"Milletimizin 31 Mart’ta bize bir kez daha fırsat tanıyacağına inanıyorum"

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan açıklamalarda bulunuyor.

"Milletimizin 31 Mart’ta bize bir kez daha fırsat tanıyacağına inanıyorum"

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan açıklamalarda bulunuyor.

05 Şubat 2019 Salı 12:30
"Milletimizin 31 Mart’ta bize bir kez daha fırsat tanıyacağına inanıyorum"

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan AKP Grup Toplantısı'nda açıklamalarda bulunuyor.

 Erdoğan'ın konuşmasından satır başları şöyle:

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İYİ Parti'den istifa edip AK Parti'ye geçen Tamer Akkal'a rozet taktı. Erdoğan rozet töreninin ardından AK Parti Grup toplantısında gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulunuyor. İşte Erdoğan'ın açıklamalarından satır başları:
"AK Parti seçimden seçime millete giden değil, her gün milletle birlikte olan bir partidir. Bizim için esas olan milletimizin gönlünü kazanmaktır. 16 yılda yaptığımız çalışmalarla ülkemize sınıf atlattık.

Türkiye’ye diz çöktürmeye çalışanlara meydanın boş olmadığını gösterdik. Mahalli seçimleri atlattıktan sonra önümüzde 4.5 yıllık kesintisiz bir icraat dönemi olacak. Bu yılın sonunda satın alma paritesine göre ülkemizi 13. Sıradan 12. Sıraya yükseltmiş olacağız. Milletimizin bu fırsatı 31 Mart’ta bize bir kez daha tanıyacağına inanıyorum. 31 Mart seçimleriyle ilgili hazırlıklarımızı tamamladık, sahaya indik.

Seçim kampanyamızı resmen başlatmış olduk. Ana fikri milletimizin gönlüne girmek oluşturuyor. AK Parti’nin geleceği ile ülkemizin geleceğini asla farklı görmediğimizi anlatacağız. Türkiye büyürse gelişirse, zenginleşirse bizim de daha büyük hayaller kurmaya cesaret bulacağımızı tüm kalplere nakşedeceğiz.

Ayrıca AK Parti’nin 16 yıllık birikimine sahip çıkacağız. Belediyecilik sözkonusu olduğunda bu takvimi 1994’ten başlatacağız. Tevazu ile samimiyetle milletimizin hizmetine talip olduğumuzu ortaya koyacağız. Kibrin, büyüklenmenin, efelenmenin, hizipçiliğin, arsızlığın, yolsuzluğun, israfın, adaletsizliğin yeri olmadığını kendi yaşantımızla milletimize göstereceğiz. İnsana ve tüm canlılara, çevreye, tarihe, sanata, vicdana uygun şehircilik anlayışıyla belediyeleri nasıl yöneteceğimizi paylaşacağız. 

SEÇİM MANİFESTOSU
 Şehir planları uzun vadeli hazırlanacak. Birilerinin siparişi üzerine değil adaletli şekilde hazırlanacak. Altyapı ve ulaşım sorunları tüm şehirlerimizde kökten çözülecek. Kentsel dönüşüm çalışmaları bölgelerin özelliklerine göre gönüllülük esasına göre yapılacak. Şu anda büyükşehirlerimizi devasa ihtiyaçlarının olduğunu açık, net gördük. İzmir’de Karabağlar için çok güzel bir yer diyebilir miyiz. Orada bir kentsel dönüşüme ihtiyaç yok mu? Bugüne kadar gelenler buna çanak tuttular.

Yatay şehirleşme ile örnek yerleşim alanları kurulacak. 50 kat binalarda yaşayanların birbirinden haberi var mı? Komşuluk hukuku var mı? İnanın yan dairedeki ölüyor haberleri yok. Peki bizim tarihimiz böyle mi?

Belediyelerin kaynakları doğru ve açık şekilde kullanılacak. Değer üreten şehirler geliştirilecek. 94 ruhunu anlatacağız. 94te bu ülkede biz nasıl bir devrim gerçekleştirdik. Bunu anlatacağız

Biz eserlerimizle konuşacağız. Hayal değil gerçekleri anlatacağız. Yaptıkları bir şey yok ki anlatsınlar. İlk defa oy kullanacak genç kardeşlerimizin nerelerde neler yapıldı haberleri yok. Bilsinler ona göre ben böyle bir belediyecilik arıyorum desinler.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
2019-02-05 12:42:38

a ka pe baskani dilenmeye baslamis bile! Sana anca sigirlar , bir kere daha firsat verir!

Misafir Avatar
Daret Dik 2019-02-05 18:43:11 @a²

komşuluk olmaz tabi bu ülkede kutuplaşmayı siz başlattınız .yan komşum körü körüne itaat ediyorsa ve bende geçim sıkıntısı çekiyorsam bu yüzden cenazesine bile gitmem.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neyi hatırladık 2019-02-05 18:30:16 @a²

rahmetli demirel bir kere daha verin deyip yıllarca anamızı belledi ama sizin kadar tehlikeli değildi,artık karnımız tok oy moy yok,yok efendim diğer partilerin seçmenide verir vermeyiz kardeşim sen fetö ile yol aldınmı aldın bekir bozdağ fetöyü övdü ne yaptın kürt bekire hiç çıktın çimdide çengel köydeki çınar altı çay bahçesinin reklamını yapıyorsun vay efendim orda oturanlar hiç pahalılığı konuş muyormuş biraz deşince zorlayınca bir şikayetiniz varmı diye birer ikişer kişi söylüyormuş yahu sen çocukmu kandırıyorsun gel bakalım gebze ye ,sağlık mahallesine öylemi. çengel köye gidecek ne paramız nede zamanımız var .ayıp ayıp.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
: @a² x***kim sığır? 2019-02-05 18:25:31 @a²

