Mansur Yavaş: PKK'lı bir defa benim olduğum yerde belediyenin kenarından geçemez

CHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş, "Benim geldiğim gelenek belli, benim kökümün ne olduğunu hepiniz biliyorsunuz değil mi? Neyinden korkuyorsunuz? PKK'lı bir defa benim olduğum yerde belediyenin kenarından geçemez. Bunlar ağzımızı açtırmasınlar. Oslo'yu, Habur'u kimse unutmadı daha" ifadesini kullandı.

Mansur Yavaş: PKK'lı bir defa benim olduğum yerde belediyenin kenarından geçemez

CHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş, "Benim geldiğim gelenek belli, benim kökümün ne olduğunu hepiniz biliyorsunuz değil mi? Neyinden korkuyorsunuz? PKK'lı bir defa benim olduğum yerde belediyenin kenarından geçemez. Bunlar ağzımızı açtırmasınlar. Oslo'yu, Habur'u kimse unutmadı daha" ifadesini kullandı.

26 Şubat 2019 Salı 13:02
Mansur Yavaş: PKK'lı bir defa benim olduğum yerde belediyenin kenarından geçemez

Ankara'da Nene Hatun mahallesinde seçim koordinasyon merkezi açan ardından Yakacık Kültür Merkezi'ndeki etkinliğe katılan Mansur Yavaş, iftiranın çok büyük bir günah olduğunu söyleyerek PKK iddialarına yanıt verdi.

Yavaş, "PKK'lı bir defa benim olduğum yerde belediyenin kenarından geçemez. En güzel örnek Fethi başkanım. AK Parti'den sonra geldi başkan seçildi, kaç kişiyi işten atmış? Yok, peki kaç tane PKK'lıyı işe almış? Bunlar ağzımızı açtırmasınlar. Oslo'yu, Habur'u kimse unutmadı daha. Kalkıp bir belediye başkanı için böyle iftira atmasınlar. İftira çok büyük bir günahtır. Ben şahsen kul hakkımı da bunlara helal etmiyorum" diye konuştu.

10 yıl belediye başkanlığı yaptığını hatırlatan Yavaş, "Hakkımda bir tek iddia bile yok, bırakın soruşturmayı. Bu temiz alına inşallah ölünceye kadar leke sürdürmeyeceğim. Sizlerden alınan paranın kuruşuna halel getirmeden ne gerekiyorsa Fethi başkanımla beraber hizmetin en güzelini vereceğiz" dedi.

'ELBETTE CUMHURBAŞKANINA ÇIKACAĞIM'

Yavaş, muhtarlık seçimleri ile belediye başkanı seçmenin arasında bir fark olmadığını vurgulayarak şunları söyledi:

"Gittiğim yerlerde soruyorum muhtarlara 'Rakibiniz var mı, rakibinizi kötülüyor musunuz, seçime giren hain diyor musunuz?' diye. 'Demiyoruz' diyorlar. 'Peki onlar size diyor mu?', 'Onlar da demiyor.' Ha muhtarlık seçimi ha büyükşehir belediyesi seçimi, bu kadar basit. Kim yönetecek sizi, kim sizin ödediğiniz paraları daha ekonomik, daha uygun yere harcayacak? Hepsi bu. Onun haricinde ne yer yıkılıyor ne hükümet yıkılıyor. Benim tarzım da şu; Cumhurbaşkanı Başbakan iken Beypazarı'na bir açılışa geldi. Gittim, belediye başkanı sıfatımla önümü ilikledim, çiçeği verdim. Biz devlet adabını bilen insanlarız. Kiminle niye kavga edelim? Belediyenin işi olacak, sizlerin işi olacak, elbette Cumhurbaşkanı'na çıkacağım. Muhtarından Cumhurbaşkanı'na kadar elbette herkesle işbirliği yapacağız. Ankara'yı böyle yöneteceğiz."

Son Güncelleme: 26.02.2019 16:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP'li 2019-02-26 14:14:32

Sn.Mansur bey kara propaganda yapmaktan iftira atmaktan baska anlatacaklari hikaye kalmadi. Birkac oy icin toplumu boluyorlar. Milyonlarca insanin oy verdigi Milllet Ittifakina illet diyen, zillet diyen, terrorist diyenlere bu millet sandikta hesap soracaktir

Avatar
Firat 2019-02-26 14:51:06

Et kurd ve hdp'li Kurd söz konusu olunca,yoktur bu alçaklarin birbirinden farki,bu alçaklara verilen her oy kursun katliam tecavuz olarak geri donecektir

Avatar
TÜRK VATANI TÜRK ULUSU HAYİNLERİ ERDOĞAN YALÇIN PUŞTDOĞAN YILAN HAKAN ÇALIÇIRPI BUNLAR SABAHA KADAR İMRALI ÇANİSİ İLE TÜRK VATANNINI BÖLEN I TÜRK ULUSUNDA 4LÜ KÜRTİSTANI KURAN İHANET SÜRECİNİN HAYİNLERİ AZ KALDI İPE CEKECEĞİZ 2019-02-26 13:44:55

