banner87

MHP'den 3 partiye davet yok

MHP Genel Başkan Yardımcı Semih Yalçın, kongre öncesi açıklamalarda bulunarak CHP, HDP ve İYİ Parti'nin kongrelerine davet edilmediğini açıkladı.

MHP'den 3 partiye davet yok

MHP Genel Başkan Yardımcı Semih Yalçın, kongre öncesi açıklamalarda bulunarak CHP, HDP ve İYİ Parti'nin kongrelerine davet edilmediğini açıkladı.

17 Mart 2018 Cumartesi 17:34
MHP'den 3 partiye davet yok

MHP, 18 Mart 2018 tarihinde Ankara Spor Salonu’nda 12. Olağan Kongresi yapacak.

Kongre öncesi açıklamalarda bulunan MHP Genel Başkan Yardımcı Semih Yalçın, CHP, HDP ve İYİ Parti'yi davet etmediklerini söyledi. MHP kongresinin ana teması "Milli Duruş, Şühedaya Vefa, Millete Beka" olarak belirlendi.

Yalçın şöyle konuştu; “Biz CHP’yi, HDP’yi ve İYİ Parti'yi davet etmedik. Her üçü de üçüz bir şekilde aynı paralelde hareket eden siyasi partiler. Milli duruştan ne anladıklarını biz biliyoruz. Dolayısıyla davet etmediğimiz doğrudur. Bunun siniriyle veya hazımsızlığıyla verilen ifadeleri de pek ciddiye almıyoruz. Yarın itibariyle Çanakkale Zaferi’nin yıl dönümünde MHP muhteşem bir kongre yapmak suretiyle daha sonraki siyasi sürece hazır hale gelecek. Şu ana kadar ki çalışmalarımız gayet olumlu bir şekilde cereyan etti. Arkadaşlarımızla birlikte bu kongreden çok güçlü bir MHP’nin çıkacağı hususunda hiçbir endişemiz yok. Ciddi sayıda davetli var. 3 bin 200 civarında davette bulunduk. Medya mensuplarının daveti bin civarında. Yarın sayı vermiyorum ama bu salonun içi dışı ve her tarafı partililerimizle, mensuplarımızla ve misafirlerimizle dopdolu olacak. MHP 12. Olağan Kongresi'ni liderimiz Devlet Bahçeli’nin 10 Ocak 2016’da Kızılcahamam toplantısında söylediği gibi burada gerçekleştirecektir."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.03.2018 21:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-03-17 17:50:21

Onlari davet etme sen,herturlu milliyetciligi ayaklar altina alani davet et...milli durusmus peeess

Misafir Avatar
sivas 2018-03-18 09:34:03 @Okur

Benim gözümde chp asla siyaset yapacak bir parti değil artık. bu chp siyasi parti olmaktan çıkıp bir ABD bir B AJANLAR çalışma ofisi durumuna gelmiştir.. bu halkımızında bu chp ye itibar edeceğine inanmıyorum. bu chp baraj altında kalmazsa zaten yandık. bakın Düşmanlar pyd pkk yetmedi Afrinde yenildiler şimdi Yunanistan ı Kışkırtıyor ve destek veriyorlar. chp nin arkasında olan güç abd ve avrupa birliği. hala uyanmıyacakmıyız yaa.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Okur x***tabiii 2018-03-18 09:27:50 @Okur

HDP terör paryisini davet edelim, CHP dış düşmanların işbirlikçilerini vede fetö avukatlarını çağıralım, partimiz üzerinden ülkemze ihanet edip iyi parti diye bir AB ofisine gidenleri davet edelim MİLLİYETÇİLİKMİ ETMİŞ OLURUZ O ZAMAN?
haddin be. oturuken adamla otur, konuşurken adamla konuş, yeyip içerkende adamla ye iç. dost olurkende adam gibi adamla dost ol. çürüklerden hainlerden uzak dur başın ağrımasın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ŞOK mu* 2018-03-18 09:24:57 @Okur

Helal olsun MHP ye vatana ihanet edenleri, halkına ihanet ve zulmedenleri partisine neden çağırsınki? helal olsun. MHP temizlendi. gerçek ülkücüler MHP de şimdi aynen Türkiyenin fetöden temizlenip temiz Türkiye olduğu gibi İYİ partiye geçenlerlede MHP temizlenmiş oldu. çürükler iyi partiye gitti iyide oldu.

Beğenmedim! (0)
Avatar
mete 2018-03-17 18:51:13

MHP mi dediniz?..Iflas partisi .

Avatar
VATAN SEVER 2018-03-17 19:29:27

AFERIN SIZE,KENDINIZ ÇALAR KENDINIZ OYNARSINIZ.

Avatar
Mehmet 2018-03-17 21:40:44

Chp partisini davet etmemeniz, Chp için büyük bir kazanımdır, büyük bir şereftir. Onun için Mhp ye teşekkürler.

Misafir Avatar
@Mehmet x--mehmet kardeş bak 2018-03-18 09:31:14 @Mehmet

CHP senin sandığın gibi bir Türkiye partisi değil. Yeni kapı ruhunu hatırla AKP oraya davet etti geldiler ne oldu?
mız mız bişeyler taraftar oldular sonra o ruha tam ters eylemlere girdiler, akp hep dostca yaklaştı selam verdi bu chp kendini nimetten sanıp havalara uçtu. yahu cumhurbaşkanı onca hakaretler etmesine rağmen kılıçdaroğlunu her zaman hep bir adamlıkla selamladı karşıladı konuştu ama kılıçdaroğlu kalktı Erdoğanın ANNESİ ne küfür etti be. yahu Allah aşkına kimin peşinden gittiğinizi bir gözden geçirin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet 2018-03-17 21:43:34

Chp partisini davet etmemeniz, Chp için büyük bir kazanımdır, büyük bir şereftir. Onun için Mhp ye teşekkürler.

Avatar
Sn Semih Yalçın 2018-03-17 22:15:04

Vatandaş olarak enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yorulduk gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim ve vergi borçları ile boğuşuyor orta ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı yetiremiyor sağlık kesintileri nedeniyle ne kadar maaş aldığını bilmiyor kısacası milletçe perişanız kurultayınız hayırlı olsun ama vatandaşa kulak verin sandık istiyoruz sandık milli irade seçim istiyor seçim Bırakın siyasi didişmeyi vatandaş sandıkta cevabını verir

Avatar
iso 2018-03-17 21:49:35

Chp nin bu hitler kafalı faşistin kongresinde işi neki zaten

Avatar
çok lazımdı 2018-03-17 22:11:29

zaten gelmeyeceklerini bildikleri için terayağı gibi yüzeyde gözükmeye çalışıyor ezikler.