Meral Akşener AKP'yi deviriyor, Erdoğan başkan olamıyor!

Meral Akşener önderliğinde kurulma aşamasındaki yeni partiyle birlikte artık anketlerin şekli de değişti. Daha önceki anketlerde Meral Akşener’in kuracağı partiye yer verilmezken, Objektif Araştırma şirketi ilk defa yer vererek anket çalışmasının sonuçlarını açıkladı. Yeni parti Meclis’teki aritmetiği baştan aşağı değiştirirken, Cumhurbaşkanlığı seçimlerine ilişkin de çarpıcı sonuçlar çıkıyor. Anket sonuçlarına göre MHP TBMM'ye giremiyor.

Meral Akşener AKP'yi deviriyor, Erdoğan başkan olamıyor!

Meral Akşener önderliğinde kurulma aşamasındaki yeni partiyle birlikte artık anketlerin şekli de değişti. Daha önceki anketlerde Meral Akşener’in kuracağı partiye yer verilmezken, Objektif Araştırma şirketi ilk defa yer vererek anket çalışmasının sonuçlarını açıkladı. Yeni parti Meclis’teki aritmetiği baştan aşağı değiştirirken, Cumhurbaşkanlığı seçimlerine ilişkin de çarpıcı sonuçlar çıkıyor. Anket sonuçlarına göre MHP TBMM'ye giremiyor.

13 Eylül 2017 Çarşamba 20:40
39010 Okunma
Meral Akşener AKP'yi deviriyor, Erdoğan başkan olamıyor!

Objektif Araştırma şirketinin 2 Eylül ile 10 Eylül arasında yüz yüze 4332 kişiyle yaptığı mülakatta ilginç sonuçlar ortaya çıktı.

MEVCUT PARTİLERLE YARIN SEÇİM OLSA

Araştırmaya göre yarın seçim olsa; AKP yüzde 29.5, CHP yüzde 18.5, MHP yüzde 3.1, HDP yüzde 6.9 ve diğerleri yüzde 2.1 oranında oy alıyor. Kararsız seçmen sayısı yüzde 21 ve oy kullanmam diyen seçmen sayısı ise yüzde 21.

“Kararsızım” cevabını veren seçmenler dağıtıldıktan sonra barajı AKP yüzde 49.1, CHP yüzde 30.1, HDP yüzde 11.5 ile geçerek meclise giriyor. MHP ise yüzde 5.1 ile baraj altında kalıyor ve diğer partilerin toplamı da yüzde 4.2 oluyor.

Ankette son seçimlerle ilgili seçmene sorulan “Oy verdiğiniz partiden memnun musunuz?” şeklindeki soruya da AKP seçmeninin yüzde 18.2’si, CHP seçmeninin yüzde 20’si, MHP seçmeninin yüzde 78.7’si, HDP seçmeninin yüzde 5.3’ü “memnun değilim” cevabını verdi.

AKŞENER’İN PARTİSİNİN DE DAHİL OLDUĞU SEÇİM SONUÇLARI

Meral Akşener’in kuracağı yeni partiyle gerçekleşecek bir seçimde ise sonuçlar şöyle; AKP yüzde 27.3, CHP yüzde 16, Akşener yüzde 14.4, HDP yüzde 6.9, MHP yüzde 2.7 ve diğer partiler yüzde 1.1 oranında oy alıyor. Kararsız seçmen bu çalışmada yüzde 15, “oy kullanmam” diyen seçmen ise yüzde 16.6 oranında çıkıyor.

Kararsızlar dağıtıldıktan sonra ise AKP yüzde 39.9, CHP yüzde 23.4, Akşener yüzde 21, HDP yüzde 10.1, MHP yüzde 4 ve diğer partiler yüzde 1.6 oranında oy alıyorlar.

