Özhaseki'nin sözleri ittifak dağıtır: Ülkücü hareket uluslararası bir proje, ülkücüler de piyon!

“Sonradan anladık ki Ülkücü hareket uluslararası bir gücün ve komplonun bir projesiymiş. Ülkücüler de o komplonun piyonuymuş..."

Özhaseki'nin sözleri ittifak dağıtır: Ülkücü hareket uluslararası bir proje, ülkücüler de piyon!

“Sonradan anladık ki Ülkücü hareket uluslararası bir gücün ve komplonun bir projesiymiş. Ülkücüler de o komplonun piyonuymuş..."

30 Ocak 2019 Çarşamba 19:50
Özhaseki'nin sözleri ittifak dağıtır: Ülkücü hareket uluslararası bir proje, ülkücüler de piyon!

AKP ve MHP’nin Ankara adayı Özhaseki’nin ülkücülere yönelik ilginç ifadeleri ortaya çıktı. Özhaseki, “Sonradan anladık ki Ülkücü hareket uluslararası bir gücün ve komplonun bir projesiymiş. Ülkücüler de o komplonun piyonuymuş” dedi.

AKP ve MHP’nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı Mehmet Özhaseki’nin ülkücüler için söylediği ifadeler ortaya çıktı. Özhaseki, 2004 yılında yaptığı bir konuşmada “Sonradan anladık ki Ülkücü hareket uluslararası bir gücün ve komplonun bir projesiymiş. Ülkücüler de o komplonun piyonuymuş” ifadelerini kullandı.

'MİLLİYETÇİ CAMİA ÖZHASEKİ’NİN ETRAFINDA KENETLENECEK'
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı Özhaseki’ye gerçekleştirdiği ziyarette şu ifadeleri kullandı:

"Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin oluşması sırasında başlatılmış olan Yenikapı ruhu, Cumhur İttifakı anlayışı süresi içerisinde MHP, Adalet ve Kalkınma Partisi bu seçimde de bir gönül birliği, sağduyu birlikteliğiyle hareket etmektedir. Adayımız Sayın Özhaseki'dir ve milliyetçi camia bütün kurum ve kuruluşlarıyla, davasına gönül vermiş arkadaşlarıyla Sayın Özhaseki'nin etrafında kenetlenerek çalışmalarını sürdürecektir. Ben inanıyorum ki 1 Nisan aynı zamanda Türkiye’de mahalli idareler seçimlerin başarısıyla sonuçlanırken, Ankara da değerli bir yönetime kavuşarak Sayın Özhaseki'nin başkanlığında bir güzel hizmet sürecini sürdürecektir. Allah kendilerine yardımcı olsun, başarılar diliyorum."

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
b bbb 2019-01-30 22:37:50

DOGRU SÖYLEMIS BU SEKILDE ÜLKÜCÜLÜK OLMAZ VATAN SEVERLIK OLMAZ ÜLKE SATILIRKEN CITI CIKMAYAN BAHCELI CIA AJANIDIR TÜRK HAlKI ICIN KILINI KIPIRDATMAZ BUNLARIN TEK DERDI DOLAR ÜLKE YANMIS BITMIS KIMIN UMRUNDA

Avatar
Ülkücü arkadaş 2019-01-30 20:06:40

Cumhur ittifakının küçük ortağı, Yazıklar olsun sana. Koltuk sevdana Ülkücüleri saraya kapıkulu yaptın, Bozkurtları akkurt yaptın. Milliyetçileri saray kapısına paspas yaptın. Hele geçen gün aday tanıtım törenin de müsade ile Bozkurt işareti yapması rencide etti bizleri. Milliyetçiler, ülkücüler, Bozkurtlar kimsenin tekelinde değildir ve boyuduruk vuramaz.

Avatar
Gereksiz 2019-01-30 20:07:08

Hani Yeni Türkiye uçuyordu, hani Avrupa bizi kıskanıyordu, Hani dolar lobisi, hani faiz lobisi, hani başkan seçilince her şey güllük gülistanlık olacaktı, tek adam ve damat ekonomiyi uçuracaktı,hani kriz, miriz yoktu, güldürmeyin adamı. Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları gündemden düşürmek için oynanan oyunlara lütfen alet olmayın. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldum artık. İNSAF yahu.

Misafir Avatar
Suleyman Akcay 2019-01-31 17:18:48 @Gereksiz

uctu uctu.kendileri cukurun ote tarafina uctu arkada kalan
biziz.baksana Allahin mamolari zengin oldu.hemde Allah
peygamber diye diye.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Güneş 2019-01-30 20:07:35

Vatandasın gündemi: Ekonomik kriz, yükselen eflasyon ve işsizlik rakamları Cumhur ittifakının gündemi: Düşman yaratmak, Beka sorunu yaratmak, rakiplerine ceza yağdırmak, Gerilim startejisi ile beslenmek.

Avatar
salkimsacak 2019-01-30 20:17:30

hic birsey olmaz MHP lideri Gargamel yine iki uctane atasözu sallar isi tatliya baglar,Hangi atasözu Balda tuz olmaz Recepten Cumhurbaskani olmaz demisti ya simdide derki ibne osurdugu mangalda kul komaz benim mangalimda kul olmaz gerisini anladik zaten

Avatar
DOKTOR BU NE ....... 2019-01-30 20:06:08

Akepenin seçim sloganları "Memleket işi, gönül işi" olacakmış. Küçük ortağınız kadar olamadınız hani beka sorunu, Hani istikrar.

Misafir Avatar
Bunu da yer Bahçeli 2019-01-30 22:46:42 @DOKTOR BU NE .......

Önce özerkliğe, arkasından Kürdistan'a açık kapı bırakandan cumhurbşakanı olmaz. Teröristlere kucak açandan cumhurbşakanı olmaz. Milleti bölenden cumhurbşakanı olmaz. Youtube'u kapatandan cumhurbaşkanı olmaz. İki yanlıştan bir doğru çıkmaz, tekeden süt sağılmaz, balda tuz bulunmaz, suda ateş yanmaz, Recep Tayyip Erdoğan'dan da Cumhurbaşkanı olmaz. Siyasi görüşü, fikri aidiyeti meshebi ve yöresi ne olursa olsun, ister AKP'li, ister MHP'li, ister CHP'li olsun, her vatan evladı Cumhurbaşkanı olabilir, ne var ki Erdoğan olamaz, milletin terazisi bu sikleti çekmez. BAHÇELİ BUNU DİYORDU

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
utanmazlar 2019-01-30 20:34:36 @DOKTOR BU NE .......

evet doktor bu ne? Türk postuna bürünmüs bu mahluklar Türk evlatlarina ters algi operasyonu yapiyor. Ülen fistanlilar gercek kimliginizi ve kökünü aciklayin.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Suleyman Akcay 2019-01-30 22:12:12

soylenen dogruda soyleyen yanlis.70-80 li yillarda solu bastirmak,
yukselisini onlemek icin telefonla kurulan bir partiydi.

Avatar
Haydar 2019-01-30 21:07:07

SIYASETCI ÇIKARI IÇIN BABASINI BILE SATAR (ÜLKÜ CÜ ,DINCI VE SOLCU ) HEPSINIDE DENER SIYASETCIYE GÜVENME BENDEN SOYLEMESI