Özhaseki'nin olay yaratacak sözleri ortaya çıktı!

AKP ve MHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mehmet Özhaseki'nin PKK'lılar için geçmiş yıllarda "gerilla" ifadesini kullandığı ve askeri operasyonları eleştirdiği görüntüler ortaya çıktı.

Özhaseki'nin olay yaratacak sözleri ortaya çıktı!

AKP ve MHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mehmet Özhaseki'nin PKK'lılar için geçmiş yıllarda "gerilla" ifadesini kullandığı ve askeri operasyonları eleştirdiği görüntüler ortaya çıktı.

24 Şubat 2019 Pazar 22:08
Özhaseki'nin olay yaratacak sözleri ortaya çıktı!

Yerel seçimlere sayılı günler kala rakibine yönelik söylemlerini sertleştiren AKP ve MHP ittifakının adayı Mehmet Özhaseki'nin, terörle mücadeleyi eleştirip, teröristler için "gerilla" ifadelerini kullandığı görüntüler ortaya çıktı.

İşte o sözler:

Kaynak: OdaTv

Son Güncelleme: 27.02.2019 19:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Dogru Söyler 2019-02-24 22:21:25

al sana bir kaya, nerene dayarsan daya, yahu bunlar ne bicim insanlar, biri ha derken öbürü hü diyor, tam bir cakal sürüsü=FETÖ

Misafir Avatar
Bahceliden bu konuda hic ses cikmaz 2019-02-27 20:14:55 @Dogru Söyler

CHP olsa idi bambaska olurdu.Eskiden AKP aleyhine simdi de CHP aleyhine elinde resimlerle televizyonlarda gezen Bahcelinin basdanismani Metin Ozkan diye bir sirtarik var eger simdi de Özhaseki'nin bu videosunu da televizyonlarda gostermezse namerttir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Özhaseki'nin sozlerinin binde birini 2019-02-27 20:06:34 @Dogru Söyler

bir CHP'li soylese idi aman Allah artik dunyayi yikarlardi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bozkurtlar 2019-02-25 13:03:13 @Dogru Söyler

Fetönün siyasi ayakları işbaşında; 1 NİSAN MİLAT OLACAK!!! Bunların köküne kibrit suyu dökülecek...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-24 23:43:00 @Dogru Söyler

bunlarin meshur miladi varya 17/25 aralik busözleri ondan öce söyledim kerhen söyledi,sözlerim yanlis anlasildi,,bu sözleri carpitan fetöculer falan der isin icinden cikar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkoğlu 2019-02-24 23:09:51 @Dogru Söyler

Sözün özü; BU AKP liler YAVUZ HIRSIZ!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ülkücüler de kaypak mı? 2019-02-24 23:00:32

Dönek Başbuğları Bahçeli bu adaya oy vermelerini istiyor. Peki ülkücüler de emir büyük yerden diye PKK sevici Mehmet Özhaseki'ye oy verirler mi? Göreceğiz. Kim vatan sever, kim dönek ve kim emir sever.

Misafir Avatar
roja velad 2019-02-25 14:30:32 @Ülkücüler de kaypak mı?

seçimde diğer partililere pkklı terörist diyenin taaaaa mamasını kadınını a.m.k.şerefsiz fetö artığı it.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bozkurtlar 2019-02-25 13:00:50 @Ülkücüler de kaypak mı?

Ülkücülük ve Ülkücüler hiç kimsenin tekelinde değil! Bahçeli ÜLKÜCÜLÜĞÜ BİTİRMEKLE GÖREVLİ AJAN!!! Bırak BAŞBUĞ olmayı, çakma Türkmen beyi dahi olamaz...

Beğenmedim! (0)
Avatar
g. 2019-02-24 22:56:48

kayseride eşşek çoktur ama.böylesi eşşekoğlu eşşeği dünyaya gelmemiştir herhalde ?

Misafir Avatar
TÜRK YOK MU? 2019-02-25 04:04:06 @g.

YAHUU AKP de hiç TÜRK YOK MU?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bu Essek 2019-02-24 23:05:47 @g.

Kayserili degildir, Irakin Haseki Sehrinden bir it, bir Arap dir

Beğenmedim! (2)
Avatar
baweje 2019-02-25 00:59:13

özhaseki bu eski bandi bilerek yayinlayip KÜRT lerden oy istiyor xir alirsin

Avatar
Badem 2019-02-25 00:00:24

Sayın savcılık makamı görev başına.

Misafir Avatar
hadi ordan 2019-02-25 14:32:14 @Badem

bekir bozdağı tutuklamayan avcılar bir bok yapamaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cahil 2019-02-24 23:48:30

PKK HDP KURTLER KONUSUNDA KESKIN YORUM YAPAN AYDIN ULKUCU AYDIN OZHASEKIYE BIR DIYECEGINIZ VARMI HANI SIZIN GIBI DUSUNMUYOR PKK TERORIST DEMIYOR GERILLA DIYOR TIPKI THE NEW YORK GAZETESI GIBI HEMIDE AKP LI BAKAN VE BELEDIYE BASKAN ADAYI PKK ILE SAVASAN ULKUCU AYDIN VE AYDIN NEREDESINIZ SESINIZ DUYULMUYOR

Avatar