Muharrem İnce'den çok sert 'tanzim satış' tepkisi!

CHP'li Muharrem İnce ekonomideki son gelişmelerle ilgili paylaşımlarıyla hükümete tepki gösterdi.

Muharrem İnce'den çok sert 'tanzim satış' tepkisi!

CHP'li Muharrem İnce ekonomideki son gelişmelerle ilgili paylaşımlarıyla hükümete tepki gösterdi.

14 Şubat 2019 Perşembe 11:31
Muharrem İnce'den çok sert 'tanzim satış' tepkisi!

Muharrem İnce, son olarak tanzim satışı uygulamasının da devreye girmesiyle gündemden düşmeyen ekonomideki sorunlarla ilgili tepkisini Twitter paylaşımlarıyla dile getirdi .

İnce, "Çözüm tarımı her zaman stratejik bir alan olarak görmek, üretimi planlamak, üreticiyi desteklemek, ürünlerin piyasaya, tüketiciye doğru biçimde ulaşmasını sağlayacak ortamı yaratmaktır." dedi.

İŞTE İNCE'NİN PAYLAŞIMLARI:

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gereksiz 2019-02-14 12:57:30

Memleketin 95 yıllık sanayi birikimini satan cumhur iktidarı, şimdi enflasyonla mücadeleyi tanzim satış açmakta gidereceklerini zannediyorlar. Yakında gıda da enflasyonla mücadele için market işine girerlerse şaşmayın.Anlayın artık, bırakın masalları, pembe tabloları , algı operasyonlarını bırakın artık. Asgari ücret eridi, maaşlar eridi, bizi açlıkla imtihan etmeyin. Yazıktır günahtır Şunu da bilin ki her iki cihanda da hesabı sorulacak. Elbette bu ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları sandığa yansıyacak. Her ne kadar masallar, pembe tablolar ve algı operasyonları bir yere kadar. İNSAF YAHU

Misafir Avatar
@Sorgulamazsan böyle olur. x 2019-02-15 11:22:17 @Gereksiz

Neden insanca yaşamaz insan? bu salak bir soru sormuş ama insanca yaşamayı mide tokluğuna ve uçkur a bağlamış. daha bilmiyorki kendisi ruhunu aklını vicdanını onurunu şeytana ve şeytanlaşmış kişilere kaptırmış işte bu salak bu yüzden adam gibi, insanca yaşayamıyor. yoka bir karın tokluğu ülkemizde herkese var elhamdülillah. mu muhalefet bu cahilleti fena gaza getirmiş be kardeşim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp zaten öyle teşaron görevinde 2019-02-15 09:19:23 @Gereksiz

CHP toplu olarak yahudinin, fetönün, İsrailin, faşist güçlerin borusunu öttürüyor, Türkiyenin önünü kesmek için uğraşıyor. toplu satılmış bir ana muhalefet chp.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
chp de admmı var? 2019-02-15 09:17:51 @Gereksiz

Unutmadık 11 milletvekilini bir anda iyi partiye satan, kiralayan veya hibe eden bir genel başkan. bu chp de adammı var be?
hepisi satıla bili, kiraya veilebilir veyada hibe edilebilir. bunların değeri bu kadar işte.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
sn adammısın be? 2019-02-15 09:16:20 @Gereksiz

GEL BURAYA MUARREM

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Batuhan 2019-02-14 19:54:04 @Gereksiz

Bir varmış bir yokmuş... Heramiler halk uyanana kadar ülkede ne var ne yoksa süpürmüş...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
İnce seni istemiyoruzzzzzz. 2019-02-14 17:11:31 @Gereksiz

SUS LEN SUSSS. İŞ BİLMEZ NUMARACI . SENİN SİYASE NEYİNE. GİT , HATTA ÜLKEMİZDEN GİT. İNSANLARIMIZA NAMUS KONUSUNDA KÖTÜ ÖRNEK OLUYORSUN.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
dikkat 2019-02-14 16:54:47 @Gereksiz

chp halk partisi değillll. HALT partisidir. ihanet partisidir.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
chp ACAİP bişe 2019-02-14 16:52:11 @Gereksiz

Marmaray açılıncada alay etmişlerdi. tren üç beş saniye sadece 3 veya 5 saniye geçikince alkışlı protosto yapıyorlardı. dört dakikada gelen tren 3 beş saniye gecikmeye alay ediyorlardı tren gelince süt dökmüş kediye dönüyorlardı. ama pes etmiyordular ellerndeki pet şişelerle istasyona su döküp basına sızdırıyorlardı yandaş gazetelerde başlık geçiyordu ".MARMARAY SU SIZDIRIYOR, ELLERİNDE PATLADI" GİBİ KÜSTAH YAYINLAR YAPTILAR AMA SONUNDA KUZU KUZU KAÜLLENDİLER HEMDEEE MARMARAYI TEPE TEPE KULLANIYORLAR. ŞİMDİ TANZİM LERE TAKMIŞLAR. BUNLARI FENA YAAA

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
doğru demiş 2019-02-14 16:30:37 @Gereksiz

hadi cevap verin kappeler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sorgulamazsan böyle olur. 2019-02-14 13:17:14

neden ben insanca yasayamiyorum diye kendini sorgulamiyan ve 1-2 lira icin saatlerce kuyrukda bekleyen toplumun hak ettigi iktidar ülkeyi idare edemiyor!

Avatar
Güneş 2019-02-14 12:58:22

Türk Telekom'u, Tekel'i, Petkim'i, Tüpraş'ı “babalar gibi” yok pahasına sat. Yokluktan domates, biber patlıcan satmak için tanzim satış yerleri aç. Sonra da “başarı hikayesi” diye millete masal anlat!
Maksat vatandaşın ülke ekonomisini bu hale getirenleri suçlamak yerine pazarcıların, marketlerin çakallık yaptığına inanması… Nitekim suçlayacak dış mihrak kalmadı! Kozmopolit akepe domino taşları gibi yıkılacak ama ilk darbeyi kim vuracak bakalım.

Avatar
sadi 2019-02-14 12:37:37

tanzim heralde suriyelilere özel ....

Avatar
benamusediz 2019-02-14 16:26:25

gecenlerde yurt disinda Türkide yilardir mütahitlik yapan bir yas li mütahit nasil yurt disinda oturma alirim yatirim yaparim ve nasil ev veya daire veya is yeri acarim nasil milyon dolar veya euro larimi yurt disina getiririm yollarini ariyordu Türkiyenin son dönem hali bu zenginlerde kaciyor betondan kazananda kaciyor cünkü artik betondan kazanmiyor zarar ediyor

Avatar
et kafalı aydın 2019-02-14 17:31:15

............

Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-14 15:45:29

Ne oldu lan sinirli et kafa..tanzim kudurtmuş gibi seni..kaypak solcular..iyiye iyi bile demiyorsunuz zır zır agliyosunuz

Misafir Avatar
ahmet 2019-02-14 22:40:12 @Ülkücü Aydın

sen ülkücü olsan cemal enginyurtun dediği gibi mazotu yarıya indirsinler dersin. alınan sebzeler oy için zararına satılıyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ülkücü Aydın 2019-02-14 15:50:55

Sonuç itibari ile halka bi hizmet verildi ve gercektende gidip kilosu 2 lira hada ucuza aliyo halk.et kafanın bu kadar destan yazmasina gerek yoktu zira bu destani kimse siklemez.bu bildiğin ağlamak