MUHTEMEL MECLİS TABLOSU

Bu seçim sonuçlarına göre Türkiye Büyük Millet Meclisi’ndeki milletvekili dağılım tablosu da şu şekilde oluşuyor: AKP 280; CHP 140, Akşener 130, HDP 50

CUMHURBAŞKANLIĞI SEÇİMİ

Ankete katılanlar, Cumhurbaşkanlığı seçimine yönelik “Seçim 2. tura kalırsa R. T. Erdoğan’a oy veririm” sorusuna yüzde 43.7 katılıyorum ve 52.3 katılmıyorum cevabını verdiler.


 


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.09.2017 23:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BODRUMLU BAYANLAR.. 2017-09-14 09:17:12

Bir oy,umuz var..o da syn..ve pek muhterem kibar BAYAN MERAL AKŞENER HANIMEFENDİYE VERECEĞİZ..sakın bizlerin evine akp.liler gelmesin..şimdiden bildiriyoruz..

Avatar
MAZLUMUN AHHI.. 2017-09-14 08:36:21

MİLLET BIKMIŞTIR..AKLI BAŞINDA OLAN KİŞİ AKP.YE ASLA OY VERMEZ.
iki örtülü ödenekten katrilyonları harcıyor c.b..ve bş.bkn..
helal mı? milletin çğu uyandı.inşAllah oy vermeyecekler..akp.mhp.ye..
geçenden 2 geçmeyenden 1 24 sene para alınıyor..köprücüklerden ,asfaltı çıkmış yollardan..haramdır haraaaaaam..tüyü bitmemiş yetimin mazlumun dam altı fukarasının ahıı elbet çıkacaktır..iki dünyada da Allah huzurunda davacıdır milletin çoğu..50 lira zam ver 200 lira geri al..bir telf.al 2 telefon parası ver..ALLAH HERŞEYİ GÖRÜYOR..HELAL OLMAZ.AHİRET GÜNÜ BUNLARI YAPANLARIN HALLERİ BERBATTIR..MAZLUMUN AHI YERDE KALMAZ.

Avatar
Mine 2017-09-13 23:26:51

Hade İnşAllah . Seviyoruz seni Meral hanım ayağına taş degmesin Amiin .

Misafir Avatar
Sadece DÜŞÜNCEM 2017-09-19 10:03:01 @Mine

bence chp sahiplenmeli, akşenerin partisi chp ye daha yakın. partinin adıda CBP( cehapenin bebek partisi) çürük mhp liler Akşenerin partisinde zaten uzun ömürlü olmaz, evsiz ortalıkta dolaşıp bu partiye gelenlerde bir sığınak buldularmı kaçarlar zaten. bu parti chp ye daha yakın. bence yani.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Sadece DÜŞÜNCEM 2017-09-19 09:59:50 @Mine

Şimdi mhp den ayıklanan çürükler, chp den ayrılan isyankarlar, ve başı boş gidecek yeri olmayanların toplama yeri Akşenerin yavru bebek partisi. Şimdi bu parti kimin? kim sahiplenecek? kime hizmet edecek? karışık bişe .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne o düğünmü var 2017-09-14 16:18:52 @Mine

AYIP AYOP, ÜLKEDE İÇ VE DIŞ SORUNLAR YIĞINLA ÇÖZÜM BEKLERKEN SİZ SEÇİM DERDİNE DÜŞMÜŞSÜNÜZ. SEÇİM DERDİ YETMİYOR BİRDE HÜKÜMETİ KARALAMA , ÇALIŞTIMAMA KAMPANYASI YÜRÜTÜYORSUNUZ . AYIPTIR YAHU. VE AKŞENERE BÜYÜK ŞOK OLACAK 2019 DA

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
aslı..leyla..kamuran..sevda..nil..uğur vs. 2017-09-14 10:49:37 @Mine

bizde akp.ye artık oy vermiyoruz..meral hanıma vereceğiz..mine hanım.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ege 2017-09-14 09:20:28 @Mine

mine hanım en akıllı yorumculdansınız. birisini seversiniz ona tamam. ama sevmediyine hakaretler edenleri kınıyorum. ama sizede tavsiyem meral hanım bu ülkeye hizmet edecek yapıda değil. onunda maalesef başında uzaktan kumandalı amirleri var. en sağlamparti ülkesine ve ilkesine bağlı parti AKP dir.

