Meral Akşener'den anket açıklaması

İYİ Parti’nin sabit oyunun yüzde 16’lara çıktığını ifade eden İYİ Parti lideri Akşener, kararsızların da dağıtılmasıyla birlikte oylarının yüzde 22’yi bulduğunu belirtti. 

Meral Akşener'den anket açıklaması

İYİ Parti’nin sabit oyunun yüzde 16’lara çıktığını ifade eden İYİ Parti lideri Akşener, kararsızların da dağıtılmasıyla birlikte oylarının yüzde 22’yi bulduğunu belirtti. 

16 Mart 2018 Cuma 16:13
Meral Akşener'den anket açıklaması

Bilkent Üniversitesi öğrencileri ile bir araya gelen İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, açık oturumun soru cevap kısmında öğrencilerin sorularını yanıtladı.“Anket yaptırıyor musunuz?” şeklindeki soruya Meral Akşener, şöyle cevap verdi:

“Düzenli olarak anket yaptırıyoruz. Abonesi olduğumuz araştırma şirketleri var. Anketler yol gösteriyor. Son yapılan çalışmaya göre sabit seçmenimiz yüzde 16 olmuş durumda. Yüzde 16’lık bir seçmen kitlesi bizler için, kesinlikle oy vereceğini belirtiyor. Bunun yanı sıra ‘oy verebilirim ve kararsızım’ diyenler var. Kararsızların da dağıtılması ile birlikte bu rakam yüzde 22’yi buluyor. Fakat son dönemde anketlerde çok ilginç bir durum yaşanıyor. Türkiye genelinde çok yüksek bir oranda seçmen kitlesi ‘hangi partiye oy vereceksiniz?’ sorusuna ‘cevap vermiyorum’ diyor.” 

"KIBRIS BİR MİLLİ MESELEDİR"

“Kıbrıs konusunu sizin partiniz dışında gündeme getiren yok. Bu konuda bir çalışma yapıyor musunuz?” sorusuna ise Meral Akşener, “Kıbrıs bir milli meseledir. Herkes farklı siyasi görüşlerde olsa da son tahlilde Kıbrıs’ın yanında olmak zorundadır. Büyükelçi arkadaşlarımız çalışmalar yürütüyor ve Kıbrıs’la ilgili gelişmeleri yakından takip ediyoruz. Kıbrıs’ta bir emrivaki endişemiz var. Bu konuda zaman zaman iktidar partisine uyarılarımızı yapıyoruz“ dedi. 

İYİ Parti’nin kuruluş amacından ve siyasi arenada konumlandığı yerden de bahseden Meral Akşener, şunları söyledi:

“Birinci amacımız siyasi alandaki tıkanıklığı gidermekti. İkincisi, toplum çok gerildi, huzur ve nefes almaya ihtiyaç vardı. Nefes aldırabilmek adına yola çıktık. Önemli bir alternatif oluşturmak adına milletimizin talebi doğrultusunda ortaya çıkan bir siyasi hareketiz. İYİ Parti siyasi alanda boşluk doldurmak için değil tüm milletimizi kucaklamak hedefi ile merkezde yer alan siyasi bir harekettir.

İYİ Parti’nin mensuplarının farklı siyasi görüşleri olsa bile Türkiye’nin geleceği ile ilgili tasavvurları, hayalleri ve umutları olan insanların bir araya geldiği bir siyasi oluşumdur. Milletimize ulaşma ve kendimizi anlatma zorluğumuz var mı? Evet, var. Medya üzerinden sesimizi duyuramama zorluğumuz da var. Bizler de dijital ve sosyal medyanın yanı sıra konvansiyonel metotlarla milletimize ulaşmaya çalışıyoruz.Esnaf ziyaret yapıyoruz evlere misafir oluyoruz. İl il geziyor vatandaşlarımızın derdini dinliyor elini sıkıyoruz. (yeniçağ)

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Iyi PartiAnketAkşener
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Keci cobani 2018-03-16 16:18:39

