Özhaseki'den CHP'ye sert eleştiri

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mehmet Özhaseki, "CHP, Türkiye'de hiçbir dönem yatırımlarla, bu millete faydalı işlerle anılmadı. Belediyecilik tarihi de yolsuzluklarla doludur" dedi.

Özhaseki'den CHP'ye sert eleştiri

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mehmet Özhaseki, "CHP, Türkiye'de hiçbir dönem yatırımlarla, bu millete faydalı işlerle anılmadı. Belediyecilik tarihi de yolsuzluklarla doludur" dedi.

24 Şubat 2019 Pazar 13:40
Özhaseki'den CHP'ye sert eleştiri

Seçim çalışmaları kapsamında Etimesgut Yozgatlılar Derneği üyelerini ziyaret eden Özhaseki, buradan Sincan Spor Salonu'nda düzenlenen AK Parti Sincan Belediye Başkan adayı Murat Ercan'ın proje tanıtım toplantısına geçti.

Özhaseki, toplantıda yaptığı konuşmada, CHP Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş'ın, kendisi hakkında suç duyurusunda bulunduğunu söyledi.

'CHP VE İYİ PARTİ ORTAKLIĞININ ARKA PLANINDA HDP VAR'

CHP ve İYİ Parti ortaklığının arka planında HDP'nin olduğunu ifade eden Özhaseki, "Kandil'in siyasi uzantısıyla iş tutmaya çalışıyorlar. Bunu söylediğim için beni mahkemeye vermişler. Açık çağrıda bulunuyorum, eğer HDP'nin oyunu istemiyorsanız, siz de bizim gibi çıkıp, 'Bu PKK lanet ve katiller örgütüdür. Onun siyasi uzantıları da bunlara sempatik bir şekilde bakanlar da lanet adamlardır' diye söyleyin. Bu katiller örgütüne övgüler düzemezsiniz" diye konuştu.

'CHP BU MİLLETE FAYDALI İŞLERLE ANILMADI'

Su faturalarında indirim vaadinde bulunan Mansur Yavaş'ı eleştiren Özhaseki, şunları kaydetti:

"Üçüncü dönemdir aday olan CHP'nin bir adayı var. CHP Türkiye'de hiçbir dönem yatırımlarla, bu millete faydalı işlerle anılmadı. Belediyecilik tarihi de yolsuzluklarla doludur ancak herhalde Ankara gibi bir şehirde milyonlarca insanın önüne çıkarken bir projeyle çıkarlar diye bekledik proje de yok.

Adaylarına sorar mısınız 'Projesi yok mu, 5 yıl boyunca ne yapacak.' 'En büyük projem su parasını indirmek.' diye ortaya çıktı. Biz o indirimleri yaptık. O zaman niye geziyorsun ortada başka projen yoksa. Arkadaşlar, hayretler içinde izliyorum."

Toplantıda AK Parti Sincan Belediye Başkan adayı Murat Ercan da ilçeye ilişkin projelerini sinevizyon gösterisiyle anlattı.

Son Güncelleme: 24.02.2019 14:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-24 14:39:18

Bence CHP den bahsederken kendini anlatiyorsun, bre nankörler, siz hala CHP dönemlerinde yapilan fabrikalari satiyorsunuz, bir türlü doymak bilmiyorsunuz, zikkim olsun

Misafir Avatar
milletin çoğunluğu.. 2019-02-24 15:45:37 @Dogru Söyler

akp.mhp.bbp bizden oy bekleme..biz milletin çoğunluğuyuz.
chp ve iyi parti ötesi berisi yok

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-24 15:11:09 @Dogru Söyler

Dogru Söyler kardes agzina saglik kardesim ,aynen öyle kendi pisliklerini CHP ye sivamaya kalkiyorlar hirsizlar cetesi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Alo 2019-02-24 14:15:06

Ulan.arap defol gut ülkrne.pus.arap

Avatar
yelancılar 2019-02-24 13:54:17

Kendilerindeki OY DÜŞÜŞLERİNİ GÖRÜYORLAR.ArtıkANKETLERE DAHİ GVENLERİ KALMADI.Varsa yoksa CHP ye saldırıyorlar.SANKİ 17 SENEDİ5 ÜLKEYİ CHP YÖNETİYOR.SABAH AKŞAM YALAN SÖYLÜYORLAR

Misafir Avatar
vatandaşlar 2019-02-24 15:46:50 @yelancılar

100 binlerce oy hakkımız var ..1 tane akp.ye vermeyeceğiz..
iyi parti ve chp.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-24 15:08:49 @yelancılar

Götunuzude yirtsaniz artik insanlar size guvenmiyor ,tum isiniz komplo ve iftira bu sizin taa bastan beri ayni yalanlarla milleti uyutup soydugunuzun delaletidir ,darbeyi bile böyle plannadiniz sonrada kim bu darbeden söz etmeye kalksa sorgulasa iceri tikiyorsunuz cunku yalaniniz ifsa olacak,simdide BEKA vatan yalani ulan siz satiyorsunuz bu vatani ey serefsizler siktirin gidin artik istenmiyorsunuz yargilanacaginiz gunler sayili serefsiz AKP liler alayiniz divani harbe gideceksiniz ,sizden kormuyoruz ve sizi sizin kanunlarla bogacagiz bunu böyle bilin ibneler

Beğenmedim! (0)
Avatar
türkmen 2019-02-24 14:14:06

Siktir.amina.kiydugumun.Arabi

Avatar
Ali 2019-02-24 14:16:23

Bu.arap.ve.Tüm.müslpmanlari.denize.dökmek.gerek

Misafir Avatar
ÖZLEM..AYSUN..NEDRET...vs.. 2019-02-24 15:50:38 @Ali

biz namazımızıda kılarız..onlara uymayız..ve oy hakkımızıda chp ve iyi partiye kullanırız.bunlara sadaka dahi verilmez..
sahi ...mariam abd.vatandaşı nasıl olur ki danışman oluyor,,ayrıca 22 yaşındaki kız dan ne bekleniyor..hakkımız haram olsun..anasıda malazya büyükelçisi imiş..bu kadın ne verecek ülkemize...ecevit kovmuştu...onlarda milletin parasını maaş olarak alıyorLAR.HARAM OLSUN..HARAAAAAM

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cihangir 2019-02-24 14:17:31

Evet.git.ülken.yokmu.siktigimin.arabi.

Avatar
angara bebesi 2019-02-24 14:25:13

evet dogru melih chp liydi parsel parsel fetoye ankarayi satmisti ya bu chp yokmu herseyi kuyruk yaptilar baska ya etmeyin Allahtan korkun kitabimizda iftira gunahtir insanlari guzelim dinden bile uzaklastirdiniz mezarami gotureceksiniz

Avatar