banner87
Flaş Haber
Kapat

O anket şirketinin sahibinden flaş iddia... AKP, Saadet Partisi'nden 1-2 puanlık oy almak için...

KONDA Genel Müdürü Bekir Ağırdır: AK Parti, Saadet Partisi'nin o 1-2 puanlık desteğini almak için çaba gösterebilir

O anket şirketinin sahibinden flaş iddia... AKP, Saadet Partisi'nden 1-2 puanlık oy almak için...

KONDA Genel Müdürü Bekir Ağırdır: AK Parti, Saadet Partisi'nin o 1-2 puanlık desteğini almak için çaba gösterebilir

15 Ocak 2018 Pazartesi 08:34
O anket şirketinin sahibinden flaş iddia... AKP, Saadet Partisi'nden 1-2 puanlık oy almak için...

2019 Cumhurbaşkanlığı seçimleri yaklaşırken MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin aday göstermeyeceğini ve AKP'yi destekleyeceğini açıklamasının ardından anket şirketleri tahminlerine başladı. 

"AK Parti’nin kapsama alanı genişledikçe, MHP’nin altını oydu" diyen KONDA Genel Müdürü Bekir Ağırdır, MHP ile AKP arasındaki 2019 seçimlerine yönelik yapılacak ittifaka ilişkin olarak, "Bu ittifaka 51-49’luk 16 Nisan referandumundan dolayı girdi. Bana kalırsa AK Parti, Saadet Partisi’nin o bir-iki puanlık desteğini almak için bile çaba içine girebilir" dedi.

Ağırdır, CHP'ye ilişkin olarak da, "CHP bilgi üretmek meselesinde hiçbir çaba sarf etmedi. Dört seçim yapıldı ve CHP muhalefette. Böyle bir sonuç her partiyi değişime zorlar diye düşünüyordum. Ama CHP hiçbir şey olmamış gibi davranıyor" değerlendirmesinde bulundu.

Ağırdır, "Selahattin Demirtaş, Türkiyelileşme politikasının gerçek bir yüzüydü. Bugün Demirtaş gibi bir aktör de ellerinde olmadığına göre sarsıntıyı atlatmakta biraz daha zorlanacaklar. Bir yenilenme umudu her partide olduğu gibi HDP’de de vardır ama hayat biraz onları köşeye sıkıştırıyor. Bu konuda da maharetleri yetersiz kalıyor. Eğer baraj problemini konuşacaksak bu, İYİ Parti için de, MHP için de, HDP için de vardır. Ama HDP’nin bütün zaaflarına rağmen barajı geçme şansı İYİ Parti ve MHP’ye göre daha yüksek" değerlendirmesinde bulundu 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.01.2018 10:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yaşasın mollaoğlu 2018-01-15 09:35:02

içinizden kahpece çıkıp sizi yıkanlara karşı ayaktasınız helal olsun kendinizi mhp gibi para ve makam için satmadınız.çünkü onlar hocalarını siyonistlerle bir olup sattılar.

Misafir Avatar
vak vak 2018-01-15 12:18:14 @yaşasın mollaoğlu

hah tam oturdu chp liler mollaoğlunu alkışladı işlem tamam. mollağluda abd nin aidatlı elemanlarından olmuş VAH VAAAAH.

Beğenmedim! (2)
Avatar
İYİ PARTİYE OY VERECEĞİZ./HİLECİLERE DİKKAT. !! 2018-01-15 10:34:37

akp.hile yapabilir..dikkat..! zaten millet oy vermiyor.%20 altında akp..mhp..sandık dibinde..kesinlikle..Allah iyi partiye yardımcı olsun..İnşaAllah.. MİLLET EVLERİNDE BATTANİYE ALTINDA OTURUYOR..GAZ FAZLA GELDİĞİ İÇİN YAKAMIYOR..SARAY AHALİSİDE KEYF İÇİNDE...DAKİKASI 1.600 LİRA MASRAF VARMIŞ..GAZETELERDE YAZIYOR..HAKLARIMIZ AKP.YE VE OY VERENLERİNE VE SARAY AHALİSİNE HARAM OLSUN..ASLA OY VERMEYECEĞİZ..FUKARAYI ÇILDIRTAN AKP.YE OY YOK..KENDİSİNİ YAKAR MI KİŞİ? MECBURİYETTEN MİLLET KENDİSİNİ YAKACAK HALE GELDİ..AKP.YÜZÜN GÜLMESİN..CÜMLENİZİN..AMİN