Sayin aksener insAllah oylariniz birazdaha yükselirse itifakcilar intihar edecek

Misafir Avatar
Euro kuru 4,9017 lira oldu 2018-03-23 03:44:44 @Keci cobani

akp ekonomiye cozum bulacagina AKP Sözcüsü Ünal Bey Erdoğan'ı Atatürk'e benzetmis ne alakaysa kel alaka ATATURK CEPHEDE SAVASTI bosu bosuna suni gundem yaratma cabasi yimizler akp ye oy moy yok yetti gari oylarimiz chp ye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-03-23 02:51:13 @Keci cobani

dolar euro tavan yapti millet borc bataginda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
olamaz yaa! 2018-03-22 09:49:29 @Keci cobani

sağcı, solcu, terörist hepsi bir arada !!! olabilirmi?
nasıl olur?
chp, hdp, iyi parti pkk hepsi bir çatı. nasıl olur ?
akıl a ters. bir tek cevap var bunlarını hepsi bir akıldan besleniyor. yani ABD den. yoksa chp, hdp, pkk iyi parti bunarın bir araya gelmesi düşünülemez. görünürde ayrı ayrı görüşler ama patronları aynı. halkı bu şekilde kandırmak bölmek istiyorlar. ABD en iyi senaryoları yazar bunu bilmeyen yok. ama oyuncuları tuzak kurmak itedikleri ülkenin vatandaşları olacak. aynen. chp hdp iyi parti hepside bu ülkenin vatandaşı. pkk lılarında bir kısım bu ülke vatandaşı. abd oyuncularını iyi seçmiş. hepsi itaatkar. ama ülkemizede ihanet karlar.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
evetde----tilki kim burda? 2018-03-21 08:48:15 @Keci cobani

tilki kümese kuzeyden geliyor bakıyorki kapıda bekçi var kaçıyor, bu sefer güneyden geliyor bakıyorki bu sefer kapıda iki bekçi var. eee kümesin sahibi uyandı daaa. cem uzan yüzde yedi oy aldı tilkinin ilk gelişi, ama bu sefer meral gelecek oda halkın tokadını yiyip yani iki bekçi misalı gerisin geri gidecek.. lerrr.******************anlaşıldı tilki belli oldu. cem uzanın yerine getirilen tilkiiiii.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
İyi partinin genç kızları----- yoksa KAŞARLILARIMI 2018-03-20 09:10:43 @Keci cobani

iyi partiye oy vereceğiz..Genç kızlar.--------- siz vAllahide billahide en ala kaşarlısınız . siz asla genç kızlar değisiniz. kaşarlılar sizi her her alanda sürtüklük yapıp ahlak bozan şerli oyuncularsınız. defolun. çirkefler.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
en akıllı sensin akp.ye oy ver.***oyum AKP ye 2018-03-19 12:30:25 @Keci cobani

Tamam AKP ve MHP yi bu kadar karalayan lar AKP nin ve MHP nin kötü yanlarını söyleyin?
yok yok yalan iftira edderek bir iki yalan yazarsınız kötüleyeceyiniz bir dayanağınız yok. ama chp nin her adımı yanlış her sözü ihanet.iyi partide aynen . bunlar ABD ajanlarının ofisi.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
3.5 atan akp ve mhp.bbpdir..kör gözlerini aç.. 2018-03-16 23:02:27 @Keci cobani

asıl 3.5 atan akp. ve mhp.dir..millet görüyor kim ihanet edenleri..ülkeye ve insanına akp nin yaptığı ihaneti hiç bir dünya partisi ülkesine yapmaz..
müslüman hile yaparmı,kul hakkı yermi...ateş olsun..hile iftira..kul hakkı hepsini akpliler ve oy verenleri yapıyor..haram olsun..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Genç kızlar...(TÜRKİYE) 2018-03-16 19:06:59 @Keci cobani

akp.mhp. çatlasa da ilk oyumuzu ablamıza vereceğiz..
BÜTÜN GENÇ KIZLARIN AKLI BAŞINDA VE İYİ NİYETLİ OLARAK İLK OYLARINI AKP.YE MHP.YE BBPYE DEĞİL...MERAL HANIMA OYLARIMIZI VERECEĞİZ..MİLYONLARCA GENÇ KIZ..
ÇATLA AKP...HIRSINIZDAN BATLAYINIZ..SİZE VE YİYİCİLERİNİZE OY YOKTUR..
BABAMIZIN ANAMIZIN HAKLARIDA SİZE HARAM OLSUN.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
en akıllı sensin akp.ye oy ver.gerisine karışma 2018-03-16 18:57:06 @Keci cobani

