP BİRLİKTE”

“Zalimin zulmü bir yere kadardır. Dünyanın en korkak insanları zalimlerdir. Diktatörlerdir. O kafa tutanlardır. O elinde sopa sallayarak herkesi tehdit edenler dünyanın en korkak insanlarıdır. Nereden cesaret alırlar? Karşısındaki sinmişlikten. Bu baskılar karşısında ne yapacağını bilemeyen milyonların kararsızlığından cesaret alır onlar. Ama bugün Türkiye’de bu oyun bozuldu. Bugünün zalim iktidarı, şimdi oturduğu sarayda tir tir titriyor. Niye titriyor biliyor musunuz? Bir grup insan çıktı, senden korkmuyorum dedi. Kafa tutuyoruz hep birlikte. Senden korkmuyoruz. Niye? Çünkü zalimin zulmü varsa inanmış insanların da güvenecekleri Alllah’ı var. Gün gelecek Allah’ın sopası da devreye girecek. Onun da bir zamanı var. O zaman geldiğinde zalimlerin sonunun nasıl olduğunu şu yakın tarihin sayfalarında bir bakın. Hatırlayın Mısır’daki zalimi, hatırlayın Libya’daki zalimi, hatırlayın Irak’taki zalimi. Biri çukurda öldü, biri idam sehpasında öldü, biri süründürülerek öldü. Bunu söyleyerek bugüne bir kılıf geçirmek istemiyorum. Ama bunları söyleyerek bir uyarı olması bakımından tarihe not düşmek için bunları söylüyoruz.”

KARARSIZLARIN OYU SONUCU ETKİLER

İYİ Parti’nin oy oranının en az yüzde 20 olduğunu iddia eden Aydın, Cumhurbaşkanlığı seçimleri için yaptırdıkları anketlerde de Meral Akşener isminin öne çıktığını savundu.

Seçimlerde ikinci tura Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile Meral Akşener’in katılacağını öne süren Aydın, “Şu an ki anketlerde ikisi kafa kafaya. Kararsız bir kesim çıkıyor. Kararsızların tercihi sonucu etkiler. Erdoğan’a oy veririm diyen korkmadan söylüyor. İktidar ellerinde. Ama kararsızların içindeki büyük bir kesim korktuğundan fikrini açıkça söyleyemiyor. Ben buradan iddia ediyorum, Cumhurbaşkanlığı seçimlerini kesinlikle Akşener kazanacak” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.01.2018 10:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hala sayek 2018-01-15 09:29:14

yaşasın iyi parti 4 hırsız vekilini yargı önüne çıkarmayan mecliste fetöyü öven bankada değilde evindeki kasada 100 milyon aurosunu saklayan hükümet adamlarından ne beklenir.hiç beklenir bir hükümet adamı neden evde kasasında para saklar? cevap cahil kesmi iyi okusun hırsızlığı rüşveti ortaya çıkar diye bankaya koysa hesap verecek.ama Allahın önünde verecekleri hesabı unutur bu fetöden dönmeler.

Misafir Avatar
ülkücülüğü ve oylarımızı satan mhp..ve akpye oyyok 2018-01-15 10:11:16 @hala sayek

haklarımız akp.ye ve mhp.ye haram olsun..mhp.li bahçeli biz akp.yi görmüyormuyduk ki gittin onun yavuklusu oldun..yazık sana be..haklarımızı yedin..ülkücülüğü sattın..oylarımız akp.ye kurban ettin..yazık sana be.hala bizden oy mu bekliyorsun..YOK ŞUNU YAPACAĞIZ BUNU YAPACAĞIZ..milleti aldatıyorsunuz.akp ile birlikte..size oy veren ülkücü ÜLKÜCÜLÜĞE hainlik etmiş olacaktır..asla size oy vermeyeceğiz..son seçiminiz olacaktır..oylarımız İYİ PARTİ,dir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fukaraların isyanı.. 2018-01-15 10:07:16 @hala sayek

BİN oy hakkımız olsa artık bu zalim akp.ye bir oy vermeyeceğiz...
kesinlikle..ve evvelden verdiğimiz oyları da KÖPEK KANI domuz kanı gibi haram ediyoruz..akp. ve mhp.ye,,iki dünyada ve kabirde azapların en büyüğüne musallat olurlar..fukarayı perişan ettin akp..zarrabın borcunu 100 milyar abd.dolarını millete ödeteceksin..haram olsun..kesinlikle akpye oy vermeyeceğiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nm 2018-01-15 09:54:16 @hala sayek

korya bey burada dil konuşuyor ilahi adalet var, birde yerin altı var. atmayın, suçlamayın. yalan byük günahtır. isyankarların değirmenine su taşımayın. bu vatanın evladı Erdoğana haksızlık etmeyin.

