Muharrem İnce'den 51 günlük seferberlik ilanı...

CHP'de grup kararı ile Cumhurbaşkanlığı adayı gösterilen Muharrem İnce, tarihi Meclis önünde kendisini bekleyen kalabalığa seslendi. İnce, gece 01.30'da mitingler yapılacağını bildirdi.

Muharrem İnce'den 51 günlük seferberlik ilanı...

CHP'de grup kararı ile Cumhurbaşkanlığı adayı gösterilen Muharrem İnce, tarihi Meclis önünde kendisini bekleyen kalabalığa seslendi. İnce, gece 01.30'da mitingler yapılacağını bildirdi.

04 Mayıs 2018 Cuma 13:56
Muharrem İnce'den 51 günlük seferberlik ilanı...

Cihan GÜNER-Barış CAN/YURT

Muharrem İnce 1. Meclisin önünde yaptığı konuşmada, "Bu milleti bir araya getirmeye geldim. Ben geleceğimizi geri almak istiyorum. Ben bu milletin evlatlarına iş bulacağım aş bulacağım. Gençler ve kadınlar sizinle birlikte kazanacağım. 51 günlük seferberlik ilan ediyorum. Gece 01.30’de mitinglerimiz olacak. Uyumak yorulmak yok. Sloganımız mazeret yok marifet var. Benim ustam sayın Deniz Baykal’ı hastanede ziyaret edeceğim oradan da babamın mezarını ziyaret edeceğim. Yarın Yalova’da ilk mitingi başlatıyorum. Yaşasın Cumhuriyet yaşasın Atatürk. Ver bakalım şuradan İzmir Marşı’nı…" dedi.

CUMA NAMAZI 

Muharrem İnce, bugün adaylık açıklamasının ardından Hacı Bayram Camii’ne giderek Cuma namazı kıldı. İnce’ye CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan ile Grup Başkanvekili Engin Altay eşlik etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.05.2018 15:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-05-04 14:09:55

ne bu muharem ince canlı konuşuyor deyip en tv gösteriyorsunuz bu da yetmezmiş gibi akp nin orpogandasını izlemek zorundamıyız zati bütün televizyonları esir etmişler yedi yirmidört akp gösteriliyor *bu ne rezilliktir böyle**

Misafir Avatar
DİKKAT DİYEN TROL 2018-05-04 20:00:40 @52

SEN GİT EVİNDE SÜT İÇ BURDAN SENİN GİBİLERE EKMEK ÇIKMAZ.TROL PARAN KESİLECEK YAKINDA.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
dikkat 2018-05-04 14:50:19 @52

chp de Atatürkçü kalmadı bundan sonra Attürkle ilgili her adımları desinler, yapmacık ve göz boyamadır.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
dikkat 2018-05-04 14:47:41 @52

KILIÇDAROĞLU MUHARREM İNCEYE OY VERMEZ.

Beğenmedim! (11)
Avatar
İrfan Turan 2018-05-04 14:30:16

Öncelikle Anıt kabir ziyareti gerekir

Misafir Avatar
irfan turan--- göz boyaması. 2018-05-04 14:49:05 @İrfan Turan

Öncelikle göz boyaması gerekir.

Beğenmedim! (9)
Avatar
aydın 2018-05-04 15:10:38

bu soytarının yapacagı birşey yok,bu mikrofon hastası,afedersiniz delilige vurarak işi götürüyor kimse yanında varmı

Misafir Avatar
AYDIN TROLU 2018-05-04 20:03:58 @aydın

YAKINDA TROL MAAŞI NEMALARINIZI KESECEK BU ADAM.SOKAKTA KAGIT TOPLA DİCEM AMA O İŞİ YAPABİLMEN İÇİN BİLE HAYSİYET LAZIM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
m.g. 2018-05-04 16:00:48 @aydın

yavşak aydın bi git kendi çayırında otlan,

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kalem 2018-05-04 15:31:05 @aydın

muharrem inceyi desteklıyorum. çooookta iyi çalısan biri. hakkını hukukunu yedirmeyen biri. yalova seçiçlerini oy çuvallarının basını bekleyerek yeniden saydırdı ve sözde kaybettiği yalovayı aldı. böylesi lazım şimdi.
.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Zerrin 2018-05-04 15:49:52

Annen de orada..

Avatar