Melih Gökçek görevi devretti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek de dahil 6 AKP'li belediye başkanını istifasını istediği iddia edildi. Gökçek twitter'dan ayetli mesajlar paylaştı. Gökçek'in ayetli mesajları paylaşmadan önce uzun süre tweet atmaması da dikkatlerden kaçmadı. Gökçek Avrupa Kentler Birliği Başkanlığı'nı devrettiğini de duyurdu

Melih Gökçek görevi devretti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek de dahil 6 AKP'li belediye başkanını istifasını istediği iddia edildi. Gökçek twitter'dan ayetli mesajlar paylaştı. Gökçek'in ayetli mesajları paylaşmadan önce uzun süre tweet atmaması da dikkatlerden kaçmadı. Gökçek Avrupa Kentler Birliği Başkanlığı'nı devrettiğini de duyurdu

03 Ekim 2017 Salı 09:26
Melih Gökçek görevi devretti

Kanal D Haber’de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 6 belediye başkanının istifasını istediği iddia edildi. Bu iddianın ardından gözler Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek’e çevrilirken, Gökçek’in gece saatlerinde paylaştığı “Günün Ayeti” tweeti akıllara ‘tehdit mi ediyor’ sorusunu getirirken Gökçek bir ayetli tweet daha attı. Gökçek bu tweeti'nde de 'Müminler ancak kardeştirler' Hurucat 10 ayetini paylaştı. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı'ndan istifa ettirilen Kadir Topbaş da istifasının ardından 'kendisini İslama hizmete adayacağı'nı açıklamıştı. Gökçek de istifanın ardından "İstanbul hayatıydı... İstanbul'un her yerinde hizmeti var... İstifa kendi takdiri... Türkiye seni hayırla yad edecektir, yol arkadaşımız..." ifadelerini kullanmıştı.

GÖKÇEK'TEN MANİDAR PAYLAŞIM

Melih Gökçek, bir başka paylaşımında ise Avrupa Kentler Birliği Başkanlığı'nı Kharkiv Belediye Başkanı'na devrettiğini, onun da kendisini ziyarete geldiğini duyurdu. Gökçek şu ifadeleri kullandı:

İKİ DÖNEM AVRUPA ÖDÜLÜ KAZANAN KENTLER BİRLİĞİ BAŞKANLIĞI YAPTIM...
GÖREVİ KHARKİV BEL.BŞK.'NA DEVRETTİM.
BUGÜN ZİYARETİME GELDİLER...

GÖKÇEK'İN AYETLİ TWEETLERİ ŞU ŞEKİLDE:

ERDOĞAN'IN İSTİFASINI İSTEDİĞİ 5 BELEDİYE

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, istifası istediği koltuklar olarak; Ankara (Melih Gökçek), Bursa (Recep Altepe), Balıkesir (Ahmet Edip Uğur), Uşak (Nurullah Cahan), Niğde (Faruk Akdoğan) ve Nevşehir Belediye Başkanlarını (Hasan Ünver) işaret etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.10.2017 11:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Keloglan 2017-10-03 09:40:16

1994 çiller krizinin aynı sı kapıda hayırlı olsun borsadan kaçın

Misafir Avatar
keloğlan a cvp 2017-10-03 12:07:55 @Keloglan

Kel OĞLAN 9 krizi iyide 2001 krizi daha yakın neden söylemiyorsun? bu krizlerin, bu çöküşlerin içinden ülkemizi akp hükümeti kurtardı. düzlüye çıkardı. borsadan kaçın dolara dalın öylemi? seni amerikan hizmetçisi seniii. DEFOL ülkemizden . git obama babacığına.

Beğenmedim! (5)
Avatar
emine 2017-10-03 13:11:17

MEHMET CENGİZ'İN 424 MİLYON VERGİ BORCU SİLİNMİŞ
https://www.youtube.com/watch?v=6sVPwCREdJs

Avatar
Antalyalı Attalos 2017-10-03 10:34:36

Ne ala memleket valla.Uzunçalar 6 belediye başkanının istifasını istiyor ve bu özelliklede AKP li leri hiç rahatsız etmiyor.Halkın seçtiği insanları bir kişinin görevden alabilmesi hangi demokraside var Allah aşkına.İyice muz cumhuriyeti olma yolunda hızla gidiyoruz valla.

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos--a cvap 2017-10-03 12:05:13 @Antalyalı Attalos

Tezek yiyenAltalos. yasalar niçin var? kanunlar ne işe yarıyor? ee mal gelip mal gidersen tezek yiyen olursan anlamazsın tabi.

Beğenmedim! (8)
Avatar
keloglanacevap 2017-10-03 12:50:49

akp krizden nasil cikti 80 yilin birikimini satarak ayrica yetmedi borclanma politikasiyla buraya kadar getirdi vergiye dayali sistemle bir yere kadar tuketen ulke olursan halk fakirlesir su an yasananda o halk fakirledi zenginde zenginlesti o yuzden et yiyemiyoruz alim gucumuz azaldi herseye zam

Avatar
keloglanacevap 2017-10-03 12:52:59

80 yilin birikimini satarsan ulkeyi baya bi borclandirirsan tabi kriz yok sanarsin zam ustune zam gelir insanlarin alim gucu azalir et e durbunle bakarsin
Kemal Unakıtan "Babalar gibi satarız"
https://www.youtube.com/watch?v=1tIYfzKwLsQ

Avatar
SON KULLANMA TARİHİ GEÇTİMİŞDİ 2017-10-03 12:20:39

Götçek..ohh.,be bu dünya sultan süleymana bile kalmadı ..GÖTÇEK söylemiştik elbet bir gün götüne..tekme yiyeceksin yaylan..görçek..kurtulduk sendende son kullanma tarihin geçti.

Misafir Avatar
koç 2017-10-03 12:45:13 @SON KULLANMA TARİHİ GEÇTİMİŞDİ

Gökçek ne yaptı etti bilmem. ama buradan gökçeke saldıranlar sırf gökçek imanlı, bir müslümandı diye saldırıyorlar bundan eminim. müslüman bir ülkede , imanından dolayı inancından ötürü birinie düşman olanlara yazıklar olsun.

Beğenmedim! (5)
Avatar
ke OĞLAN ve AT tolosa cevap 2017-10-03 12:15:18

chp li belediyelere yapılsaydı aynı yorumumu yapacaktınız bre saldırgan kiralıklar.? ülkenin milletin bekaası için, Tayyip Erdoğan demişti babamın oğlu olsa gözünün yaşına bakmam. ulan sersemler peşinden gittiğiniz liderin kişilerin hiç birinde böyle bir irade böyle bir dik duruş böyle bir azim varmı? siz başkalarının yem i il beslenen zavallılarsınız.

Avatar
keloglanacevap 2017-10-03 12:53:47

Borçlanma ve Özelleştirme Gerçeği
https://www.youtube.com/watch?v=zYw9IjiMe_c