Flaş Haber
Kapat

Muharrem İnce Erdoğan'ın ucuz sebze projesini bombaladı: Akıl küpleri sizi!

Belediyeler, sebze meyve fiyatlarındaki fahiş artışı önlemek amacıyla 'tanzim satış' dönemini başlatıyor. Gelecek hafta İstanbul ve Ankara'da başlayacak olan tanzimli satışa Muharrem İnce'den sert tepki geldi.

Muharrem İnce Erdoğan'ın ucuz sebze projesini bombaladı: Akıl küpleri sizi!

Belediyeler, sebze meyve fiyatlarındaki fahiş artışı önlemek amacıyla 'tanzim satış' dönemini başlatıyor. Gelecek hafta İstanbul ve Ankara'da başlayacak olan tanzimli satışa Muharrem İnce'den sert tepki geldi.

10 Şubat 2019 Pazar 18:12
Muharrem İnce Erdoğan'ın ucuz sebze projesini bombaladı: Akıl küpleri sizi!

Gelecek hafta İstanbul ve Ankara'da hayata geçirilmesi planlanan tanzim satışı, CHP'nin 24 Haziran'daki Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce sert bir dille eleştirdi.

İnce, yaptığı paylaşımda"Özelleştir, babalar gibi sat, kapat çık bu sektörlerden... tarımı bitir, ithal et! Şimdi çadırdan dükkan kurup domates, soğan, biber, patlıcan satıp ekonomiyi düzeltecekler! Akıl küpleri sizi!" ifadelerini kullandı.

Muharrem İnce'nin açıklaması şöyle:

"Devlet bez üretmez, Sat Sümerbank’ı Devlet şeker üretmez, Sat Şeker fabrikalarını... Özelleştir, babalar gibi sat, kapat çık bu sektörlerden... tarımı bitir, ithal et! Şimdi çadırdan dükkan kurup domates, soğan, biber, patlıcan satıp ekonomiyi düzeltecekler! Akıl küpleri sizi!"

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Akape tüm fabrikaları sattı 2019-02-10 18:34:54

Akape 16 senede tûm fabrikaları, herseyi araplara ve yandaşlarına sattı

Misafir Avatar
akpye cevap veren deyyusa cevap. 2019-02-11 13:35:35 @Akape tüm fabrikaları sattı

ananıda becerseler sen vAllahi kıskanmam diyenlerdensin itoglu it fetöcü akkpli seni.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@Akape tüm fabrikaları sattı x---- yok ya! 2019-02-11 08:36:05 @Akape tüm fabrikaları sattı

İnsan diye yaşadığını sanıyorsun sende değilmi? ulan insanın İ si yoksende bre sapık .

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
tacizci İNCE 2019-02-11 08:35:06 @Akape tüm fabrikaları sattı

İnce taciz işleri nasıl gidiyo lennn? haa? yüz olsa astar olsa halkın önüne çıkmaz bu yüzsüz.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Gürsel Tekin gibi kaç kez kullanıldın utan 2019-02-11 08:33:41 @Akape tüm fabrikaları sattı

Bu adam chp de kendini yırttı, türk aile yapısına Türkiye değerlerine, hükümete ak parti seçmenine dine dindara hakaret etti . sırf chp den İstanbula belediye başkan adayı olmak için. omurgasızlık bu işte. chp dende daha torpilli olan İmamoğlu aday olunca Gürsel Tekin Kudurduuu. ulan siz hizmet değil yemek adamısınız be. sizden siyasetçi olmaz.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Haklısın Sn. İnce, devlet kabzımal, pazarcı oldu 2019-02-10 18:53:50

Türk Telekom'u, Tekel'i, Petkim'i, Tüpraş'ı “babalar gibi” yok pahasına sat. Yokluktan domates, biber patlıcan satmak için tanzim satış yerleri aç. Sonra da “başarı hikayesi” diye millete masal anlat!
Maksat vatandaşın ülke ekonomisini bu hale getirenleri suçlamak yerine pazarcıların, marketlerin çakallık yaptığına inanması… Nitekim suçlayacak dış mihrak kalmadı!

Misafir Avatar
eke diyorki OKUYUN 2019-02-11 08:38:35 @Haklısın Sn. İnce, devlet kabzımal, pazarcı oldu

Haklısın Sn. İnce, devlet kabzımal, ****sizin sağmal ineklerinizdi o satılan yerler değilmi? şimdide İş bankası için kıçınızı yırtıyorsunuz sizi kan emiciler sizi. ulan siz bu halkı yeteri kadar soydunuz size daha fazla soydurmayacağız. chp soygun çıkarcılık ve yanında birde terör seviciliği ve vatana ihanet olünü üstlendi. sizi gidi cahil koyun sürüleri siziii.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Vatandaş 2019-02-10 20:40:02

Ne yazarsanız yazın değişen bir şey olmayacak vatandaşın evinde yangın var vatandaş aç ve işsiz algı mesajları yazmakla bir yere varmak mümkün değil vatandaş bunun hesabını sandıkta soracak akıllı paralı troller

Misafir Avatar
işbankası 2019-02-11 13:37:33 @Vatandaş

iş bankasını alacak yiğit daha anasından doğmadı .hodri meydan görelim bakalım papazı vermem deyip veren zihniyeti hodri meydan.

Beğenmedim! (0)
Avatar
türkmen 2019-02-10 20:13:35

SATMADIK.NE.KALDI.O.PIS.KOKWN.AVRATLARI.KALDI

Avatar
Alp 2019-02-10 20:16:58

Türkmen.kardes.onlarlarin.karisi.da.sikilmezki

Avatar
aydın 2019-02-10 19:42:11

1 nisanda bu hdp e sevicide giidecek, BU SEÇİM HEZİMET OLACAK KARA SEÇİM OLACAK,CHP E BUTUN İLERİ KAYBEDECEK VE YENİDEN CHP E GERÇEK KİMLİGİNE DÖNECEK HAZIR OLUN ATATURKCULER,EY CHP E TEZ HDP YE TAVIR AL PKK YA TERÖR ÖRGÜTÜ DE DEMESEN BİZ SENİN KARINIZDAYIZ,AKP VE MHP YEDE HDP YE VERİLEN HAZİNE YARDIMINI ELEŞTİR,HEM HDP =PKK A DE HEMDE PARA VER GİTSİN PKK YA

Avatar
Metin 2019-02-10 19:56:48

Malesef böyle göze, böyle kaş.

Avatar
Alp 2019-02-10 20:18:27

Köpekler.de simmer o pis kapali.hayvanlari