Flaş Haber
Kapat

Prof. Dr. Kocasakal’ın CHP liderliğine adaylığının açıklanması: Biraz ciddiyet lütfen!

CHP’de İstanbul sürprizinden sonra kulislere yansıyan son sürpriz haber, Eski İstanbul Barosu Başkanı Prof. Dr. Ümit Kocasakal’ın CHP Genel Başkanlığına adaylığının açıklanması oldu. Haberin kaynağı ise Av. İsmail Altay. Kocasakal’ın bu açıklama karşısında suskun kalamayacağı belirtildi. İşte detayları…

Prof. Dr. Kocasakal’ın CHP liderliğine adaylığının açıklanması: Biraz ciddiyet lütfen!

CHP’de İstanbul sürprizinden sonra kulislere yansıyan son sürpriz haber, Eski İstanbul Barosu Başkanı Prof. Dr. Ümit Kocasakal’ın CHP Genel Başkanlığına adaylığının açıklanması oldu. Haberin kaynağı ise Av. İsmail Altay. Kocasakal’ın bu açıklama karşısında suskun kalamayacağı belirtildi. İşte detayları…

17 Ocak 2018 Çarşamba 11:53
Prof. Dr. Kocasakal’ın CHP liderliğine adaylığının açıklanması: Biraz ciddiyet lütfen!

Kulislerden son sürpriz haber, Eski İstanbul Barosu Başkanı Prof. Dr. Ümit Kocasakal’ın CHP Genel Başkanlığına adaylığının açıklanması oldu. Haberin kaynağı ise eski İstanbul Barosu yönetim kurulu üyesi Avukat İsmail Altay. Bu konunun üçüncü şahısların açıklayacağı bir karar ya da bilgi bile olamayacağı kaydedilirken, Kocasakal’ın bu açıklama karşısında suskun kalamayacağına yer verildi.

Yurt Gazetesi Ankara Gündemi köşesinde, İstanbul İl Başkanlığı seçimindeki sürprizden sonra ikinci sürpriz olayın, bu açıklama olduğu kaydedildi. Yazıda, şöyle denildi:

‘BİRAZ CİDDİYET LÜTFEN’

“Kulislerden son sürpriz haber, Eski İstanbul Barosu Başkanı Prof. Dr. Ümit Kocasakal’ın CHP Genel Başkanlığına aday olacağının açıklanması oldu.

Haberin kaynağı eski İstanbul Barosu yönetim kurulu üyesi Av. İsmail Altay.

İstanbul İl Başkanlığı seçimindeki sürprizden sonra ikinci sürpriz olay da bu açıklama oldu.

Kocasakal bu açıklama karşısında suskun kalamaz.

Çünkü bu konu üçüncü şahısların açıklayacağı bir karar hatta bilgi bile olamaz…

Sadece temenni olur…

CHP Lideri Kılıçdaroğlu’nun da sık sık ifade ettiği gibi aday olmak, demokratik hak…

Ama...

Biraz ciddiyet lütfen!”

BUGÜN AÇIKLAR MI?

İstanbul Barosu Başkanlığı eski yönetim kurulu üyesi avukat İsmail Altay, sosyal medya hesabından, İstanbul Barosu eski Başkanı Prof. Dr. Ümit Kocasakal'ın, 17 Ocak Çarşamba günü CHP Genel Başkanlığına adaylığını kamuoyuna açıklayacağını belirtmişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.01.2018 19:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI ! 2018-01-18 05:57:18

AMAN SAKIN BİR PARTİDE BİRLEŞMEYİN ATATÜRK'ÇÜLER !!!!!!
SONRA MAAZALLAH SİYONİSTLERİ BOZGUNA UĞRATIRSINIZ !!!!!!

Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-01-24 19:09:32 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

Ey Türk, Titre ve Kendine Dön!
Üstte mavi gök çökmedikçe,
Altta yağız yer delinmedikçe,
Senin ilini ve töreni kim bozabilir?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hayatta hiçbir şey için, hiçbir zaman geç değildir 2018-01-24 19:06:41 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

Ey Türk! Titre ve Kendine Dön Milli ve Yerli CHPye sahip çik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Yurtta sulh, cihanda sulh” icin CHP zamani 2018-01-24 19:01:54 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

Harp; zorunlu ve hayâti olmadıkça cinayettir.
Yurtta sulh, cihanda sulh” icin CHP zamani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ABD de İstiklal Marşı Çalan Sokak Sanatçısı 2018-01-24 18:47:53 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

https://www.youtube.com/watch?v=eMICqJmloz4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahh dede iyiki varsin 2018-01-24 18:45:19 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

sayende çokkkkkkk ama çokkkkkkk eyleniyom hihihi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatan icin 2018-01-24 18:41:58 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

yunanlilarin isgal ettigi ege adalarimiz icin yerli ve milli chp zamani israil in tohumuna hayir diyenler chp ye oy verir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için 2018-01-24 18:28:56 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

