Özhaseki, kendi videosunu engelletti

AKP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mehmet Özhaseki'nin PKK'lılara 'gerilla' dediği videonun ortaya çıkmasının ardından Ekşi Sözlük'teki videoya erişim engeli getirtti.

Özhaseki, kendi videosunu engelletti

AKP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mehmet Özhaseki'nin PKK'lılara 'gerilla' dediği videonun ortaya çıkmasının ardından Ekşi Sözlük'teki videoya erişim engeli getirtti.

27 Şubat 2019 Çarşamba 13:03
Özhaseki, kendi videosunu engelletti

AKP’nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Mehmet Özhaseki’nin yerel seçimler öncesi PKK’lılara gerilla dediği video ortaya çıkmıştı.

Ekşi Sözlük’te yer alan 'Mehmet özhaseki’nin pkk’lılara gerilla demesi' başlığı Ankara 5. Sulh Ceza Hakimliği’nin Mehmet Özhaseki’nin talebi üzerine verdiği 26.02.2019 tarih ve 2019/1572 D.İş Sayılı Kararı uyarınca bu başlıkta yer alan içeriklere erişimin engellenmesine kararı verildi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-27 13:24:59

Korkunun ecele faydasi yok Arapoglu, Kayseri de yedigin haltlari bütün Kayserili bilir, Ankara sana ekmek vermez, en iyisi defol geldigin yere git Gerillalarinla yat kalk

Misafir Avatar
cCc 2019-02-27 23:04:57 @Dogru Söyler

https://www.youtube.com/watch?v=yIhKvP1Hs_Q

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bunlar kedi gibi aynı 2019-02-27 18:05:11 @Dogru Söyler

sıçtıkları yeri hemen patileriyle kumla örtmeye çalışıyorlar ama onuda beceremiyorlar kedi gibi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohhoooooo 2019-02-27 18:03:36 @Dogru Söyler

atı alan üsküdarı geçti bize rterörist diyen fetöcü terörist gerçekler acıdır acılarıda silemezsin onların hepsi flas belleklerde geziyor yarın yargı önüne çıkytığında onları şimdiki gibi sildirme şansın olmayacak.esas gerilla sensin fetöcü gerilla.

Beğenmedim! (0)
Avatar
köylü 2019-02-27 13:19:33

eğer kürtler pkk lılara gerilla deseydi hapise atarlardı terörist derlerdi şimdi arap artıklarıyla osmanlı artıkları sokağın paslı beyinlerine milliyetçilik gazı pompalıyorlar oy vermeyen kürtlere terörist diyorlar milleti tahrik ediyorlar siktir olup gidecekler

Misafir Avatar
Köylü 2019-02-27 23:00:10 @köylü

Özhaseki, kendi videosunu engelletti https://www.youtube.com/watch?v=yIhKvP1Hs_Q

Beğenmedim! (0)
Avatar
Isleri gucleri 2019-02-27 14:05:15

eskiden yaptiklarinin uzerini ortmek

Avatar