Oslada ,haburda ,imralıda ,kandilde vee enson DOLMABAHÇEDE TÜRK VATANI TĞRK ULUSU HAYİNİ VATAN ULUS HAYİNİ recep tayyip erdoğan şimdiki mevcut olan cumhur müsveddesi sözde cumhur PUŞT OROSPU PİÇİ GÖTVEREN KURBA SURATLI GÖT VEREN YALÇIN PUŞTDOĞAN YANİ YALÇIN AKDOĞALA MİT Cİ SESİZ KOBRA YILANI HIRSIZ HAYFUT VATAN ULUS HAYİNİ HAKAN ÇALIÇIRPI YANİ FİDANMIŞ İŞLE BUNLAT 2 VATAN HAYİNİ YILANLAR recep tayyip erdoğanın imzalı 4 lük kürtistanı kurup tapusunu verip SÖZDE BARIŞ DENİLEN İHANET SÜRECİNE İMZA ATIP 4 LÜ KÜRYİSTSNI KURAN VATAN HAYİNLERİDİR HAYİNLER PKKLILARLA PKK TERÖR BAŞI İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ OROSPU PİÇİ FOSEPTİK APO İLE İMRALIDA SABAHLARA KADAR BU VATAN HAYİNLERİ YALÇIN PUŞTDOĞANLA HAKAN ÇALIÇIRPI GÖTVERENLERİ SABAHLARA KADAR ÜLKEYİ BÖLDÜLER İHANET ETTİLER BÜTÜN MECLİS BİLİYORDU VE SESİZDE KALDILAR BÜTÜN PARYİ GENEL BAŞKANLARIDA DAHİL BİZ TÜRK ULUSUNA İHANET ETTİLER BÜTÜN MECLİS HAYİN BİZ TÜRK ULUSUNU ARKAMIZDAN VURDULAR HAKANLA YALÇIN İMRALIDA SABAHLADI PKK TERÖR BAŞI GÖTVEREN PULT APO İLE SABAHLARA KADAR ÇAYLAR KAHVELER DÖNETLER YEDİLER DAHA ÇOOK BİRÇOK İHANET ETRİKALARI VAR AZ KALDI AZ .İPE ÇEKECEĞİZ ÖNCE SİZLERİ İBRETİ ALEM OSUNDİYE MEYDANLARDA SALLANDIRIP ÜZERİNİZEDE NOT YAPIŞTIRACAK VATAN ULUS HAYİNİ PKKLI TERÖRİST SEVİCİLER DİYECEĞİZ .LEŞLERİNİZİDE KANALİZASYONLARA SİZLER GİBİ LAĞIM FARELERİNE YEM VERECEK İĞRENÇ KAFATASI İSKELETİNİZLEDE TOP OYNUYACAĞIZ VATAN ULUS HAYİNLERİ AZ KALDI AZ BİZLER MİLYONLARCAYIZ .

Avatar
ÖNCE VATAN 2019-02-26 13:51:01

TÜRK VATANI TÜRK ULUSU HAYİNLERİ ŞEREFSİZ KILIÇ TAROĞLU YILAN MERAL ÇALIÇIRPI BUNLAR SABAHA KADAR İMRALI ÇANİSİ İLE TÜRK VATANNINI BÖLEN I TÜRK ULUSUNDA 4LÜ KÜRTİSTANI KURAN İHANET SÜRECİNİN HAYİNLERİ AZ KALDI İPE CEKECEĞİZ
birkaç saniye önce
Oslada ,haburda ,imralıda ,kandilde vee enson HDP İLETÜRK VATANI TĞRK ULUSU HAYİNİ VATAN ULUS HAYİNİ KEMAL KILIÇTAROĞLUşimdiki mevcut olan PUŞT OROSPU PİÇİ GÖTVEREN KURBA SURATLI GÖT VEREN PKKLI İMAMOĞLUI PUŞTBUNLAT 2 VATAN HAYİNİ YILANLAR KÜRYİSTSNI KURAN VATAN HAYİNLERİDİR HAYİNLER PKKLILARLA PKK TERÖR BAŞI İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ OROSPU PİÇİ FOSEPTİK APO İLE İMRALIDA SEVİŞENLER HDPNİN OROSPULARI SONUNUZ YAKIN

Misafir Avatar
kürtlerin oyu balalılar sana 2019-02-26 15:13:42 @ÖNCE VATAN

akkahpeler kıskançlığından çatlıyor konuşacak lafları yok papagan gibi ezberlemişler.pkk,kürdistan ,dış güçler,lan dış güçlerde pkkda ,fetöde sizsiniz neden bahsediyorsunuz godoşlar.akkp başkanı böyle konuşmakla milliyetçi duyguları kabartacağını zannediyor o eskidendi kardeş kürt türk laz hepimiz kardeşiz sana ne oluyorda ortalığı kutuplaştırıyorsun diplomasız vasıfsız üstü gravatlı altı çarıklı elinde kuran dilinde yalan geçti o artık. Gizle

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2019-02-26 15:09:51 @ÖNCE VATAN

Yarn en ufak bir durumda turklugune sahip çikacak kimse bulunmaz,ulkede turk azinliktir,sayilari bes milyonu geçmez,pust neyin kafasini yasiyorsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2019-02-26 13:32:15

bak melih gögçek attı tutu chp e hakında hdp ile,kandil ile işbirliginde ,chp te tık çıkmadı,ve melih bu tezgahla 4 defa belediye başkanı seçildi,hala aynı tezgah chp euyanıpta hdp ye mesafe koymuyor birde meclis uyeligi feriyor,yahu tarihten ders alınmaz mı

Avatar