banner87

Muharrem İnce'den 19'uncu Olağanüstü Kurultay için flaş çağrı

CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, 9-10 Mart tarihinde yapılacağı açıklanan tüzük kurultayı ile ilgili açıklama yaptı. 

Muharrem İnce'den 19'uncu Olağanüstü Kurultay için flaş çağrı

CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, 9-10 Mart tarihinde yapılacağı açıklanan tüzük kurultayı ile ilgili açıklama yaptı. 

16 Şubat 2018 Cuma 12:53
Muharrem İnce'den 19'uncu Olağanüstü Kurultay için flaş çağrı

CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, 9-10 Mart tarihinde yapılacağı açıklanan tüzük kurultayı ile ilgili sosyal medya hesabından açıklama yaparak CHP'li üyelere çağrıda bulundu.

CHP'li İnce mesajında, "Üyelerimize çağrı; Tüzük değişikliği önerimize ilişkin imza süreci başlattık. Sadece CHP üyelerinin imzalayacağı metni kamuoyumuzla paylaşıyoruz. İmzalayan üyelerimizin ıslak imzalı dilekçelerini Muharrem İnce TBMM/Ankara Adresine göndermelerini rica ediyorum." dedi.

İnce'nin paylaştığı tüzük değişikliği teklifi şöyle: 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Akın Türk 2018-02-16 15:00:45

En önemlisi de Millet Vekili adaylığının ön seçimle yapılması, ne o öyle kontenjan falan. Cumhur Başkanı Adayının belirlenmesi konusu bence ileride değerlendirilebilir.

Misafir Avatar
keMOOOOO 2018-02-16 16:54:08 @Akın Türk

kemal heyy kemoooo ne oldu?
inceye gücün yetmiyormu?
hadii, Fikri çağları silip attığın gibi inceyide atsana!. bu ne bu chp de kaç baş var yaaa. kemal bu İnce seni inceltecek eminim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hamza Zenginli 2018-02-16 13:32:08

CHP Genelbaskani kesin degismeli, 2019 secimleri Türkiye nin son sansi.

Avatar
Akın Türk 2018-02-16 15:12:51

Sayın Aydın denen yorumcu bu kadar embesil olduğuna şaşmadım doğrusu adam partiye kayıtlı üye diyor sen hepsi %25 oy diyorsun oy veren seçmen demiyor bak bir kez daha söylüyorum CHP 'ye kayıtlı üyelerden bahsediyor anladın umarım. Hiç bir bilginiz yok ama nedense fikriniz pek çok.....

Avatar
aziz 2018-02-16 13:58:33

yürü be aslanım yakışırsın

Avatar
Filozof 2018-02-16 18:15:52

Kemal tam yaşanılır Demokrasi der,Muharrem alır ayağının altına çiğner. Dere yi görmeden paçayı sıvarsan hemen,götüne tekmeyi yersin Muharrem. Ne ibrettir kızarmak bilmeyen çehren, bırak kardeşim aday olmayı; git önce edep, haya öğren. Ülke üç grup insandan oluşur, sonuçları ortaya çıkaran küçük bir başarılı grup, olup biteni seyreden oldukça büyük bir diğer grup ve nelerin olup bittiğini bilmeyen muazzam bir kalabalık.Değil Kılıçtaroğlu, değil Muharrem, Atatürk gelse nahlet okur bu düzene hemen.

Avatar
aydın 2018-02-16 15:04:23

BUTUN UYELERİN KATILIMIYLA YAPILMALI YANLIŞTIR. SOYTARILAŞMA.CHP NİN OYU %25 UYELERİN SEÇECEGİNİNDE ALACAGI OY % 25 OLACAK

Avatar
yapma 2018-02-16 16:49:29

Yapma bre Muharrem Abi CHP'yi yıpratma bekle biraz lütfen baskın seçim var ufukta bu seçime odaklanalım lütfen rejim değişecek haberiniz ola

Misafir Avatar
@yapma x***hadi len 2018-02-16 16:56:13 @yapma

chp yi bitirdi bu türkiye düşmanı hala chp nin başınd kalsın diyorsun. reimi değiştirecek vatanı satacak olan adam chp nin başında şuan. ama millet fırsat vermez ona.

Beğenmedim! (0)