MHP’li Başkan: Millet ittifakı’na oy vermek haramdır

Cumhur İttifakı’nın Kula Belediyesi Başkan Adayı Hüseyin Tosun, "En uç sosyalist bile olsa şu dönemde, diğer tarafa oy vermesi haramdır" ifadelerini kullandı.

MHP’li Başkan: Millet ittifakı’na oy vermek haramdır

Cumhur İttifakı’nın Kula Belediyesi Başkan Adayı Hüseyin Tosun, "En uç sosyalist bile olsa şu dönemde, diğer tarafa oy vermesi haramdır" ifadelerini kullandı.

28 Şubat 2019 Perşembe 16:43
MHP’li Başkan: Millet ittifakı’na oy vermek haramdır

Kula Belediye'sinin MHP'li mevcut başkanı ve aynı zamanda 31 Mart yerel seçimlerinde de Cumhur İttifakı’nın Kula Belediyesi Başkan Adayı Hüseyin Tosun, düzenlenen bir kahvaltı programına katıldı.

Kula TV'de yer alan habere göre, Hüseyin Tosun, burada yaptığı konuşmada, Millet İttifakı’na atılacak oyların haram olacağını belirterek, "Ufak tefek siyasi amaçlar uğruna memleketi kurban etmenin manası yok. En uç sosyalist bile olsa şu dönemde, diğer tarafa oy vermesi haramdır" ifadelerini kullandı.

Tosun, "Başkanım bu muhalefetin gerekçesi ne madem" diye soran yanındaki kişiye ise, "Gerekçe yok zaten şu ana kadar" diye yanıt verdi.

Son Güncelleme: 28.02.2019 18:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MHP 2019-02-28 18:28:17

MHP sarfettiği sözler ile İYİCE KÜÇÜLDÜ.Allah ıslah etsin.

Avatar
Hasan 2019-02-28 18:32:59

Yuh kepazeliğin bukadarı.rezil insanlar. Ahlaksız edepsiz.türkiyenin yarısını haramlamı itham ediyorsunuz.tek adam düzenine yandaşlık yapmakla haram dediğiniz kavramın neresinde duruyorsunuz.yeter artık insanlara hakaret etmeyi bırakın.ahlaksızlıkta sınırları zorluyorsunuz.

Avatar
Volkan 2019-02-28 19:04:48

Cumhur ittifakına oy verenler milletin vebaline giriyor.

Avatar
Dogru Söyler 2019-02-28 16:54:48

kepazelikte baskaninla yarisami basladin, bosuna ugrasma Bir Numara Bahcelidir

Misafir Avatar
vatandaşlar. 2019-03-01 10:30:51 @Dogru Söyler

aslında cmhr ittifuakına oy vermek haramdır..milleti kasıp kavuran fuırtına gibidir cm.ittifuaakı.
bizden oyyok..
sen imandan dinden islamdan ne anlarsın bld.bşk.nı
git yitmişlik rakını iç.
bize fetva verme..
iyi parti cehepe,ye oy verecğiz..
kim takar kula belediye bşk.nını

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-28 21:46:08 @Dogru Söyler

Her sey bitti din telasi basladi en ince nokta bu tabiki,Korkmayin AKP ve MHP liler basardiginiz tek bir sey varsa bu milleti dindar yapip kullanmak isterken resmen dinden sogutup uyandirdiniz ,zira eger o din o ulu guc varsa önce sizin ananizi becerirdi cunku ,Tanri buyuk bir ihtimalle orospu cocuklarini sevmez e alayiniy orospu cocugu oldugunuza göre o dediginiz degerler yok ,varsada biz inanmiyoruz ,hadi baska kapiya it herifler SATILMISLAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Haydar 2019-02-28 19:02:37 @Dogru Söyler

Türkiye'yi PKK bölemez ama bu REZİL, İFTİRACI VE BÖLÜCÜ CUMHUR İTTİFAKI BÖLÜYOR. HEM DE TÜRKİYEYİ TAM ORTADAN BÖLÜYOR, KARDEŞ KAVGASINA VE İÇ SAVAŞA KIŞKIRTIYORLAR . BUNLARIN (AKP ve MHP) YAPTIĞI VATANA İHANETTİR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
göztepe 2019-02-28 18:30:08 @Dogru Söyler

bak dsp olsun, bak dp olsun, bak bbp olsun, bak mhp olsun bak ak parti olsun. bunlara sözümüz yok. bunlar vatan millet diyor. hizmet için mücadele ediyor. chp hdp iyi parti ve saadet bunlar yıkmak için uğraşıyor.

Beğenmedim! (28)
Misafir Avatar
aynen katılıyorum 2019-02-28 18:28:51 @Dogru Söyler

CHPKK,HDPKK, İYİPKK bunlar düşmanlar ve düşmanların kolları tabiki düşmana destek olmak haramdır.

Beğenmedim! (26)
Avatar
Dönem 2019-02-28 19:08:47

Her dönemin cahil pislikleri...

Avatar
Baran 2019-02-28 17:36:12

Helal haram diye diye zaten pisliksiniz bence cuhur itifaki denilen pislik ve zindiklar itifakina oy vermek haram ve dinden cikmaktir akp mhp oy veren islamla alakasi yoktur

Misafir Avatar
@Baran x---cevap 2019-02-28 18:32:27 @Baran

nıt: @Baran x---senin ne gavur olduğunu daha önceki isyanlı kfürlü dine dindara saldırdığın yorumlarından biliyoruz. gavurluğunu yapmakta serbestsin ama müslümanlığımızada karışma, bu ülkede yaşayıp bu ülkeye hainlik yapıyorsan defol düşman safına git. yiyorsa tabi. senide Cehenneme gönderelim.

Beğenmedim! (12)
Avatar
Emre 2019-02-28 20:29:58