Metin Külünk: 15 Temmuz'un siyasi ayağı karşı ittifaktır

AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk "15 Temmuz'un siyasi ayağı CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi, Demokrat Parti iktidarıdır" dedi. Külünk, Abdullah Gül için de 15 Temmuz'un siyasi ayağı iması yaptı.

Metin Külünk: 15 Temmuz'un siyasi ayağı karşı ittifaktır

AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk "15 Temmuz'un siyasi ayağı CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi, Demokrat Parti iktidarıdır" dedi. Külünk, Abdullah Gül için de 15 Temmuz'un siyasi ayağı iması yaptı.

05 Mayıs 2018 Cumartesi 11:10
Metin Külünk: 15 Temmuz'un siyasi ayağı karşı ittifaktır

AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk "15 Temmuz'un siyasi ayağı CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi, Demokrat Parti iktidarıdır" dedi. Külünk, Abdullah Gül için de 15 Temmuz'un siyasi ayağı iması yaptı. 

AKP İstanbul Milletvekili Metin Külünk FOX TV'de İlker Karagöz'e Çalar Saat'in konuğu oldu. 

ABDULLAH GÜL DE Mİ SİYASİ AYAKTA?

Külünk, muhalefete FETÖ suçlamasında bulunarak "15 Temmuz'un siyasi ayağı CHP'nin ittifakıdır" dedi. İlker Karagöz'ün "Eğer Meral Akşener engel olmasaydı Abdullah Gül de aday olacaktı o da FETÖ'nün siyasi ayağı mı" diye sordu.

Külünk bu soruya "ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz" cevabını verdi. 

15 Temmuz'da "kimlerin ekran başında beklediğini biliyoruz" diyen Külünk İlker Karagöz'ün "Abdullah Gül de mi ekran başındaydı?" sorusunu yanıtsız bıraktı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.05.2018 11:55
Anahtar Kelimeler:
AKPMetin KülünkCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-05 11:32:03

15 TEMUZUN SiYASi AYAGININ ERDOGAN OLDUGUNU BÜTÜN DÜNYA BiLiYOR DÜNYANIN BÜTÜN iSTiHBARATLARI DARBEYi FETÖNÜN YAPMADIGINI YAZDI ERDOGANIN ANLATIKLARINA BAKILIRSA DARBENiN SENARYOSUNU O YAZDI VE BASRÖLLERDE OYNADI

Misafir Avatar
muhafeleti susturma politikasi kabul 2018-05-05 17:57:10 @KECi COBANI

edilemez bay Külünk yemezler yemezler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay Metin Külünk darbeyi perincek bey haber vermis 2018-05-05 17:55:04 @KECi COBANI

ya oyle diyor neden onlem almadiniz ???
Perinçek"Darbeyi önceden biliyorduk,Haber verdik ????
https://www.youtube.com/watch?v=dPwCRl_k6AM

Beğenmedim! (0)
Avatar
ismail 2018-05-05 11:22:34

tutuşmuş sedat pekere bilumum çetelere yiyici mafyalara ihbar yapıyor .akp dir siyasi ayak feto ile sarmaş dolaş olan akp idi zurna..

Avatar
Metin Külünk bey 2018-05-05 11:19:49

yeter artik 15 temmuz darbe girisiminde iktidar parti sizdiniz perincek bey darbeyi önceden biliyorduk,Haber verdik diyor yeter yani gidip muhalefeti suclamanin bir anlami yok
Perinçek"Darbeyi önceden biliyorduk,Haber verdik ????
https://www.youtube.com/watch?v=dPwCRl_k6AM

Avatar
bay Külünk fetoyu kim besledi kim, kim büyüttü? 2018-05-05 11:22:13

Hocaefendi dediler, ne istedilerse verdiler. Kim FETÖ'cü, kim besledi, kim büyüttü?
https://www.youtube.com/watch?v=BNWmW3tALJU

Avatar
1923...ankara. 2018-05-05 11:44:21

artık bu ıktıdarın , kaçacak ve savunacak yeri kalmamıştır, beraber yürüyüp ,aynı yağmurda ıslandıkları fetö ye, adres aramak gibi boş hayallerdeler . o kadar çaresizler ki, pensilvanya ya gidip el etek öpen 7 vekil ,tekrar aday gösterilmiştir... halkımız bunları görmektedir inşAllah....

Misafir Avatar
tipe bak 2018-05-05 14:17:40 @1923...ankara.

bu küllük ne ictiyse kafa tam yine.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Adam Haklı 2018-05-05 12:11:10

Mecliste Fettullah için bunlar gözyaşı dökmüştü
Ah kamer genç Ölmeseydi.kesin Rahmetli de fetö cü yaparlardı.
Ya Ankara da ayna yok mu

Avatar
CEKO 2018-05-05 11:54:41

YAVSAK KÜLÜK BAK FETÖNÜN SIYASI AYAGI BILMIYORSAN ÖGREN AKPE ONBES TEMMUZ HIKAYESINIDE SIZ UYDURDUNUZ KIME OKUYORSUNUZ ISINIZ BITIK DEMOKRASI MILLET KAZANACAK HARAMILER BITECEK ÜLKEYE TEKRAR GÜNES DOGACAK

Avatar