Öztürk Yılmaz CHP'den ihraç edildi

CHP, Öztürk Yılmaz'ın ihraç edilmesine karar verdi.

Öztürk Yılmaz CHP'den ihraç edildi

CHP, Öztürk Yılmaz'ın ihraç edilmesine karar verdi.

20 Kasım 2018 Salı 17:10
Öztürk Yılmaz CHP'den ihraç edildi

CHP Grup Disiplin Kurulu, Türkçe ezan açıklamaları ve genel başkan Kemal Kılıçdaroğlu'nu hedef alan açıklamaları nedeniyle iki kez 'kesin ihraç' talebiyle disiplin kuruluna sevk ettiği Ardahan Milletvekili Öztürk Yılmaz'a "Gruptan Kesin Çıkarma" cezası verdi.

TBMM CHP Grup Disiplin Kurulu tarafından yapılan açıklama şöyle denildi:

"TBMM CHP Grup Disiplin Kurulu’nun, bugün (20 Kasım Salı) yapılan toplantısında; Ardahan Milletvekili Öztürk Yılmaz ve Elazığ Milletvekili Gürsel Yılmaz ile ilgili disiplin dosyaları görüşüldü. Toplantıda; CHP Tüzüğünün 68 1-a,b ve d maddelerine aykırı eylemleri nedeniyle CHP Grup İç Yönetmeliği'nin 79. maddesi gereğince Ardahan Milletvekili Öztürk Yılmaz'a "Gruptan Kesin Çıkarma" cezası verilmesine, kesin olarak karar verildi.

Elazığ Milletvekili Gürsel Erol'un mazereti kabul edilerek, sözlü savunmasını 13.12.2018 tarihinde yapmasına karar verildi."

Son Güncelleme: 20.11.2018 17:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
D 2018-11-20 18:30:51

Tek çare bumu olmalıydı yazıklar olsun ne diyelim .

Avatar
Yusuf 2018-11-20 22:03:40

Yılmaz Öztürk hata yaptı ve partiden attılar. Peki 15 yıldır okyanus kadar hata yapan Kılıçdaroğlu neden partiden atılmıyor?
1. Bütün seçimleri kaybetti
2. 15 yıl akp ikdidar olmasının nedeni oldu
3. Ekmelettin i Cumhurbaşkanı adayı yaptı
4. Sağ nog ve Akp lileri partiye aldı
Ayakta uyuyan siyasetçi

Misafir Avatar
selim 2018-11-20 23:17:19 @Yusuf

hadi len ordan

Beğenmedim! (3)
Avatar
Yalan dünya 2018-11-20 20:57:37

Çok ağır bir karar oldu.nazlı hanım da aynı haksızlığa uğramıştı...yazık değerli insanlar da en azından bir kez uyarı alabilirlerdi.....

Misafir Avatar
Sader Dase 2018-11-21 08:46:28 @Yalan dünya

ezan ne alaka başka konuda olsa amenna saddakna .eşegi diken osuruğuna katlanır.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bu soytari atmak icin gec bile kaldilar 2018-11-20 22:26:40

Bu nankör cok sevdigi PKK lielerin meclisteki uzantilari olan HDP ye ceksin gitsin

Misafir Avatar
roja denen maymun 2018-11-21 09:19:22 @Bu soytari atmak icin gec bile kaldilar

senin götüne bir soda sisesi ssokarım anlarsın.. ibine karı gibi işim kullanma.. işAllah pkk uzantısı ailenden birini katleder o zaman gelirsin karsımda bu piçleri savunursun yavsak ...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
roja velad 2018-11-21 08:48:11 @Bu soytari atmak icin gec bile kaldilar

hdp fetöcü terörist olup dönenlerden daha iyidir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Jupiter 2018-11-20 21:15:20

Cok kültürlü toplumlarda tahammül olmalı,ne demisti sayın Yilmaz ezam türkce okunmalı eeee ne var bunda insanlar katılmaya bilir hani nerde düsünce özgürlüğü.Sayin yilmaz sesli düşünmüş tahammül edeceksin etmezsen Akp den farkin ne.

Avatar
D 2018-11-21 01:11:43

AKP nin ekmegine yağ sürmeyi ne kadar cok isteklisiniz . Kendileri bir vekili harcadıklarını gördünüzmü .Evet belki size madalya verirler görürlermi sanıyorsunuz taktirmi edecekler erimeye devam edin beyler.

Avatar
kartel bir numara 2018-11-20 17:35:57

kılıncdaroğlu ve bu adam akp ye çalısıyor ancak gelde bunu koca kafalı ve angus cehape zihniyetine anlat anlatabilirsen.. aklınca tayyipi elestiriyorlar.. ancak asıl ihanet eden kılıncdaroğludur.. bunu kafanıza sokun hey cehapelıler

Avatar