evet..diyen...sen yutma..en akıllı ve gözaçık sensin..
millet yutarmı deyince sanki millet senin kölen...millet yaşamına bakıyor.ortama bakıyor..senin tuzun kuru..demekki..milletin tuzu artık yaş..kimseye inanmıyor..özellikle akp.ye ve mhp.ye..işte mhp.ye inananlara vurulan darbe..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-03-16 18:35:37 @Keci cobani

tilki kümese kuzeyden geliyor bakıyorki kapıda bekçi var kaçıyor, bu sefer güneyden geliyor bakıyorki bu sefer kapıda iki bekçi var. eee kümesin sahibi uyandı daaa. cem uzan yüzde yedi oy aldı tilkinin ilk gelişi, ama bu sefer meral gelecek oda halkın tokadını yiyip yani iki bekçi misalı gerisin geri gidecek.. lerrr.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
evetttt 2018-03-16 18:33:34 @Keci cobani

CEM UZAN YERİNE MERAL AKŞENER*** GENÇ PARTİ YERİNE İYİ PARTİ . vay bee. bu millet yutarmı kardeşim?

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
benzerliğe bakarmısınız* 2018-03-16 18:32:43 @Keci cobani

Bir ara yine basının şişirdiği bir parti ve genel başkanı vardı, GENÇ PARTİ CEM UZAN. yüzde yedi oy aldı!!! yahu barajı geçecek nerdeyse! Allah korumuş Türkiyeyi. adam ne potlar kırmış. adam soygun yapmadığı talan etmediği, elinin girmediği yer kalmamış yurt dışına kaçırdığı paraları duydunuz. şimdi aynı seneryoyu yazan lar VİTRİNE MERAL hanımı ve iyi partiyi koydular.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
iyi parti üç buçuk ataçak 2018-03-16 18:30:05 @Keci cobani

AYNENNNNNNN üç BUÇUK . bu millet ihanetçilere itibar etmez.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
iyi parti üç buçuk ataçak 2018-03-16 16:24:56 @Keci cobani

YUUUUH yalancııııı ne yüzde 16 sı . daha geçen ay yüzde 60 tı. chp yüzd 60 tı. siz dansöz gibi kıvırıyorsunuz birde balık aklı gibi az önceki olayı unutuyorsunuz. ama bu halk unutmuyor sahtekarlar siziiii.

Beğenmedim! (24)
Avatar
bacım 2018-03-16 16:21:14

Sn.Meral Bacım yok şu tabuları beyaz sayfa aç güneş gibi doğacaksın Türkiye'mizi aydınlatacaksın karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkartacaksın İYİ Günlere

Avatar
meyveli ağaç 2018-03-16 16:28:35

Meyveli ağaç taşlanır algı operasyonu tutmaz Meral bacım gümbür gümbür geliyor vatandaşın sorunlarına merhem olacak çözümleri var uykuları kaçanlar İYİ günlere

Misafir Avatar
@meyveli ağaç x---meyvelimi? 2018-03-19 12:32:27 @meyveli ağaç

hoooohhooo meyveli MERAL armut ağacımı ayva ağacımı*
taşlanırmı gerçekten?
ya manyaksınız siz. inanın manyaksınız. boşa kürek çekiyorsunuz diyeceyim ama boşa kürek iyidir siz hainlerin peşinde koşan ihanetçiler oluyorsunuz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
iyi partiye oy vereceğiz..Genç kızlar. 2018-03-16 19:02:03 @meyveli ağaç

meral hanım gümbür gümbür gelirken akp.ve mhp.lilerin solukları kesiliyor..yahudiler gibi eski defterleri karıştırıyorlar..bişey bulamayınca iftiraya başlayorlar.
akp.ye oy verenler ya şuur kaybı içindedirler veya cahiliyetleri kölelikle birleşmiş ROBOTLAŞMIŞLAR.ve haram yiye yiye alışmışlar harama...zehir olsun fukaranın hakları

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sn.Meral Hanım 2018-03-16 16:34:40

Artık güveneceğimiz kandırmayan ve kandırılmayan bir liderimiz var Güneş gibi doğacaksın vatanımızın üstüne Seçimi bekliyoruz zamanın da erken fark etmez artık çözümleri olan ve yandaşı değil tüm vatandaşları kucaklayacak bir lidere kavuşacağız. İYİ günlere

Avatar