Beğenmedim! (4)
Avatar
vatandaş 2018-01-15 10:20:34

iyi gelecek adalet yeri bulacak inşAllah

Avatar
Allah yar ve yardımcın olsun MERAL HANIM..inşAllah 2018-01-15 10:30:54

akp.hile yapabilir..dikkat..! zaten millet oy vermiyor.%20 altında akp..mhp..sandık dibinde..kesinlikle..Allah iyi partiye yardımcı olsun..İnşaAllah..
MİLLET EVLERİNDE BATTANİYE ALTINDA OTURUYOR..GAZ FAZLA GELDİĞİ İÇİN YAKAMIYOR..SARAY AHALİSİDE KEYF İÇİNDE...DAKİKASI 1.600 LİRA MASRAF VARMIŞ..GAZETELERDE YAZIYOR..HAKLARIMIZ AKP.YE VE OY VERENLERİNE VE SARAY AHALİSİNE HARAM OLSUN..ASLA OY VERMEYECEĞİZ..FUKARAYI ÇILDIRTAN AKP.YE OY YOK..KENDİSİNİ YAKAR MI KİŞİ? MECBURİYETTEN MİLLET KENDİSİNİ YAKACAK HALE GELDİ..AKP.YÜZÜN GÜLMESİN..CÜMLENİZİN..AMİN

Avatar
akp..inşaAllah hercumerc olacaktır..paramparça. 2018-01-15 09:50:25

zulmun topu var tüfeği var kal,a sı (kaleleri) varsa HAKKIN BÜKÜLMEZ KOLU DÖNMEZ YÜZÜ VARDIR..Faruk nafiz dağlarca..şair.

Avatar
Karaman ın koyunu 2018-01-15 10:01:58

Titreyecekler tabii ki.birseyden korkusu olmayan insan cesurdur.hırsı,yolsuzluga saplanmıs politikacılar korkacaklar.dunya butun zalimlere gereken cevabı vermistir.

Avatar
İlahi hak 2018-01-15 12:40:55

CHP hdp ile Yanyana gelene bir ülkücü olarak Nasıl oy vereyim .ülkücü şehitlerin kemikleri sızlar.

Avatar
cevher doğanay 2018-01-15 16:19:12

bazı gazeteciler yalakalık olsun diye KILIÇDAOĞLUNA laf at .karşılığını bulursun düşünceleri var. iş yalakalık başka ne olacak ülkeyi kim yönetiyor.

Avatar
karaman 2018-01-15 09:06:34

bir kılıçdaroğlu ve yanındakiler komikti şimdi iyi parti komik likte onlarla yarışıyor. baş kommmik de koray aydın. güldürü filmi değilde böyle iş bilmez, yapı yetenek yok ama yüksekten atar rolünde koray aydın. . Erdoğan sarayda tir tir miş! yahu insan biraz haya eder be. kendi gülünç durumlarını başkasına yüklüyorlar.

Misafir Avatar
1 2018-01-15 13:11:04 @karaman

Komik dediğin insanlar hırsız, yalancı değil. Vatandaşa din satıp parasını cebine atmıyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
inşaAllah akp.liler imansız ölür..amin 2018-01-15 10:02:36 @karaman

Allah rezil etsin akp.lileri cümlesini..iki cihanda fukaraların dam altı yetimlerinin ve bağrı başı feryat eden dul anaların (şehid analarının) figan ve feryadı ve bedduası akp.lileredir..bu halinizle mi güleceksiniz..ey zalim akp.liler..cehennem sizi bekliyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Vatandaşlar..akp.den ölen kişilere fatiha yok. 2018-01-15 10:00:01 @karaman

akp..bu defa talan olacak..inşAllah..komik kim millet gösterecek...SON GÜLEN İYİ GÜLER..iyi partiye oy veriyoruz..akp.%23 iyi partı %55 İnşaAllah..ALLAH BÜYÜKTÜR....ELBET GÜLER AĞLAYAN SULAR GİBİ ÇAĞLAYAN SONUNDAN HİÇ KORKMASIN ALLAH,A BEL BAĞLAYAN..valla akp. mhp çaldı oylarımızı..haram olsun.iki cihanda..amin..yüzleriniz gülmez olsun..inşaAllah..
HAK SİLLESİNİN SESİ DUYULMAZ VURDUMU SİLLEYİ İZİ SİLİNMEZ..Allaha güveniyoruz..akp.ye ve hilelerine değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BUGÜNÜN YARINI DA VAR..! FEVZİ VE ARKADAŞLARI 2018-01-15 09:55:04 @karaman

akp.tam komik..en azından zulum etmiyor..chp. ve iyi parti..
hala akp.nin kuyruğundamısınız..yazık size..bak abd.den gelecek olan ZARRAF cezası 100 milyar dolar.ı bşb.yard.cısı MEHMET ....ingiliz mehmet..diyorki MİLLETE ÖDETECEĞİZ..yav sizin yüzünüzden millet 100 milyar dolar ZARRAF keyfinin cezasını mı ödesin..ALLAH KORKUSU sizde yokmu? hala akp.nin arkasındamısınız .ahiret var cennet var cehennem var..bunlar sizin için bir ANLAM vermiyormu? kul hakkını yiyorsunuz..mazluma ceza kestirenlere oy veriyorsunuz.ALLAH HUZURUNDA İKİ ELİMİZ AKP.LİLERİN YAKASINDA OLACAKTIR.

Beğenmedim! (0)