"Meclis'te bugüne dek yaşanmış en aşağılayıcı olay'

Korkusuz yazarı Can Ataklı, AKP grup toplantısında yaşanan 'güvenlik' skandalını anlattı.

"Meclis'te bugüne dek yaşanmış en aşağılayıcı olay'

Korkusuz yazarı Can Ataklı, AKP grup toplantısında yaşanan 'güvenlik' skandalını anlattı.

10 Ocak 2019 Perşembe 11:20
"Meclis'te bugüne dek yaşanmış en aşağılayıcı olay'

İşte o yazı:

Türkiye Büyük Millet Meclisi, salı günü bugüne dek hiç yaşamadığı kadar “aşağılayıcı” bir olay yaşadı.

Salı günleri partilerin grup toplantıları yapılıyor.

Bu toplantılarda genel başkanlar konuşuyor. AKP'nin grup toplantısında da doğal olarak Genel Başkan Erdoğan bir konuşma yapıyor.

Ancak AKP'nin Genel Başkanı, aynı zamanda Cumhurbaşkanı.

Hal böyle olunca Erdoğan'ın Meclis'e her gelişi de çok tantanalı oluyor.

Esasında Meclis'e geldiğinde bir parti başkanı muamelesi görmesi gereken Erdoğan'a , cumhurbaşkanı protokolü uygulanıyor.

Ama sadece bununla kalınmıyor, güvenlik protokolü de cumhurbaşkanlığı protokolü oluyor.

AKP'lilerin elbette bu düzenden şikayetleri yok. Ama nedense muhalefet partileri de bugüne kadar bunu dert etmediler.

Erdoğan, Meclis'e gelmeden önce cumhurbaşkanlığı korumalarının köpeklerle birlikte binaya girmelerine, salonlarda, koridorlarda ve hatta genel kurul salonunda bomba aranmasına ses etmediler.

Ancak bu salı yaşanan olay hiçbirine benzemiyordu. Cumhurbaşkanlığı korumaları Erdoğan'ı korumak için Meclis kulislerindeki bazı koridor geçişlerini kapattılar.

Ancak güvenlik, ziyaretçilerle birlikte milletvekillerine de uygulandı ve koridordan geçmek isteyen bir milletvekili koruma duvarına tosladı. İşin garibi korumalar milletvekilini takmadılar ve taviz vermediler. Tartışma çıkıncakendiliklerinden  “fedai” olan AKP milletvekilleri, koridordan geçmek isteyen milletvekilini tartaklamaya kalktılar.

O sırada kulise gelen Erdoğan'ın etrafı bir anda silahlı korumalar tarafından sarıldı ve tam koruma uygulamasına geçildi. Tabii bu baskı sonucu ortalık sakinleşti ve milletvekilleri hiçbir şey olmamış gibi normal hayatlarına devam etti. Bana göre bu çok şaşırtıcı.

Milletvekillerinin bu aşağılamaya tepki göstermesi gerek aslında. Bence muhalefet milletvekilleri bundan böyle Erdoğan'ın Meclis'e gelmesi halinde topluca binayı terk etmeli, kimse genel kurul salonunun çevresine, kulislere gitmemeli.

Meclis tamamen Cumhurbaşkanı ve AKP'lilere bırakılmalı. Muhalefet, Cumhurbaşkanı'nın Meclis'i takmayan, aşağılayan ve ezen tavrını tüm kamuoyuna göstermelidir. Kimine göre bunun bir faydası olmayacaktır.

Elbette kibirli AKP zihniyeti ve ince muhalefet eylemini ciddiye bile almayacaktır ama kayda geçecektir.

Önemli olan da budur. Bu düzen hep böyle gitmeyecek ya.  

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2019 11:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH teyyo .!! 2019-01-10 15:21:07

