'O ilde aday çıkarmayacağız, HDP olmasın da AKP-MHP olsun'

Meral Akşener, Iğdır'da aday çıkarmayacaklarını "Bizim aday çıkarmamız durumunda belediyenin HDP'li olmasına kesin gözüyle bakılıyor. Bu yüzden AKP veya MHP'li bir belediye başkanının olmasında sakınca görmüyoruz" dedi.

'O ilde aday çıkarmayacağız, HDP olmasın da AKP-MHP olsun'

Meral Akşener, Iğdır'da aday çıkarmayacaklarını "Bizim aday çıkarmamız durumunda belediyenin HDP'li olmasına kesin gözüyle bakılıyor. Bu yüzden AKP veya MHP'li bir belediye başkanının olmasında sakınca görmüyoruz" dedi.

30 Ocak 2019 Çarşamba 16:39
'O ilde aday çıkarmayacağız, HDP olmasın da AKP-MHP olsun'

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’in, gazeteciler ile yaptığı toplantıda Iğdır ile ilgili yaptığı değerlendirme dikkat çekti.

Yeniçağ’ın haberine göre, Ankara'da gazetecilerle bir araya gelen Meral Akşener, Iğdır'da aday çıkarmayacaklarını açıkladı. Akşener, "Bizim aday çıkarmamız durumunda belediyenin HDP'li olmasına kesin gözüyle bakılıyor. Madem Iğdır’da HDP ile yarışacak bu sistem, biz Iğdır’da aday çıkarmayacağız. Bu yüzden AKP veya MHP'li bir belediye başkanının olmasında sakınca görmüyoruz" ifadelerini kullandı.

'İTTİFAK HDP’NİN İŞİNİ KOLAYLAŞTIRIYOR'
Akşener’in oyları bölmemek adına sergilediği bu hamleye karşılık, her fırsatta muhalefeti HDP ile işbirliği yapmakla suçlayan Cumhur İttifakı’nın, Iğdır’da kendi adaylarıyla yarışacak olması “İttifak HDP’nin işini kolaylaştırıyor” yorumlarının yapılmasına neden oldu. 2014 Yerel Seçimlerinde HDP, 18 bin 168 oyla Iğdır’da birinci parti olarak çıkarken, MHP 17 bin 442 oyla ikinci, AKP ise 4 bin 490 oyla üçüncü parti olmuştu.

Son Güncelleme: 30.01.2019 16:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bahceli aynen soyle demisti 2019-01-30 17:06:02

"Erdoğan ve AKP hükümeti milli güvenliğimiz için PKK kadar tehlikelidir.

Misafir Avatar
@Bahceli aynen ---e cevap 2019-01-31 08:28:22 @Bahceli aynen soyle demisti

Ulan deyyus söyleneni bırak, uydurmaları bırak bu gün faşist emperyalist güçlerin hizmetçisi olduğu kesinleşen hdp pkk bunların kankası olan chp ve ip. bu gün G Doğuda hendek kazanları savunan chp değilmi? bu gün fetöden kurtulanlar chp ye yerleşmemişmi? sen daha ne uyduruk yalan laflara bakıyorsun? ulan at gözlüğünüzü çıkartın bre cahiller. bu vatanı seviyorsan tabi sevmiyorsan bir teröristin sonu gibi kötü sonunu bekle.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
MErollllll kız ... 2019-01-31 08:25:34 @Bahceli aynen soyle demisti

Adanayıda söylesen! ulan senin bu halin kadınların hatta inasanlığın yüz karası be. Iğdırda Hdp ye peşkeş çekmek istiyorsun adınada başka bie diyorsun. Adanada aday çıkarmıyorsun. hdp ye oynuyorsun. bu ne cilve bu ne ihanet meral.?

Beğenmedim! (1)
Avatar
memo 2019-01-30 20:32:51

HDP de aksenerin güclü oldugu yerlerde kendi adayini cikarsin ne HDP düsmanligi bunun sonu nerde bitecek HP ye laf söyeyenler bi dönüste gecmislerine baksinlar kactane Türkün kani ellerinde var solcu olduklai icin katledilen
Pis irkcilar irkcilik kanlarina islemis

Avatar
yürrü bee 2019-01-30 16:45:00

yürrrüüüüüü HDP nin oyları bölünmesin diye aday göstermiyorsun sen. seni ikili oyuncu seni. fetö kafası var bundada

Avatar
yalanın batsın 2019-01-30 17:06:41

pis fetöcü.hdp için yapıyorsun.reziller

Avatar
Alin 2019-01-30 16:47:59

Ha isde öyle ya.biraz politika yapın maske takın göz boyayın.yoksa bu asrın cambazlarıyla basedemessiniz.önemsiz yerlerde hdp i istemiyormus gibi yapın’ki hirsızların eline koz geçmesin.incede bir ayar çekinki hdp lileride üzmeyin.

Avatar
DOKTOR BU NE ....... 2019-01-30 19:32:31

Çomarlar kemik yalamaya devam. Artık ne yaparsınız bilmem, Aktroller kınayı nereye gönderelim? münasip yerinize yakarsınız.

Avatar
aydın 2019-01-30 19:03:45

hdp e kripto partidir,40 yıl alevi süni,sag sol,dinci dinsiz çatışması çıkarmaya çalıştı,sivas katliamının öcünü aldık alevinin öcünü aldık diyip masum 32 sunni vatandaşı katletiler amaç neydi alevi sunni çatışması, kürdü şafai mesebinden yani sünni,kürt alevimiki sen alevinin öcünü alıyon,iyi tanıyın kriptoları

Avatar
Güneş 2019-01-30 19:24:16

Sn. Meral Hanımın dediği gibi Hıra dağı müslümanız elhamdülillah, Tanrı dağı kadar Türk'üz şükürler olsun.

Misafir Avatar
erol 2019-01-30 19:41:48 @Güneş

bırakın bu müslümanlık ayaklarını boş işlere inanıyorsunuz

Beğenmedim! (2)