Yanıt: @a² x****ahlaksızlığına vurmuşsun en asil en soylu en vatan sever insanlara sığır diyorsun. işte sütü bozukluk busenin yaptığındır. kendin şeytanın kölesi hizmetçisi olmuşsun onu görmüyorsun değilmi?
akıl yok akıl. kafa saman dolu. vicdan körelmiş. ne yapayim ben...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Nokta 2019-02-05 14:55:11 @a²

mutlaka Türk yargisinin önüne cikarilacaksin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
evet 2019-02-05 14:02:17 @a²

31Martta ben bu sefer AKP ye oy vereceğim. adamların işleri başarıları ortada. akp belediyeleri olan şehirler çağ atladı. ben izmirliğim izmir çağın gerisinde kaldı.

Beğenmedim! (3)
Avatar
BARLAS 2019-02-05 13:10:43

REIS 16 YILDIR BU SACMALIGI BIZE ANLATMAK ICINMI BEKLEDIN. BU SAATEN SONRA SANA KIM INANIR KADIR INANIR GIBI AHMAKLAR HARIC. COK GUZEL SEYLER YAPTIYSAN NEDEN KENDINE GUVENMEYIP GARGAMELI YANINA ALDIN. ULKEDE ZENGIN OLAN VARSA SENIN YARATIGIN YANDAS MUTHAITLERDIR. AKP DEMEK BETON KAFA DEMEK. ULKE SAMAN ITHAL EDER DURUMA GELDI BOS BOS KONUSUYORSUN KUSURA BAKMA.

Avatar
Nurali Boz 2019-02-05 13:12:16

Milletinin adi ne lan senin gibi o ... cocugumu yoksa ulkeyi mahvettin vatan hayini seni satilmis piyon

Avatar
Türk-İslam Ülküsü 2019-02-05 14:17:04

Size millet BİR ŞANS DAHA neden tanısın??? Kusura bakmayın sayın ERDOĞAN; hiç kimse BULUNMAZ ve de VAZGEÇİLMEZ DEĞİL...

Avatar
((((((( DECCAL tayyip )))))) tayyipde MEVCUT OLANLAR 2019-02-05 14:27:52

O senin hüsnü kuruntun .Artık ülkemiz TÜRK VATANIMIZI sapık araplara satmanı biz TÜRK ULUSINI SIFIRLAMANA ,ÇOCUKLARI GEÇLERİ KATLETMENE vs vs artık mısad3 etmiyeceğiz dolayısı ile İPE ÇEKİLMEDEN SİKTİR OLUP GİDECEKSİN yok gitmiyorsan biz TÜRK ULUSU YOLLAMASINI biliriz sonuçta sıkıntı yok ?Yeter artık çizmeden yukarı çıktın (((DECCAL))) yapamıyacaksın (((DECCAL ,PARA FİTNE ,KAN VE HIRSIZLIK)) demektir bunların hepside bu sahtekar ,palavracı TÜRK VATANI TÜRK ULUSU çocukların ,gençleri KATİLİ ,KATLİYAMCI mevcut olan cumhur müsveddesi tayyipdir .Dolayısı ile bütün bunlardan sonra sana NAAAAAAAAAAAAAAH FIRSAT TANIRIZ ŞEREFSİZ NAHHHHHHH ALIRSIN 17 senedir yeterince fırsat verildi .Dolayısı ile şimdi SİKTİR OLUP GİDECEKSİN CUMHURLUĞUN DA BİTTİĞİ HALDE GİTMEZSEN BİZLER TÜRK ULUSU YOLLAMASINI BİLİRİZ ya sonun KADAFİ GĞBİ OLUR YADA İPECEKERİZ YADA SİKTİR OLUP GİDECEKSİN SONUŞTA eninde sonunla siktir olup gideceksin nokta

Avatar
SIÇMIK tayyip 2019-02-05 14:31:26

Sonuçta SİKTİR olup gideceksin .TÜRK VATANI TÜRK ULUSU hayini HIRSIZ .

Avatar
SIÇMIK tayyip FETULLAH tayyip edoğan . 2019-02-05 14:38:20

Şerefsiz ,namusuz ,hırsız KATLİYAMCI adi mankurt sende yüz kalmamış dejenere olmuşsun hergele sonuçta siktir olup gideceksin . Artık etrikalarına ,dalavere düzenbazlığına hırsızlıklarına Çocukları gençleri TÜRK ULUSUNU KATLETMENE MISADE ETMİYECEĞİZ FETULLAH tayyip erdoğan fetöcü TÜRK VATANI TÜR ULUSU HAYİNİ İŞGALCİ VATANI SATAN BÖLEN VATAN HAYİNİ

Avatar
Taner 2019-02-05 17:58:05

Hani projeler? 11 maddelik manifestodan anladığımız ülkeyi 16 yıldır CHP yönetiyor bizede fırsat verin! Ey utanmaz arlanmaz yüzsüzler. Bu millet güler yüzünüzün hatırına 16 sene verdi size. Siz ne verdiniz zamdan yoksulluktan başka?