Mansur Yavaş'tan canlı yayında anket açıklaması

CHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş katıldığı bir TV programında yayınlanan anketler hakkında açıklamalarda bulundu.

Mansur Yavaş'tan canlı yayında anket açıklaması

CHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş katıldığı bir TV programında yayınlanan anketler hakkında açıklamalarda bulundu.

06 Şubat 2019 Çarşamba 22:43
Mansur Yavaş'tan canlı yayında anket açıklaması

CHP ve İYİ Parti'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş katıldığı bir TV programında yayınlanan anketler konusunda çok önemli açıklamalarda bulundu.

CNN Türk’te katıldığı TV programında sorulan, ‘Anketlere göre Ankara yarışında kim önde?’ şeklindeki soruya Yavaş, “Ben anket yaptırmadım. Ben anketi sokakta görüyorum. Vatandaşın karşısına gittiğinizde şöyle bir intiba var; Geçen sefer Mansur Yavaş’a bir haksızlık kaldı gibi düşünüyorlar…” dedi.

Yavaş kendisi hakkında medyada yayımlanan anketler için ise, “Mansur Yavaş’ın anketi diye hiç anket yayınlanmadı sadece şöyle anket yayınlandı ‘Hükümete yakın anket şirketinin yaptığı ankete göre’ diye anketler açıklandı.

İlçe adaylarımız belli olduktan sonra mutlaka anket yaptıracağız” ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 06.02.2019 22:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gereksiz 2019-02-06 22:47:28

Yolun ve bahtin açık olsun Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı

Misafir Avatar
ankara 2019-02-07 15:55:15 @Gereksiz

Ankaranın chp ile yeniden köy e benzemesine gönlüm asla razı olmaz. bu chp torpilcidir, rüşvetçidir, yiyicidir, çıkarcıdır. bunlara Ankara teslim edilemez.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP ADAM OLSA 2019-02-07 10:54:18 @Gereksiz

bekbele eski belediye bşk Beyazıt bestami bilgilide ŞİMDİ AKP İSKENDERUN İLÇE BAŞKANI kanunlar yokmu ey akpve chp haydi bakalım iş başına bu başkan ve fetö sempatizanlarını sorgulayın .şuda çok önemli akbezden bir valizle gelip bu kadar servete bu kadar kısa zamanda nasıl ulaştılar.ben birini söyleyeyim Mehmet boz Soner bozun babası modern evler Sakarya bütün camileri gezerek fetöcüler gibi mal sahibi yaşlıların yerlerini kat karşılığı kandırıp camiden cematten çaldı.fetöcüler:Soner boz,Mehmet boz,Erdal bönceoğlu,Abdullah sağıroğlu mermer atölyesi sahibi.beyazıt bestami bilgili akp İskenderun ilçe başkanı hala elleri kolları serbest geziyorlar.erdal bönceoğlunun bir akrabası eski hava assubayı incirlik adana fetöden tutuklandı.bönceoğlu himmet vererek çocuklarını gülen kollejinde okuttu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sayın Yavaş 2019-02-06 22:57:48

Anket manket vız gelir tırız gider Mansur Yavaş 1 Nisanda Ankara Büyükşehir Belediye Başkanıdır.

Avatar
Hz. Mevlana 2019-02-06 22:47:58

Sеn diri oldukçа ölü yıkаyıcı sеni yıkаr mı hiç?

Avatar
Kardelen 2019-02-07 01:56:00

Hade inşAllah diyelim . Heyecanla bekler olacağız . Sizde var gücünüzle devam edin bazı olumsuzluklara fırsat vermeyin . Bahtınız ve yolunuz açık olsun .

Avatar
Kardelen 2019-02-07 01:53:17

Umariz kedllerl salivermezler .Slzde bu tuzaga düşüyorsunuz ne gereği varki siz sonuca odakların .

Avatar
aydın 2019-02-07 02:10:14

bakın akp e chp nin adayları beli olsunu bekledi,ürkütmemek için belirlendikten sonra chp hdp aynıdır diye her yerde bagırıyor,hdpe masaları buna çanak tutmak için çalışacak yaklaştırmayın kendinize,kürt halkı hendekler kazılınca buyuk bölümü desdegi çekti,bakın ahaziran ve kasım seçimlerine.kurt halkı dinci olmayan usanmış bıkmış vaziyette terörden