Mısır: Erdoğan terörist Müslüman Kardeşler'i kucaklıyor

Mısır Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Ahmet Hafız AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan için "Terörist Müslüman Kardeşler'i kucaklıyor" dedi.

Mısır: Erdoğan terörist Müslüman Kardeşler'i kucaklıyor

Mısır Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Ahmet Hafız AKP'li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan için "Terörist Müslüman Kardeşler'i kucaklıyor" dedi.

27 Şubat 2019 Çarşamba 18:47
Mısır: Erdoğan terörist Müslüman Kardeşler'i kucaklıyor

Mısır'da düzenlenen Avrupa Birliği-Arap Birliği Zirvesi ardından gerilimi tırmanan Türkiye-Mısır ilişkilerinde, Mısır kanadından Türkiye'ye yanıt geldi.

Euronews'te yer alan habere göre, Mısır Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Ahmet Hafız yaptığı açıklamada, Erdoğan'ın Mısır Cumhurbaşkanı Abdulfettah Es Sisi hakkında konuşurken "kinini açıkça ortaya koyduğunu" söyledi ve "Dahası terörist Müslüman Kardeşler grubunu kucaklamaya devam ediyor." ifadesini kullandı.

'TÜRKİYE'DE 70 BİN SİYASİ MAHKUM VAR'

Hafız, Türkiye'de "70 bin siyasi mahkum, 175 tutuklu gazeteci" bulunduğunu, bunların yanı sıra "130 bin kişinin işten çıkarıldığını" belirterek "Bu rakamlar da Türk Cumhurbaşkanı'nın sözlerinin inanılırlığını ortadan kaldırıyor" şeklinde konuştu.

Erdoğan, Avrupa Birliği'nin Arap Birliği ile Mısır'da zirve düzenlemesini, Mısır'da yapılan idamlar nedeniyle eleştirmişti.

Erdoğan "Dünyada darbecilere karşı olduğunu söyleyenlerin Muhammed Mursi'yi darbe ile indiren Sisi'ye karşı bir tavır koymadığını tam aksine Sisi'yi kırmızı halılarla karşıladıklarını" demişti.

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu da "Tüm AB liderliğinin gidip de Sisi ile aynı yerde olması çifte standarttır, ikiyüzlülüktür" açıklamasında bulunmuştu.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Osman 2019-02-27 19:26:36

Bugun misirda tren kazasi sonrasi ulastirma bakani istifa etti,bizdeki serfsizler koltugu asla birakmaz,sisi sizden daha namusludur

Misafir Avatar
vatandaş 2019-02-28 10:24:17 @Osman

nerde darbeci vatan haini varsa onun yanındasınız daha 1 hafta önce 7 tane cocuk yaşta delikanlıları idam etti bumu savunduğunuz yazıklar olsun

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ege 2019-02-28 08:42:24 @Osman

Allahım içimzdeki beyinszler yüzünden ülkemizi helak etme. Bu KUTSAL vatanda yaşayan nice hainler nice cahiller nice satılmışlar var. sen onları islah eyle yarabbim. islahları nı istemiyorlarsa, islahları mümkün değilse sen onları kahreyle Yarabbim. sen onları kendi ateşleri ile yak Yarabbim. onların şerrinden ülkemizi halkımızı koru. isra,lin abd nin faşistelirin koministlerin şerrindn ülkemizi milletimizi koru. biz yardım et . AMİN.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
arabi 2019-02-28 08:37:37 @Osman

Mısırın öz evlatları mısırın bekası için uğraşan, sömürü düzenine karşı çıkan müslüman kardeşlere terörist diyen ama israilin abd nin uşaklarına halkını kııçtan geçiren sisi ve yönetimine haklı diyen körler yazıklar olsun size.