BANDIRMA VAPURU YOLCULARI KALMASIN Bağımsız Türkiye Cumhuriyeti için Oylarimiz CHPye Kiliçdaroglu adam gibi adam haktan hukuktan adaletten vatandaşdan yana

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
YEŞŞEE KÜRDİSTAN'CI Y-CHP (YERSEN!-CHP) 2018-01-24 14:46:21 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akp ohal i derhal sonlandirilmali 2018-01-24 14:38:11 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

cok onemli savasta 3 bes kisi ulkemizin kaderini belirliyemez meclis calismali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-01-24 13:59:32 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

“Suriye'de kardeşin Esad, bir anda düşmanın Eset'e döndü, amenna. Şam'da Emevi Camiinde namaz kılacaktın, aradan zaman geçti pek çok şehit verdik sonuç nedir? Sonuç; sınırda bir koridor, 30 bin kişilik YPG ve PYD güçlerine gönderilen 4 bin tır silah ve sınırda peşmerge koridoru.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Dr. Ümit Kocasakal baskanlik 2018-01-24 01:57:35 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

sistemini destekliyormu ?? dogru buluyormu ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-01-24 01:56:22 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

BOPUN EŞBAŞKANI İLE NELER KONUŞTUN? Sn. Erdoğan 2003 yılında BOP eş başkanı olduğunu ilan etti. Bu dönemde, Ortadoğu'da 22 ülkenin sınırının ve içinin değişeceğini ilan eden ABD ile BOP'un eş başkanı olurken neler konuştun? Nelerin altına imza attın? Bu millet ne sözler verdiğini bilmek istiyor? 2003 yılında ABDnin Ortadoğu projesi BOP eş başkanı olurken, Kudüs'ün İsrail'in başkenti olacağını kabul ettin mi? ERDOĞAN BU GÖREVİ BAHÇELİ VE PERİNÇEKE VERMİŞ”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
elenaz 2018-01-24 01:28:44 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

oyumuz CHPye Kilicdarogluna

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
medical detectives hayrani benden 2018-01-24 01:27:47 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

kacmaz sobelerim
best regards
trol sobeler
hihihi opa

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ayy var yaa 2018-01-24 01:23:40 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

bir varmis bir yokmus vatan partili Romeo varmis ama kizlar onu hic begenmiyormus hihihihi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Hakan cik diger niklerin bende kalsin 2018-01-24 01:08:16 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

övüne övüne tgb liyim ben Romeo diyen kimdi ?? vatan partisinin reklamini Teyzen mi yapti ?? sen beni kandiramazsin dedecik

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yinemi sen ??? 2018-01-24 01:01:18 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

vatan partili tgb li hasan hihihi

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
. 2018-01-24 00:55:11 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/afrin-sehidi-ataturk-u-boyle-anlatmis-h72181.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ninecim kafayı yemiş... 2018-01-23 10:23:05 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

önüne geleni vatan partili sanıyor ! dedeyi unuttu :(((

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
sizi 2018-01-20 03:50:36 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

gidi vatan partililer

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yardes gatred 2018-01-18 09:26:20 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

ahhh ahhhh hdpye selm çaktılarda peki fetöye selam çakanlar kim ?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KOCASAKAL 2018-01-18 09:01:57 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

Kocasakal cananı siler atar. *************İlk gün HDP’ye selam çaktı
CHP’nin tartışılan İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu, dün görevi devralırken HDP Eşbaşkanı Demirtaş’a selam göndermeyi ihmal etmedi.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
olmadı olmaz 2018-01-18 08:50:50 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

ne kılıçdaroğlu ne koca sakal. chp nin başına cia veya fbı dan biri ama ABD bir aday gelsin mertçe söylesinler abd partisi olduklarını.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
yuva 2018-01-18 08:46:44 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

EEE al birini vur ötekine
adam yok sanki,

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ay_sun 2018-01-18 08:45:09 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

Hiç olmazsa yerli biri genel başkan olur.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
besiktas 2018-01-18 08:41:31 @HER TÜRK GİBİ SENDE GEÇ KALDIN ! HAYIRLISI !

