Özhaseki-Gökçek kavgasında ortalığı karıştıracak sözler: Gözünü oyacaksın!

Mehmet Özhaseki Melih Gökçek kavgasında ortalığı karıştıracak sözler...

Özhaseki-Gökçek kavgasında ortalığı karıştıracak sözler: Gözünü oyacaksın!

Mehmet Özhaseki Melih Gökçek kavgasında ortalığı karıştıracak sözler...

29 Ocak 2019 Salı 20:55
Özhaseki-Gökçek kavgasında ortalığı karıştıracak sözler: Gözünü oyacaksın!

AKP’nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mehmet Özhaseki vatandaşlarla bir araya geldiği toplantıda “Belediyenin malını çalmak isteyenlerle kavga edeceğim” dedi.

31 Mart yerel seçimleri öncesine Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin görevden alınan başkanı Melih Gökçek ile AKP’nin Büyükşehir Adayı Mehmet Özhaseki arasındaki soğuk savaş devam ediyor.

Gökçek ve Özhaseki isim vermeden birbirlerini eleştirirken, bugün gelen açıklamalar AKP’de soğuk duş etkisi yarattı.

'BELEDİYENİN MALINI ÇALMAK İSTEYENLER…'
AKP’li Özhaseki, Ankara Altındağ Karapürçek’te düzenlenen toplantıda vatandaşlarla bir araya geldi. Buradaki konuşmasında belediye başkanlarının 'el emin' sıfatına sahip olması gerektiğini vurgulayan Özhaseki, şöyle konuştu:

“Niye Peygamberimizin birinci sıfatı 'el emin'dir onun için. Sizin hepinizin rızıklarınızdan keserek ödediğiniz vergilerinizden oluşan bir bütçe var. Bu bütçeyi belediye başkanları kendi canından, malından, namusundan aziz bilecek. Birinci kural bu. Eğer göz diken varsa onun gözünü oyacaksın, onunla kavga edeceksin. Belediye başkanı vatandaşla kavga etmez, Sadece belediyenin, kamunun malını çalmak isteyenlerle kavga eder. Tek kavgası o hırsızlarla olur. O kavga da zaten Allah’ın, kanunun emridir belediye başkanı bunu sizin adınıza yapmak zorundadır. Onun dışında herkesle iyi geçinir, kapısı açık olur.”

Özhaseki’nin “belediye başkanı kavga etmez” ifadeleriyle polemikçi üslubuyla tanınan Gökçek’i hedef aldığı tahmin edilirken, “belediyenin, kamunun malını çalmak isteyen” şeklindeki ifadeleri dikkat çekti.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gereksiz 2019-01-29 21:16:32

Biri Ankara yı soymuş, diğeri Kayseri yi soymuş. Yani tencere dibin kara, senin ki benden kara.

Misafir Avatar
bırak çek git be başımızdan götçek 2019-01-30 12:11:07 @Gereksiz

bu eski ankara belediye başkanı malum şahıs fetöyü öven internette var,halfetili abdullah öcalanın hemlşerisi terörist zihniyetli belediyeden çalmış mal varlığı açıklamasına girmeyen hırsız kelpler yalancılar ve onun köpekleri boş konuşuyor sana oy yok haseki götçek götçekini yırtsada yok yok yok.önce o götçek belediyenin lojmanından neden çıkmıyor onun hesabını versin sincan belediye başkanı ona on basardı basıyordu ama teyyo amca onu geri aldı hata etti kendi fişini çekti.yürrüyün taşnak arabaları

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ANKARA, fetöcü chp 2019-01-30 11:12:39 @Gereksiz

Eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, CHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş'ın Beypazarı Belediye Başkanı olduğu dönemde FETÖ'cü bir eğitim kurumuna 928 dönüm araziyi metrekaresi 17 kuruştan sattığını iddia etmişti. Gökçek, "Mansur Yavaş, özel eğitim kurumu yapılacağını söyleyerek FETÖ'cülere Arsa tahsis etti. Arsanın metrekaresini 17 kuruşa veriyor. Bizim belediye başkanımız geldi mahkeme kararıyla verilen arsayı geri aldı. Mansur Yavaş ayrıca kapatılan dershanelerin öğretmenleriyle etüt merkezi kurmayı düşündü. Ankaralılar Mansur Yavaş'a oy verecekse FETÖ'ye destek oyu olacaktır" ifadelerini kullanmıştı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ANKARA 2019-01-30 11:12:09 @Gereksiz

