Kriz yaşanan ilde formül bulundu

AKP ile MHP arasındaki seçim ittifakı görüşmelerinde iki il için daha anlaşmaya varıldı.

Kriz yaşanan ilde formül bulundu

AKP ile MHP arasındaki seçim ittifakı görüşmelerinde iki il için daha anlaşmaya varıldı.

11 Ocak 2019 Cuma 18:23
Kriz yaşanan ilde formül bulundu

AKP ile MHP, Cumhur İttifakı kapsamında iki büyükşehirde daha anlaştı. İki partinin il başkanlarının görevden alınmasına sebep olan Samsun'un ilçeleri ile Ordu'nun ilçelerinde bazı pürüzler yaşanmıştı.

Habertürk'ün haberine göre, MHP'nin Adana, Mersin, Manisa dışındaki büyükşehirlerde AKP'nin adayını destekleme kararı doğrultusunda AKP Samsun Büyükşehir Belediye başkan adayı Mustafa Demir ile Ordu Büyükşehir Belediye başkan adayı Hilmi Güler desteklenecek. Bu iki büyükşehrin ilçelerinde ise uzlaşı arayışı ve görüşmeleri devam ediyordu. Dün akşam itibariyle bu görüşmeler sonuçlandı.

AKP, Samsun'un 4 veya 5 ilçesinde; Ordu'nun ise 2 ilçesinde MHP'nin adaylarını destekleyecek.

Samsun'da gösterilecek aday konusunda iki parti arasında kriz yaşanmış, kriz sonrası AKP Samsun İl Başkanı görevden alınmış, MHP Samsun Milletvekili Erhan Usta ise ihraç talebiyle disipline sevk edilmişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AMİN. 2019-01-11 18:53:31

Türkiye bir devlet ve Türkiyenin İKİ yiğidi. ALLAH cc sizi korusun. bu ülkeye hizmette Rabbim size her zaman yardım etsin inşAllah. her türlü fitne ve kötülüklerden, tuzaklardanda Rabbim sizi ve ülkemizi korusun. AMİN.

Avatar
Kara Fatma 2019-01-11 19:02:11

Tavanda kurulan cumhur ittifakı tabanda kabul görmedi. Görevden almalar, aziller, isyanlar, istifalar ve partiden ihraçlar olacaktır. Taban kaynıyor, liderleri baskı ile geçiştirmeye çalışıyorlar. Aman 31 Mart a kadar kadar seçmenlerimizi uyutmaya devam edelim telâşındalar.

Avatar
The İmam 2019-01-11 19:02:45

Devran değişince Allah affetsin, kandırıldık, milletim hoşgörsün demeyle herşeyden sıyrılacağınızı sanmayın. Çünkü hepiniz oradaydınız.

Avatar
Hacı Yatmaz 2019-01-11 19:03:40

Turpun büyüğü heybede. Eğer cumhurhükümetine 31 Mart 'ta sarı kart göstermezsen yani halâ ben mutluyum dersen 1 Nisan ı bekle ve gör.

Avatar
Uyan artık yeter!..... 2019-01-11 19:04:23

Atamayan öğretmen arkadaş bak kim ballı maaşla nerelere atanıyor? Bütçede yük olur diyerek emekliliği verilmeyen EYT'li arkadaş saray bütçesinden kim nerelerde çalışmaya başladı? Siftahsiz dükkan kapatan esnaf arkadaş bak senin ödedediğin vergi ile kim ballı maaş alıyor? ürününü, mahsülünü istediği fiyatı vermeyen çiftçi ve besici arkadaş bak kim isteği ballı maaşla nerelerde görevlendiriliyor? saraya % 26 zam, çalışan ve emeklisine % 10 zammı alan arkadaşlar bakın kim ballı maaşlar alıyor? Enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulan vatandaş gör bak kimler ballı maaş alıyor? Umudunu yitirmiş işsiz arkadaş bak kim ballı maaşlı iş buldu? Gerekli liyakati ve adam kayirmayi sindiremeyen zeki ve yetekli genç nesil bak kim liyakatsiz olmasına rağmen kim ballı maaşlı iş buldu? Umutlarını ve projelerini başka bahara bırakmayıp beyin göçünü planlayan genç nesil bak kim ballı maaşla iş buldu. YETER UYANIN ARTIK.

Avatar
Kocamış Kurt 2019-01-11 19:10:40

Koltuk sevdan uğruna Milliyetçileri saraya kapıkulu yaptın ya, Ülkücüleride akkurt yakındın ya helal olsun sana. Milliyetçilik ve Ülkücülük kimsenin tekelinde değildir. Gör bak Milliyetçiler ve Ülkücüler nasıl ders verecek.

Avatar
Way be........ 2019-01-11 19:14:27

Millet ittifakı gümbür geliyor. Bazılarının uykusu kaçtı ve sağa sola saldırıyor, gölgesi ile kavga ediyor. Yeni gerilimler ve düşmanlar yaratma peşindeler.