Korkunun(((**ECELE FAYDASI YOK**)) İsterse mahlükatları geliyor giye tanla tüfekle korusunlar ECELİ GELEN DİŞ AĞRISI BAHANE eninde sonunda İMAMIN KAYIĞINA BİNECEK teyyo istersen demirden sırh yaptır kendine .Zaten senin CANINI BU KORKU ALACAK .Kesin bu mahlükat meclisin kenefine bile 100 kişi ile gidiyor böyle yaşam tarzının içine SIÇAYIM korku telaş heyecen panik her an öldüm öleceğim Değermi MEVKİİ,MAKAM ÖZELLİKLE MENFAATLAR İHTİŞAM GÖSTERİŞ İÇİN .VARSA YOKSA HÜRİYET zavalı tayyip kesin uykularında bile öldürülme korkusu ile KABUSLAR GÖRÜYOR GECENİN BİR YARISINDA KANTER İÇERİSİNDE ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA UYANIYOR ARAP eminesine bana bir pardak su getir hatun rüyamda suikadte uğramış gördüm kendimi diye kabusunu anlatıyordur ama bununlada kalmayıp KESŞN YATAK ÇARŞAFLARINI DEĞİŞTİR ((*ÇÜNKİ KORKULU KABUS*)) DOLAYISI İLE ALTIMA İŞEDİM .Dolayısı ile değermi böyle yaşamak bere teyyo para desen MİLYAR MİLYAR DOLARLAR AVROLAR 7 DEN 77 DİYE SÜLALECE VAR .Korkunun ecele faydası yok kimin ne zaman nasıl öleceği mechul bak yaş yeterince ilerledi para desen var git emekli ol hayatını yaşa BU MEVKİİ,MAKAM MENFAATLER HIRSI NE tayyip bir gün aynaya dikkatlice bak suranı seyret ne kadar yogun ve YAŞLANDIĞINI GÖR O PARALARI KİM YİYECEK BİLİYORMUSUN .? SİKENKER SİKİLENLER deymez cumur git emekli ol hayatının geri kalan kısmını kendine ayır arap eminenle ikinçi balayı yap tamam balayı yapacak halin kalmamımış ama olsun git dinlen yaşlandın artık burak bu kini hırsı ben benim kşnseye yar etmem KOPLEXİNİ ne yapacaksın yani KOSKOCAMAN TÜRK VATANINIDAMI ZİHMETİNE GEÇİRECEKSİN yani dünya malı dünyada kalır paçaavralara sarılıp gidiyoruz eninde sonunda neyse bilemiyeceğim .

Avatar
Deist 2019-01-10 15:29:15

Can Atakli'nin yazisini bugün okudum da, adam hakli. Mecliste devamli konusan ve somut bir adim atacak muhalefet yok. Hepsi liderlerinin agzina bakiyorlar. Bugün gene Kilicdaroglu hirsiz Binali icin istifa etmesine gerek yok demis. Sahiden bunlar kim yahu? Adam yok adammmmm!

Avatar
HASAN 2019-01-10 11:56:06

EEE İŞİNİZE GELİYORSA REİSE TAHAMÜLÜN YOKSA SİKTİROLUP GİDECEKSİN BU ÜLKEDEN...80 YIL SİZİN SÖZÜN GEÇTİ BIRAKINDA 80 YILDA OSMANLILARIN SÖZÜ GEÇSİNN İŞİNİZE GELİYORSA YA KABUL EDECEKSİNİZ YADA YUKARIDA YAZDIĞIM GİBİ.......

Misafir Avatar
HASAN tayyip sana hediye olsun! 2019-01-10 15:24:13 @HASAN

Osmalinin sözü geciyormus godos, ypg pyd amerika tarafindan silahlandirirken nerdeydi bu osmanli, simdide ypg ye pyd ye dokunamazsiniz diyorlar hadi bi osmalilar kükresinde görelim. Oglum salaksin salak ac adam zafer cigliklari atarak gecmisi ile övünürmüs!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Antalyalı Attalos 2019-01-10 15:15:01

"Şunu unutmayın; AK Parti demek Türkiye demektir. AK Parti zaafa uğrarsa Türkiye uğrar. AK Parti diğerlerinden farklı olarak sürekli kendini ileri taşıyabilen tek partidir" dedi. Başarının parolasını da açıklayan Erdoğan, "Şayet birlikte yaşadığımız seçimlerden gereken dersleri çıkarmazsak 2019'da işimiz gerçekten çok zor. Şunu unutmayın gurur kibir bize yakışmaz. Makamdan güç alıyorsan geldiğin gibi gidersin

Misafir Avatar
evet 2019-01-10 16:17:59 @Antalyalı Attalos

Can Ataklı sen büyük bir fitne yapmak istiyorsun. sen ne makam ne mevki, ne lider, nede kişilik haklarından haberdar değilsin. veyada sırf pislik olsun diye bunları yazıyorsun.

Beğenmedim! (7)
Avatar
((((((((((*****ATEİST ATEİST ATEİST *****)))))))))))) 2019-01-10 16:32:24

