Özhaseki de güvenmiyor: Manipülasyon var

Mehmet Özhaseki, yarışta kendisini CHP’nin Ankara adayı Mansur Yavaş’ın gerisinde gösteren anketlerde manipülasyon olduğunu savundu.

Özhaseki de güvenmiyor: Manipülasyon var

Mehmet Özhaseki, yarışta kendisini CHP’nin Ankara adayı Mansur Yavaş’ın gerisinde gösteren anketlerde manipülasyon olduğunu savundu.

28 Şubat 2019 Perşembe 09:10
Özhaseki de güvenmiyor: Manipülasyon var

AKP’nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mehmet Özhaseki, yarışta kendisini CHP’nin Ankara adayı Mansur Yavaş’ın gerisinde gösteren anketlerde manipülasyon olduğunu savundu.

Hürriyet’ten Ahmet Hakan’a konuşan Özhaseki, “O anketlerin çoğunda manipülasyon var. Ben hem tarafsız anketlere, hem de vatandaşa baktığımda umutlanıyorum”dedi.

AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan da bir TV kanalında Ankara ile ilgili olarak konuşulurken, “Anketler falan bunlara güvenim pek kalmadı” ifadesini kullanmıştı.

Son Güncelleme: 28.02.2019 10:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2019-02-28 09:29:35

bunlar gerçekten şaka gibiler *arkadaş akp nin ve belediyeleri 17 senedir ülkemize ne faydası oldu *hayır benim tek gördüğüm rant kayırmacılık hırsızlık örnek bursada görevinden alınan altepe neden alındı ben şunu görüyorum bursayı resmen borca soktuğunu ve hırsızlığını evet madem görevinden alındı seçilmiş olan neden soruşturma geçirmedi işte gerçekler böyledir ve daha nice sıkıntılar **

Misafir Avatar
ya chp Hükümet olursa?? memur, emekli maaş alamazz 2019-02-28 17:18:10 @52

Şişli Belediyesinde maaşlarını alamadığı gerekçesiyle iş bırakma eylemini yapan işçiler, kafalarına bağladıkları kırımız kurdele ile açlık grevine başladı. Belediye önünde ateş yakan işçiler maaşlarını alıncaya kadar, grevi sürdüreceklerini belirtti.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Daret Dik 2019-02-28 12:52:53 @52

röportajlarında artık birisi sinirlenmeye başlamıs-şsa demekki geriden geliyordur.yavşak artık hakaretlerede başladı kuş boku.

Beğenmedim! (0)
Avatar
DIKKAAAAT 2019-02-28 10:27:03

Bunun anlami sandik disi guclerin devreye gireceginin isareti. SANDIK GUVENLIGI BIRINCIL ONCELIK OLMALI.

Avatar
Şïşli belediyesi 2019-02-28 09:47:27

Ulan gavatlar; şişli belediyesi maaşları ödeyemiyorsa, bu sosyal medyada haber olmuyor? O kadar yavşamasınız yalancılıkta çığır atlamısınız. Memlekette bu kadar çok yalaka yandaş medya varken.

Misafir Avatar
@Şïşli belediyesi x****** 2019-02-28 17:15:41 @Şïşli belediyesi

Şişli haberleri Şişli çöpleri, şişli grevi....sosyal medyada yer alıyor. ama sizin yandaş yani sizi uyutan medya yazmıyor. uyan be kardeşim uyan. kalk bi şişliye git. şişlide işçiler açlık grevnde bak haberin yok. sizi böyle uyutuyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GENÇ KIZLAR..TÜRKİYE.. 2019-02-28 12:18:16 @Şïşli belediyesi

Akp.ye mhp.ye ve bbpye oy yok..
iyi parti ve chp ye oy vereceğiz.
Yetkililerde sandıklara dikkat etsinler..
çatlak sandıklar varmış...dikkkaaaatt....hileceler yine hile yapaarlar.
ALIŞMIŞ KUDURMUŞTAN BETERDİR...dikkat chp.iyi parti..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Köylu 2019-02-28 10:06:25

Özhaseki, kendi videosunu engelletti https://www.youtube.com/watch?v=yIhKvP1Hs_Q

Avatar
Kemal 2019-02-28 10:25:32

İşte yüzsüz buna denir siz kime inanıırsınız ki zaten ulan Özhaseki hiçmi iletişimi merak etmezsin hangi çağdayız uzay çağı internet çağı bir şeyi yerinde öğrenmek istiyorsan girersin internete yerel tv kanalların sokak röportajları yakından takip edersin Ankara kararını MANSUR YAVAŞ dan yana kullanacak her 10 kişiden 7 disi Mansur diyor daha neyi öğrenmek inanmak istiyorsun

Avatar
Dogru Söyler 2019-02-28 12:14:57

Manüpilasyo, Kumpas, Hirsizlik, Din Tacirligi, .. sizin el sanatlariniz. Bütün secimlere hile ve dalvere karistirdiniz, millet de size inanmiyor

Avatar
chp nin aynası 2019-02-28 09:27:05

Şişli belediyeside paraları GEZİ parkı provaktörlerine verdi. şimdi işçilerin maaşını ödeyemiyor. Şişli belediyesi paraları chp genel merkezine aktardı şimdi işçilere maaş ödeyemiyor. Şişli belediyesi idarecileri belediyenin paralarını hortumladılar şimdi işçiler paralarını alamıyor. HORTUMCU CHP sandığa gömülecekkk.

Misafir Avatar
g. 2019-02-28 14:42:44 @chp nin aynası

helal olsun sana !!! aynen akmhp yi tarif ediyorsun .....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Şişliden Osman- ANKARALI KARDEŞLERE 2019-02-28 09:29:03

İstanbulum ŞİŞLİ ye bakınız. işçilerin maaşını ödeyemiyor. İstanbulun en zengin belediyesi sayılan ŞİŞLİDE chp li belediye işçilerinin maaşını ödeyemiyor. nereye gitti bu belediyenin parası? şişli belediysi işçileri grevde. Şişliği çöp , pislik götürüyor.