17 kuruşa FETÖ’ye arazi satmış
CHP’nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş’ın FETÖ’ye metrekaresini 17 kuruştan sattığı dev arazi geri alındı. Bölgeye şimdi Osmanlı şehri kurulacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
gele me 2019-01-29 21:10:49

SIZIN YAPTIGINIZ YOLARIN KÖRÜLERIN TRANVAYLARIN AYNISINI CHP IZMIRDE DÖRTE BIR BIRIM FIYATINA YAPTI YANI SIZ bir metre kareye 100 lira öderken CHP 25 liraya yapti ayni hizmeti peki bu 75 lira kimin kassasina gitti yandaslarin ve AKP NIN VE AKP BU PARALARLA SECIM KAZANIYOR VE BIZDE VERGISINI ÖDÜYORUZ DAHA GELECEK 30 sene ödiyecegiz bu ekonomi krisin faturasi CALMAKTIR VE akp den baskada kimse calmadi

Misafir Avatar
haddirin ordan 2019-01-30 00:59:28 @gele me

bu ne idügü belirsiz ama kesinlikle Türk olmayan iki kepce kulakli yaratik Türkün koltugunun basinda dalasiyorlar ve dallama basin bunlari manset yapiyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-29 23:38:39 @gele me

bunların ki post kavgası gökçek 22 yıldır yedi biraz da şu kulunuz yesin peki nerye kadar akp belediyeleri hep indira gandi be yüzsüzler sabah aynaya nasıl bakıyorsunuz kul hakkı yemeye utanın
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Avatar
DEKO 2019-01-29 21:16:09

BASKASIMI CALDI GÖKCEK CALDIYSA SIZIN PARTINIZ DEYILMI YANI SEN SECMENE DIYORSUNKI ÖZÜR DILERIM BIZ CALDIK CALDIGIMIZLA DURMADAN SECIM KAZANIYORUZ BIZ HIRSIZIMIZI GÖREVDEN ALDIK BEN CALMIYORUM BENI SECIN BEN HIRSIZLARIN GÖZÜNÜ OYUYORUM ÖYLEMI OGLAN CALIP EVE GETIRIYORSA BABASI VE ANNESIDE HERAM ETI PISIRIP YER SIZ HEPINIZ AYNI HIRSIZSINIZ

Avatar
Yunus Emre 2019-01-29 21:17:54

Zulüm ile abad olanın akıbeti berbad olur. 

Avatar
Kemal 2019-01-29 22:19:16

Vay hırsız vay demek başkalarının çalmasına gönlün razı olmadı. Demek istiyorsinki ben tek çalarım kimseyle ortaklık yapmam çünkü karakterim bunu gerektirir Kayseri’de olduğu gibi Ankaranında A..... mına koyacağım demek istiyor bu Kayseri bozuntusu

Avatar
Güneş 2019-01-29 21:17:24

Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı. Aktrollerin Çamur at yapışmasa da izi kalsin algı operasyonları bir yere kadar vatandaş artık itibar etmiyor.

Avatar
Suleyman Akcay 2019-01-29 21:26:30

birak hirsizdan belediye yada kamu malini korumayi siz
milletin dinini-inancini bile caliyorsunuz.siyasetin mayasinin
serefsizlik oldugu bu dunya sisteminde Allahi,peygamberi,
kurani siyasete alet ediyorsunuz.ne bok yiyecekseniz yiyin dini
karistirmayin.

Avatar
Kardelen 2019-01-30 06:13:51

VAllahi oyun gözlerinizi .ya bir bu eksikti horoz dövüşü gibi bir bahıs kaldı onuda yaptırmış ne güzel olur.