banner82

Listeler açıklandı... Şamil Tayyar'a Erdoğan şoku!

AKP'nin milletvekili aday listesi belli oldu. Şamil Tayyar listede yer almadı.

Listeler açıklandı... Şamil Tayyar'a Erdoğan şoku!

AKP'nin milletvekili aday listesi belli oldu. Şamil Tayyar listede yer almadı.

21 Mayıs 2018 Pazartesi 18:11
Listeler açıklandı... Şamil Tayyar'a Erdoğan şoku!

24. Dönemden bu yana TBMM'de yer alan Tayyar bu seçimlerde, Gaziantep listesinde yer almadı. Listede yer alamayan Şamil Tayyar 'Akparti 27.Dönem milletvekili aday listesi açıklandı. Durmak yok yola devam.' dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.05.2018 18:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cafer 2018-05-21 18:21:33

Hatırlasanız Şamil tayar Bundan bir yıl önce yazmıştım sizi Evin Önünde asılan Çamaşır ipine asacaklar kuruyacağın belli oldu yazmıştım.

Misafir Avatar
oy OY 2018-05-22 09:06:59 @cafer

oylar AKP ye. kardeşler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkeye zarar veren mahluk 2018-05-21 20:12:37 @cafer

cebini doldurdu gidiyor yediklerini sıçama

Beğenmedim! (0)
Avatar
ALÌ KILIÇ. 2018-05-21 19:22:49

HIRSIZ TÜRK DÜSMANI. SAMÌLTAYYAR. LÌSTEDE YER ALSADA ALMASADA. ADAMIN UGRUNDA BÌLE DEYÌL. ÇÜNKÜ ADAM MÌLYON PARALARI GÖTÜRDÜ. YENÌ HÜKÜMET GELÌR GELMEZ BUNLARIN MALVARLIKLARINI ARASTIRSIN. VE BANKALARDA USULSÜZ YATILI OLAN PARALARADA TEDBÌR KOYSUNLAR. BU HIRSIZ TAYYAR PEZEVENKÌN YURT DISI VE YURT ÌÇÌ BANK HESAPLARINDA 500 MÌLYON DOLAR PARASI BULUNMAKDA

Avatar
07 2018-05-21 21:04:42

tek iyiligi oldu feto dolabini acikladi kimler para aliyor ve cezaevindeki fetoculer nasil disari cikiyor baska bi icatini gormedik

Avatar
Oohh be 2018-05-21 22:58:01

Samil tayyar veMetin metiner köpekciligi bosunami yaptiniz yani. Ben olsam kendimi kapidaki dut agacina asardim. Cünki akp nin kollari altinda kendinizi bi bok zannettiniz. Onurunuz gururunuz serefiniz olsaydi eger etrafa saldirna kadar yolsuzluklarla haksizliklarla savasirdiniz. 17/25 i agzinizdan hic duymadik aksine savunup kefil oldunuz. Ortaya cikaranlar fetö cü olabilir ama bir yosuzluk ve rüsveti asla inkar edemessiniz. Simdiden sonra vicdana gelinde eteginizdeki taslari döküp günah cikarin artik. Belki sayenizde birkac kisi hürriyetine kavusur.

Avatar
ege 2018-05-21 18:21:59

Hayırlı uğurlu olsun. AKP yolun açık olsun. listeye giremeyenlerede teşekkürler . hepinizin emeği çoktur bu ülkeye.

Misafir Avatar
sehide kelle diyenlere oy yok 2018-05-21 23:02:31 @ege

ege

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege trolu senin gibileri 2018-05-21 20:10:48 @ege

kurtarıcaz 3 kuruşa trolluk yapmıyacaklar.şeref ve haysiyetten yoksun olarak yaşamaya devam ediceksin alışkınsın bu işe

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-21 19:07:58 @ege

akp nin yolu falan açık olmasın.temelli kapansın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-21 19:06:43 @ege

hadi lan ordan.hırsızlıkları çoktur diyecektin.bu ülkeye ne yapmışlarki.olanları sattılar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hasan 2018-05-22 01:18:01

Bu tayyar ile Metiner denen şahısların mal varlıklarını araştırsınlar.

Avatar
Kerim 2018-05-22 02:42:09

RTE için herkes bir şey söyler. Ama hakkını da vermek gerekir: Bu Şamil Tayyar, Mehmet Metiner, Metin Külünk, Reşat Petek kuduz yalakaları, İbo gibi salaş bir herifi listeye koymamakla, Burhan Kuzu gibi karikatüre görev vermediği için bir yıldız almayı hak etmiştir.

Avatar
SIKILDIK GARİ TAMAM 2018-05-22 01:58:51

Fetoş borsası kaçtan açıldı? diyen tayyare liste dışı kaldı ama aktif kripto fetoşlar Proje partisi akepe listelerde neden mi? Çünkü hain fetoş a minnet borçları nedeniyle.