Sayın cumhur recep tayyip erdoğan .Sen ne demiştin şehit 301 MADENCİ İÇİN HATIRLATIRIM ((*FIKARAT FIKRAT*)) işte şimdi seninde FIKRATIN sen doğman önce yazılmış .Dolayısı ile deyil binlerce KORUMA istersen TSK .Bütün MEHMETCİKLERİNİ KOMANDALARINI 82 milyon TÜRK ulusunu seni korumaları için seferber et farketmez(*KORKUNUN ECELE*) FAYDASI yok .Zaman gelince FIKRATINDA ne yazıyorsa ne yaparsan yap suikaten ölmesen bile ecel geldimi gideceğiz bu dünya FATİH SULTAN MEHMEDE bile kalmamış Dolayısı ile hayırlı ölümler nasip olsun insan oğullarına .Şahsen ben ne tırafik kazasından nede kanserden nede her hangi bir kazaya kurban giderek ölmek istemem her an ölecek gibi yaşıyorum ama yinede normal yaşam tarzımı sürdürüyorum .Zaten ölğnce sadece öbür tarafa giderken paçaavralara sarılıp toprağa koyuluyorsun Dolayısı ile belkide sen İpek kumaşlara sarılırsın orasını bilemiyeceğim .Demek istiyorumki zamanı gelince ne yazıldıysa öbür trafa gideceğiz ama bu yalancı dünyada gitmeden önce arkamızdan ohh iyiki geberdi dedirtmemek için madem müslümansın fazla günah işleme *ATEİSTİM* sen müslümansın cennete cehendeme madem inanıyorsun bunda böyle daha fazla günah işlemesen iyi edersin yoksa MÜSLÜMAN MÜSVEDDESİ SÖZDE MÜSLÜMAN OLDUĞUNU İDDİA EDENLERDEN BİRİ GÜNAHKAR OLURSUN .

Avatar
HADE BE !.... 2019-01-10 13:26:09

Akepe demek saraya % 26 çalışan ve emeklisine % 10 zam demek, iğneden ipliğe gelen zamlar demek, yoksulluk demek, vatandaşa tassaruf, saray israfı demek, din bezirganlığı, cehalet demek, ballı maaşla adam kayırma demek. Yeter artık usandık. İNSAF yahu

Misafir Avatar
sandıklara ve ysk.ye dikkat...aileler.. 2019-01-10 16:39:32 @HADE BE !....

akp.ye mhp.ye bbpye oy yok..
milleti soyanlara ve kendileride keyf edenlere bol bol milletin cebinden maaş alanlara asla ve asla ne vekil nede belediye seçimlerinde bundan sonra oy vermiyoruz.
oylarımız chp.ve iyi parti.ve gerekirse saaadet partisi ötesi yok..evvelki oylarımızda akp.ye haram olsun..amin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@HADE BE !.... x 2019-01-10 15:25:51 @HADE BE !....

kopyala yapisdir gavat! bir bok buldugunu zannediyorsun geri zekali!

Beğenmedim! (6)
Avatar
HADE BE !.... 2019-01-10 13:27:04

Akepe demek; TÜİK Enflasyonu % 20.3 olduğunu açıklamalarına rağmen çalışan ve emeklilerin maaşlarına % 10 zam, saraya % 26 zam yapmak demektir.

Misafir Avatar
@HADE BE !.... x-- cvp 2019-01-10 16:21:05 @HADE BE !....

@HADE BE !.... xsalak o dediğin enflasyon yılık enflasyondu 6 aylık 10.20 oldu . işte siz lafı olayı yanlış anıyosunuz sonra doğruya ters yanlışa domalık oluyorsunuz. siz ne manyak sürüsünüz be.

Beğenmedim! (3)
Avatar
HADE BE !.... 2019-01-10 13:27:26

Akepe demek, yoksullukla imtihan edilmek, pırlantada % 0 KDV ve ÖTV , temel gıda ve temel ihtiyaç malzemesinde % 15 KDV ve ÖTV ödemek, geçemediğin köprü, otoban veya kullanmadığın havaalanlarına vatandaşın vergisini teminat göstermek, yandaş müteahit veya ihale takipçilerini zengin etmek, kent hastanelerinde hastaları müşteri gibi göstermek ve vatandaşın vergisini teminat göstermek, devletin kazanımları fabrika, liman, şeker fabrikaları, Sümerbank, Etibank ve madenleri gibi değerlerimizi yandaşa veya yabancı sermayeye satmak, bankalarımızı yabancı sermayeye satmak, özelleştirme adı altında satılan fabrika ve işletmelerde iscilerin kapı önüne konulmasına sessiz kalmak, KHK ile işsiz kalan taşeron işçilerine seçim öncesi mavi boncuk dağıtılıp kandırılması, din bezirganlığı yaparak ekonomik krizi,yükselen eflasyon ve işsizlik rakamlarını gizlemek demektir.

Misafir Avatar
şırnak,lılar..selamlar..chp.ve iyi partiye.. 2019-01-10 16:44:04 @HADE BE !....

kardeş bizim köyden akp.ye asla oy vermeyeceğiz..şırnak,ın köyleri..
chp ve iyi parti..ötesi yok..ülkenin anaasını ağlattı akp..mhp..
karar aldık..
diyarbekirde öyle..akp.ye oy vermez..hele hele nihat, hatipoğluna asla oy vermez.
ist.da otelleri varmış...atv.den 600 milyar lira alıyormuş..youtubede okuduk..anaaa
gelmiş bizi aldatmaya..yok yok akp.ye oy yok

Beğenmedim! (0)