Beğenmedim! (19)
Avatar
Oyum CHP ye 2017-09-13 21:41:11

Şanlı CHP yi millet gün gecdikce daha çok anlıyor.CHP iki Secimide kazanır görün bakın

Misafir Avatar
vatandaş 2017-09-14 10:33:28 @Oyum CHP ye

evet atatürkün chp sini hr zaman destekleriz pkk nın koltuk değnegi chp yi asla bu tanrıkulu hangi partının milletvekili Allahaşkına chp nınmı hdp nınmı anlatın millet bilsin

Beğenmedim! (9)
Avatar
Burdayım 2017-09-13 23:49:21

Korku dağları bekliyor.Yalanci bahar son eriyor.Ve Perdesi de hic açılmaması üzere kapanacak.

Misafir Avatar
ege 2017-09-14 17:52:07 @Burdayım

Bu iktidarı isytemeyenler ülkemizin kalkınmasından rahatsız olanlardır, teröristlerdir, kendi askeri mühimmatlarımız yapmamızdan rahatsız olan avrupa ve süper güçlerdir. bu iktidardan memnun olmayan dış güçlerin aanlarıdır birde içimizdeki kandırılmış cahillerdir. umarım bu vatanın kandırılmış öz evlatları 2019 da akp ye oy verirler. birlik beraberlik zamanı şimdi.

Beğenmedim! (13)
Misafir Avatar
ülkem 2017-09-14 11:37:34 @Burdayım

HDP chp yemedi avrupalı sömürücülere, yanlarına birde mhp deki çürükler göz diktiler. evelAllah yine bir hal edemeyecekler. AKP tek başına iktidar. Büyük lider inşa Allah yine cumhurbaşkanı il turda.

Beğenmedim! (18)
Avatar
köylü 2017-09-13 22:20:30

şeriatçılar zorla hileyle seçimi kazanırlar şeriatçılar türkiyede seçim kaybetmezler artık devlet oldular hdp nin oyları pkk nın hendeklerinde üç puanı
boğuldu şeriatçı kürtlerde korkudan şeriatçılara oy veriyorlar

Avatar
Bozkurt 2017-09-13 21:50:15

Osman Pamukoğlu aksenerin partiye katılırsa oyları artar

Avatar
Tekin Baran 2017-09-13 21:21:10

SOYLEDIKLERIM AYNEN CIKIYOR.

Misafir Avatar
mesut 2017-09-14 08:41:02 @Tekin Baran

akp.ye 5 defa oy verdik ailece ve çevremizce.

bundan sonra akp.ye asla oy vermeyeceğiz..
meral hanıma oy vereceğiz..sabırlı duy..sizlerde oy verin ...vebaldan kurtulun..
fakirin parası altüst oluyor..görmüyormusunuz.? imanınız yok mu sizlerin ya..
Allah sormayacak mı?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
fukaralar,emekliler akşenere oy verecektir. 2017-09-14 08:38:23 @Tekin Baran

OYLARIMIZ akşener,e ..sabırlı, ve ege..bolu ve benzerleriniz.

sende akşenere ver oyunu...fukaranın bedduasını almak istemiyorsanızsa...yoksa ahirette imanınız gidecektir..sevaplarınız gidecektir..mazlumun ahhı çıkar..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sabırlı 2017-09-14 08:20:44 @Tekin Baran

Akşener i böyle abartın abartın, SELO selahattin ide şişirmiştiniz böyle. BALON sizi , baloncular sizi. BU millet adamını iyi tanıyor.. chp, hdp ve akşenerin yandan tutması uyduruk parti üçüde ağa patronların emrinde onların organize ettiği partiler yanı dış güçlere hizömet ediyorlar.

Beğenmedim! (26)