Beğenmedim! (2)
Avatar
DEKO 2019-02-27 20:25:17

Erdogan müslüman kardeslerin sembolunu AKP sembolu yapti 4 parmak sembol onlarin semboluydi erdogan tek vatan tek millet bilmem tek seye cevirdi ISID Türk devleti tarafindan suryeye savasa gönderilen maasli MIT mensuplari deyilmi TÜRKIYE simdi Dünyada fasizm le yönetilen TEK ÜLKEDIR BASKA FASIST ÜLKE KALMADI DÜNYADA

Misafir Avatar
vatandaş 2019-02-28 10:27:09 @DEKO

dogru abd çok demokrat bir ülke değilmi.RTE pkklı lara ve fetöcülere dokunmasa demokrat olacak canlarına okuynca faşist oluyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2019-02-27 18:57:22

Isit ile birlikte kadin ve çocuklari pazarlarda satan çakallar,sisiye vaaz veremez.

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-27 22:17:51 @Firat

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-27 22:14:48 @Firat

sisi iyi yapıyor dinci teröristlere en ağır cesayı vererek

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Cp 2019-02-27 19:02:15 @Firat

Afrin isgalinden sonra,kiralik çakallari öso ile birlikte,yuzlerce kurd kadin ve kizini kaçiran pezevenk baskalarina ders veremez

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-27 22:57:36

Bizim burda da FETÖ yü PKK yi BOP u kucakliyor

Misafir Avatar
Dogru Söyler 2019-02-28 00:38:00 @Dogru Söyler

Özhaseki, kendi videosunu engelletti https://www.youtube.com/watch?v=yIhKvP1Hs_Q

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ata 2019-02-27 21:14:42

YURT GAZETESI,TREN KAZASI SONRASI MISIR ULSTIRMA BAKANI ISTIFA ETTI,HABER DEGERI YOKMU,YOKSA DESPOT HIRSIZ KATIL KERDOGAN KORKUTUYORMU SIZI...?.

Misafir Avatar
vatandaş 2019-02-28 10:29:32 @Ata

s ,,, tir yavşak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Aa 2019-02-27 21:32:46 @Ata

Turk basini haber yaparsa misirli bakanin istifa ettigini,gerçek alçaklar sap gibi ortaya çikar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Metin 2019-02-27 21:49:16

Valla avrupa bu iktidari hic demokratik hormuyor.Maalesef Mısır dan bile diktator gorunuyoruz.Sonra bu sabika ile cikip Mısır a laf soyluyprlar.Sizi kimse kaale almiyor

Avatar
g. 2019-02-27 20:43:07

bu da kötü yola düştü demekki ..

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-27 18:57:21

Müslüman kardeşlerin bize bi faydası yok hatta belki kendilerinede.ama terörist degiller dünyanın her ülkesinde parti kabul edilen hizbullahin israil tarafindan terörist görülmesi gibi bisey sizin yaptiginiz.zaten solcu israilin uzaktan kumandasıdır boyle düşünmeniz normaldir

Misafir Avatar
Ülkücü Aydın x-----------yanit 2019-02-27 21:38:52 @Ülkücü Aydın

baban kondomu nalburdan alirsa senin gibiler peydahlanir! Tezek dahi senden zekidir!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şeyimin ülkücüsü Gerzek misin sen? 2019-02-27 19:04:13 @Ülkücü Aydın

İsrail solcu mu? Sen ya tam gerzeksin. Ya da algı oluşturmaya çalışan palavracı. Ulan oğlum Dünyada solu Rusya, sağı ise Amerika temsil eder diye kimse sana söylemedi mi? İsrail amerikanın gayri meşru çocuğu değil mi? Amerika sürekli İsrail i koruyup, desteklemiyor mu? İsrail senin gibi sağcıdır? Sağ görüşlü, ırkçı ve dinciler hangi ırktan veya hangi dinden olursa olsun kan ile beslenirler. Dünyadaki savaşların tümü ya ırk nedeniyledir ya da din. Oku oku .....

Beğenmedim! (0)