Kocasakal kazanır. Kılıçdaroğlunun pili bittii

Beğenmedim! (3)
Avatar
Y-CHP'LİLERİN HEPSİ SİYONİST-PKK'LIDIR ! İNANAN ! 2018-01-18 05:54:31

'''' KENDİSİNİ ŞİŞME BOTLA DENİZDE BULUR ! ''''

Avatar
köylü 2018-01-17 20:17:37

bu zat chp ye atatürkçü değil diyen değilmiydi benmi yanlış biliyorum mitin partisinin başına geçmesi gerekmezmiydi insanda biraz utanma olur buna oy vereb delege dhp den derhal atılmalıdır yada mhp nin başına geçsin musallat olduğu partiye bak

Misafir Avatar
benim neyim eksik ??didi 2018-01-24 00:59:53 @köylü

CHP KAZANACAK
◕‿◕

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Karlar Kraliçesinin 'Beğenine' bide dedecik bastı! 2018-01-23 10:28:40 @köylü

GizliNot: YANLIŞLIKLA :(

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-01-17 21:47:22 @köylü

◕‿◕

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Karlar Kraliçesi 2018-01-17 21:31:11 @köylü

for ever CHP

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ece 2018-01-17 21:28:14 @köylü

ben oyumu chp den yana kullanicam kilicdaroglu bey cokkk iyi

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ümit Kocasakal 2018-01-17 20:41:04

vatan partisinin basina gecse vatan partisi belki meclise girer

Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-01-18 00:24:24

Soysuz aydın sen dedikoducu Erdoğan için bir yorum yaz

Avatar
er 2018-01-18 03:05:19

bu zat vatanpartisine gitsin perincegin yanina yakisir .bu zatin chp yi güya karistirmak istemeside bos beyhüde gündem bile olmasi sacma sapan deli zirvasi .

Misafir Avatar
◕‿◕ 2018-01-24 01:39:07 @er

you have right

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu fikir 2018-01-18 04:08:20 @er

perincekten mi cikti acaba ???

Beğenmedim! (0)
Avatar
Batuhan 2018-01-17 20:19:26

CHP de birisinin genel başkanlığa adaylığını koyması durumunda CHP den çıkan bu tepkilere akıl sır erdirmek mümkün değil.!! Hani demokratik bir partiydi CHP.? Ümit Kocasakal bu partiyi Kılıçdaroğlu'nun çıkardığı yola geri sokabilecek tek kişidir. Alttan almamasını umuyorum... Sevindim bu adaylığa..

Misafir Avatar
◕‿◕ 2018-01-24 01:40:10 @Batuhan

ah batu ahh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
batu 2018-01-18 04:04:28 @Batuhan

ya vatan partinizde baskan yapsaniz ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kim bu ya 2018-01-17 21:50:31 @Batuhan

chp li deilki bu kilsakal akp nin proesidir hemen her konusmasinda akp erici fasizmine karsi direnenlere saldiriyor naah baskan olursun yerin copluktur senin

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bence 2018-01-17 20:39:05 @Batuhan

vatan partisinin basina gecse daha iyi olur perincek i millet baskan yapmaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Batuhan 2018-01-17 20:26:05

CHP Ümit Kocasakl gibi bir vatan ve demokrasi sevdalısını genel başkan yapmazsa Allah bu ülkeye ne yapar artık bilemiyorum. hem vicdanı açıdan hem stratejik açıdan Cumhuriyetin son şansıdır BU. Bundan sonrası olmaz...

Misafir Avatar
Batuhan 2018-01-18 20:29:52 @Batuhan

Vatan partisi ? Doğru Vatanın partisindeyim ama Vatan partili değil. Tek düşündüğüm ülkemin iyiliği ve bu Kılıçdaroğlu'nun yetersiz ve ksır dünya görüşü bilgi ve iradesi ile olmaz. Masaya yumruğunu vuracak haklı olduğumuza inancı tam bir ilder ancak sorunlarımızı çözebilir. Ümit kocasakal gibi...

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
batu vatan partili oldugunu 2018-01-18 04:02:43 @Batuhan

neden soylemiyorsun ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Batuhan 2018-01-17 21:27:24 @Batuhan

Bilip bilmeden konuşuyorsun texas. beyler. tüm ordunun komutanları AKp tarafından içeri atıldığında İstanblu barosu her mahkemede bulundu Gezi olaylarında bütün mağdurlara İstanbul barosu sahip çıktı.. ne çabuk unutyorsunuz siz yahu ?
E edepsizliğe de gelince... O da bir şey bilmeden konuşanların normal hali...

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
texas 2018-01-17 21:02:04 @Batuhan

hadi lan ordan gerizekali kacasakal mis simdiye kadar ne yapmis neye onculuk etmis ,yat kalk atatürk dienden bir bok cikmaz

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
kilicdaroglunu hic kimseye yedirtmeyiz 2018-01-17 20:40:12 @Batuhan

CHP kazanacak

Beğenmedim! (4)