Avatar
HT 2018-01-15 10:06:44

Saadeti suçlayan Akpl'iye bak,Chp ile aynı safta imiş.Erbakan hocada Ecevit ile aynı saftaydı ve Kıbrısı aldılar.Siz ise ABD ile aynı safta BOP eş genel başkanıyla Kürdistanı kurma aşamasına geldiniz,gurur duyun.Onursuz çoğunluk olmaktansa onurlu azınlık olmayı tercih ederiz,sizin gibi bıçak bekleyen kurbanlık koyun olmaktan evladır.

Avatar
Deniz 2018-01-15 13:27:32

Daha dune kadar mhp ve akp pislikleri birbirlerine nerdeyse ana avrat giristiler bugun ise dumbelek oldular birbirlerine.bunlar ulkeyi,halki dusunmuyorlar bunlar koltuk sevdasina kapilmis gidiyorlar. Yolsuzluk, rusvet, terör, issizlik, ekonomi, adalet, hukuk, hak, Demokrasi adina hicbir sey birakmadi bu yönetim Allah askina soruyorum bahceli neyin pesinde akp neyin pesinde 16 yildir ulkeyi sanki kendileri yönetmiyormus gibi hala utanmadan CHP YI elestiriyorlar, vAllahi bu kadari olmaz yuzsuzler.

Avatar
işleler zor mu sahi? 2018-01-15 09:04:12

saadet, ismini kaldır bari CHPSadetİ partisi olun. yazık yazık. ne günlere kaldık dmekki şer güçleri zayıf liderleri iyi tanıyor ve satın alabiliyor. saatet partiside Erbakan hocadan sonra zayıf liderlere kalınca çizgileride değişti. chpsadeti partisi . ooh yakıştı. heaba inanıyorsanız işiniz zor inanmıyorsanızda yine işiniz zor sayın mollalaoğlu.

Misafir Avatar
kardeşlik tohumları ekelim 2018-03-08 01:00:17 @işleler zor mu sahi?

güzel kardeşim saadet mecliste bile değilki nasıl şer güçlere hizmet edicek hangi söylemi bu güçlere hizmet ettiğini gösteriyor söyleyin bizde bilelim iftirayla bir yere varılmaz sayın hükümet yetkililerimiz bile artık trollerden bıktık diyor bizden olmayana hain veya başka damgalar vurmak olmaz diyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
karay mancok 2018-01-15 09:33:18 @işleler zor mu sahi?

kelpler korkmaya başladınız değilmi iş zor sizin gibi kağıt peçetelere ne oluyor anlamıyorum adam neden seçilmek istiyor bunu herkes biliyor.g.....ü kurtarmak için çünkü fetöcülükten rüşvet almaktan çürük raporu almaktan yargılanacak onun için sizler çöpe atılan bir araçsınız.size ekmek veren fabrikasında çalıştıranlar kimler baktınızmı akplimi değil devran dönünce ne yapacaksınız.

Beğenmedim! (1)
Avatar
aydın 2018-01-15 11:08:37

ulan okuzmusun ne
demirtaş ne dedi pkk teror orgutu degildir
ocalan ancak pkk ya silah bıraktırır
plkk sız ocalansız barış olmaz
hala bu adam saydıgımız konda soytarı cıktı
bunca teror olayını kim yapıyor
pkk senin cocugunu oldurse boylemi konuşacan soytarı
hdp yi normal bir parti gibi gosteriyor asagılık adam

Avatar