Mansur Yavaş'tan Özhaseki hakkında suç duyurusu

Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur Yavaş, rakibi AKP'li Mehmet Özhaseki'nin kendisi hakkında yaptığı açıklamalara ilişkin suç duyurusunda bulundu.

Mansur Yavaş'tan Özhaseki hakkında suç duyurusu

Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur Yavaş, rakibi AKP'li Mehmet Özhaseki'nin kendisi hakkında yaptığı açıklamalara ilişkin suç duyurusunda bulundu.

21 Şubat 2019 Perşembe 16:02
Mansur Yavaş'tan Özhaseki hakkında suç duyurusu

AKP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mehmet Özhaseki, katıldığı bir televizyon programında "Diyelim Mansur Yavaş Ankara'yı kazandı, Kandil'in gönderdiği adamları mı belediyeye alacak bunu söylüyorsunuz" ifadelerini kullanmış, söz konusu program büyük tepkilere neden olmuştu.

İYİ Parti CHP iş birliğinin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mansur Yavaş, Özhaseki'nin bu açıklamalarına ilişkin Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı'na suç duyurusunda bulundu.

Programa ait görüntülerin delil olarak verildiği suç duyurusu dilekçesinde, "Bir kimseye onur, şeref ve saygınlığını rencide edebilecek nitelikli somut bir fiil veya olgu isnat etmek" fiilini gerçekleştirme suretiyle müvekkil Mansur Yavaş'a ayrıca "alenen" hakaret etmiştir" ifadelerine yer verildi.

O dilekçe şöyle:

Son Güncelleme: 21.02.2019 17:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP'li 2019-02-21 16:39:16

Isleri gucleri yalan iftira, camur at tutsun mantigi. Mansur beyin karsina erkekce projelerinle cik Özhaseki yalanlarla deyil.

Misafir Avatar
oh ne ALAAA 2019-02-22 12:10:59 @CHP'li

sen millete yalan söyle, uçuk vaadlerde bulun. hayeli iş imkanı vaadinde bulun. insanları kandır ona suç yok. ama gerçektende Kandilin ve Kandilin temsilcileri ile ortak ol sonra kandildekilerimi işe alacaksın söznü suç say öylemi? AYIP YA. VALLAHİ BİLLAHİ AYIP. UTANIN BE. mahkemeleri meşgul etmeyin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2019-02-22 09:39:20 @CHP'li

işte akkahpelerin hepsi böyle çamur atki izi kalsın bu akkahpelerin hepsi foseptik çukurundan besleniyor .cahil bir çoban ve onun cahil koyun sürüsü paralı danışmanlara bırakmış ülkeyi danışmanlar yürütüyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hirsizlar kendileri yapiyor baskalarini sucluor 2019-02-21 16:35:24

yahu bu hirzizlar din bezirganlari,ne kadar ahlaksiz ciktilar,bunlar degilmiydi kandildegkiler yurda giris yapsin diye sinira mhahkeme kuranlar,bu akp li hirsizlar herseyi kendileri ypapiyor,baskalarini sucluyorlar,kyoyun sürüsü akp lilerde bunlara inaniyorlar.

Avatar
VANLI 2019-02-21 16:38:35

BU AKP ÖNCE AYNAYA BAKSIN İNSANLARI ÖYLE ELEŞTİRSİNLER YÜZDE 50 HAYINSA TÜRKİYE BATTİ. PARALARI ÇAR ÇUR EDENLER TERÖRİST OLABİLİRLER

Avatar
ÇAKIR 2019-02-21 16:21:14

MANSUR YAVAŞ A bunu söyleyenler önce aynaya bakmaları lazım. Tamammı

Misafir Avatar
Okur 2019-02-21 19:33:52 @ÇAKIR

Doner ekmek isteriz:)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
işte chp 2019-02-21 18:01:45 @ÇAKIR

Deniz baykal hiç bir kişisel işlem yapamamasına rağmen millet vekili yaptılar. sanki Baykalın paraya ihtiyacı var! her ay 24 bin lira milletin cebinden çıkıyor. sırf oy uğruna sırf Baykalcı kesimi susturmak uğruna millete vatan devlete zarar veren bu chp ye oymu vereceğiz? ASLAAAAA

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
chp mi dediniz? 2019-02-21 16:52:42 @ÇAKIR

chp nin olduğu yerde yolsuzluk, hırsızlık, adaletsizlik var. MAFYA VAR, KARABORSA VAR, RÜŞVET VAR.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
Özhaseki haklı 2019-02-21 16:51:44 @ÇAKIR

Bu nlar demiyomu 20 bin kişiye iş imkanı sağlayacağım diye? evet diyorlar. ee gel gellim 1990 lı yıllara, o zamanda öyleydi belediye de çalışan örnek 50 kişi ise o belediyeden maaş alan 150 kişi vardı. hayeli işçiler. devlei belediyeleri o zamnada öyle soyuyorlardı hedef yine 1990 lı yılların soygun yöntemi. bunlara oy verilmez.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
oh ne ALAA 2019-02-21 16:47:46 @ÇAKIR

sen millete yalan söyle, uçuk vaadlerde bulun. hayeli iş imkanı vaadinde bulun. insanları kandır ona suç yok. ama gerçektende Kandilin ve Kandilin temsilcileri ile ortak ol sonra kandildekilerimi işe alacaksın söznü suç say öylemi?
AYIP YA. VALLAHİ BİLLAHİ AYIP. UTANIN BE. mahkemeleri meşgul etmeyin.

Beğenmedim! (9)
Avatar
İsmail 2019-02-21 17:47:00

Ülke bu kadar ahlaksız politikacı ve parti görmed. böyle aşağılık bir kitle gelmedi bu ülkeye.. resmen ülkeyi kim
düşmanlık iftira ile perişan ettiler

Avatar