Kurtulmuş: İstanbul ve Ankara adayları belli oldu

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş gündeme dair önemli değerlendirmelerde bulundu.

Kurtulmuş: İstanbul ve Ankara adayları belli oldu

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Numan Kurtulmuş gündeme dair önemli değerlendirmelerde bulundu.

21 Kasım 2018 Çarşamba 11:32
Kurtulmuş: İstanbul ve Ankara adayları belli oldu

TRT Haber’de açıklamalar yapan kurtulmuş şunları söyledi:

İstanbul Ankara gibi birçok adayın kim olacağı belli oldu ancak siyasi etik gereği bunu söylemek doğru olmaz.

Ayrıntılar geliyor...

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2018-11-21 12:27:46

Dönmelerde siyasi etik olmaz, elinde böyle bir koz, siyasi etik belkemigi egik olmayan, dik duran, kic yalamayan, makam icin kendini satmayanlar icin gecerlidir

Misafir Avatar
roja velad 2018-11-22 08:07:38 @Dogru Söyler

orduluları satan partisini satan tükürdüğünü yalayan yalancılardan bir bok olmaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kara Fatma 2018-11-21 11:59:57

Açıklayın o zaman ne bekliyorsunuz? CHP İYİ Parti muhazere sonucu bekliyorsunuz değil mi? Korkunun ecele faydası yok. Bu mahalli seçimlerde en büyük etken olacak ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları olacak. Vatandaş uyandı artık. Uyuyan sadece sizin masal anlattığınız akkoyunlar.

Avatar
HADE BE !.... 2018-11-21 12:10:41

Akepenin kendi anketçileri bile oy kaybını saklayamıyorlar. Önümüzdeki seçimlerde akepenin ciddi hasaralacağını söylemi bile hepsini çileden çıkarıyor. Kaybetme endişesi hepsinin yüreğini sarmış bu kez. Anketlerde Türkiye’nin en önemli sorunu sıralamasında birinci yüzde 54.6 oranla ekonomi, ikinci sırada ise yüzde 13.4 oranla işsizlik gelirken, buna göre seçmenin yüzde 68’i ekonomiden kaynaklı sorunları Türkiye’nin en önemli sorunu olarak görüyor. Akepeli seçmenleri arasında refah seviyesinin düştüğünü söyleyenlerin oranı yüzde 42.2 oldu.

Avatar
The İmam 2018-11-21 12:11:05

Bacımızın dediği gibi, Tanrı dağı kadar Türk ve Hira dağı müslümanız elhamdülillah. Emperyalistlerin pranga vuramadığı biz Türkleri araplaştırma çalışmayın. Bizleri Allah(cc) ile aldatmayın.

Avatar
tipe bak 2018-11-21 19:47:42

bu ne idügü belirsiz Türk postuna bürünmüs les kargasina inanmayin.
adamsa biyigi neden biraktigini aciklasin.

Avatar
Akkoyunlu Devleti 2018-11-21 23:17:53

Damat Bakanımız ne demişti?
Tayyip Erdoğan “uzaya üç şeritli yol yapıyoruz desin,
İnanacak kitlemiz var”...