Saray'ın sesi Perinçek: CHP, belediyeleri PKK'ya teslim edecek

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, 31 Mart yerel seçimlere ilişkin yaptığı açıklamada, "Türkiye, kesinlikle PKK ve HDP ile birlikte hükümet projeleri kurma sevdasına kapılanlara ve bu ihanet yoluna düşenlere teslim olmayacaktır" dedi.

Saray'ın sesi Perinçek: CHP, belediyeleri PKK'ya teslim edecek

Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, 31 Mart yerel seçimlere ilişkin yaptığı açıklamada, "Türkiye, kesinlikle PKK ve HDP ile birlikte hükümet projeleri kurma sevdasına kapılanlara ve bu ihanet yoluna düşenlere teslim olmayacaktır" dedi.

13 Ocak 2019 Pazar 19:54
Saray'ın sesi Perinçek: CHP, belediyeleri PKK'ya teslim edecek

Sık sık AKP'ye ve Erdoğan'a yakınlığıyla gündeme gelen Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, "Türkiye, kesinlikle PKK ve HDP ile birlikte hükümet projeleri kurma sevdasına kapılanlara ve bu ihanet yoluna düşenlere teslim olmayacaktır" dedi.

Nilüfer ilçesindeki Plaza 16 Kongre ve Kültür Merkezinde, partisinin Bursa belediye başkan adayları tanıtım toplantısında konuşan Perinçek, 31 Mart seçimlerinin önemine değindi.

Perinçek, doğru belediyeciliği Bursa'dan tüm Türkiye'ye göstereceklerini savunarak, Türkiye'nin önemli bir kararın eşiğinde olduğunu aktardı.

'CHP, PKK'YA ÇALIŞIYOR' DEDİ
CHP ve İYİ Parti'nin HDP ile hareket ettiğini savunan Perinçek, şunları kaydetti:

"Türkiye, kesinlikle PKK ve HDP ile birlikte hükümet projeleri kurma sevdasına kapılanlara ve bu ihanet yoluna düşenlere teslim olmayacaktır. Bugün Cumhuriyet Halk Partisi ve İYİ Parti herkesin gözünün önünde birlikte hareket ediyorlar, kimseyi aldatamazlar. Güneydoğu illerimizde vatanımızın mübarek parçasında belediyeleri tekrar PKK'ya teslim etme, onlara haraç toplama yetkisi verme, onlara hükümetçikler kurma, otorite alanları yaratma programını uygulayan Cumhuriyet Halk Partisi'ne Türkiye kesinlikle teslim olmayacaktır. Bu sadece HDP ile el ele verme, yalnız HDP ile hükümetçikler kurma ve belediyeleri onlarla paylaşma projesi değil her alanda Türkiye'nin karşı cephesinde yer alıyorlar. Bakıyorsunuz 'Türk ordusu Afrin'e giremez.' diyorlar. Niye giremezmiş? Çünkü orada PKK'yı koruyacak."

Konuşmaların ardından büyükşehir ve ilçe belediye başkan adayları tanıtıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.01.2019 23:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Orhan 2019-01-13 20:10:18

Lan sen ne alcak birisin,ömrün şaibelerle gecti..
Abdullah Öcalanla kardesdiniz .
Tam bir firildaksin sen.Adi

Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-19 00:39:59 @Orhan

lan lavuk chpmi pkk ile masaya oturdu chpmi pkk açılımı yaptı haburda çadır mahkemesi kurdu salih müslümü barzanıyı karşıladı ankaraya kürdistan bayrağı astırdı tam bir kıç yalayıcı
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-01-19 00:36:54 @Orhan

bu binbir kalıp perinçektir sahte ulusalcı sahte kemalist maocu akpnin stepnesidir bahçeiyle birlikte amacı chplilerden oy tırtıklamaktır.
https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİHAT GENÇ'İN VERYANSIN-TV YOUTUBE'DE AÇILDI !!!!! 2019-01-17 14:02:50 @Orhan

EN AZ 30.000 ABONEYE İHTİYAÇ VAR ! ULA 300.000 YAPAK !
https://www.youtube.com/channel/UCLEhuU5yv0T4WBjntWoUSXw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
chp li 2019-01-16 08:53:04 @Orhan

Oyum perinçeke bundan sonra.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
topal perinçek 2019-01-14 10:40:19 @Orhan

iskenderun akp belediye başkan adayı siirt kökenli kürt iş adamı olacak.büyük şehirde ibrahim siirt kökenli kürt çilli ve havuç kavalı anytakyanın yerlisinde böyle tipler olmaz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
topal perinçekm 2019-01-14 10:38:41 @Orhan

eee kayyum atarlarsa bizde böyle yaparız.yeterki kanla irfanla kurduğumuz bu ülkeyi para ve yatırım karşılığı yahudilere satan fetöcüler gelmesin ya Allahhhh bismillahhhhh hdpyede bu fetöcüler gitsin diye oy veririz oy bizim değilmi buna kimse karışamaz gücüde yetmez zamanı gelince bizde akpnin yaptığını yapıp akp belediyelerine kayyum atıyacağız .

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
chp li 2019-01-14 08:53:58 @Orhan

CHP li olarak oyum perinçeke.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
öz eleştiri 2019-01-14 08:49:33 @Orhan

Bu chp liler çok cins. ağızları bozuk. vicdan kara, ahlak sıfır, perde sizler. bu chp nin uçuk tabi takipçileride doğal olarak o virüsten kapmışlar. saldırganlar hakaret etmeyi adamlık sanıyorlar.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
LİDER TİPİ TARİFİ 2019-01-14 08:46:55 @Orhan

LİDER TİPİ BU İŞTE

ERDOĞAN

ERDOĞAN

ERDOĞAN

BÜYÜK TÜRKİYE İÇİN BÜYÜK LİDER. ATATÜRK, ÖZAL, VE ERDOĞAN. YOLUN AÇIK OLSUN TÜRKİYEM.

Beğenmedim! (23)
Misafir Avatar
Firat 2019-01-14 02:15:07 @Orhan

Turkiye alçaklar yarismasi olsa,birinciligi kimseye kaptirmaz,bir dönem gladio tetikçisi olan bu alçak,renk degistirip saray köpegi oldu

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
sulesine gecirdiyim topal ordek 2019-01-14 00:22:50 @Orhan

geri zekali kavar kicina basiyorlar nisadiri irci pezeven olmussun senin mubarek topraklarin orta asyada katliyamci pi sesini keserler gunu gelince bekle ciyakliyarak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2019-01-14 00:15:09 @Orhan

Bu alcak solculari fisleyen gammazlayan aponun kicini yalayan asagilik yaratiktir. Hatirlatinca , Kivirip ben beka vadisine raprotaj icin gittim diyor .Bu siyrikdan baska pkk bayraginin altinda poz vererek raportaj yapan bir tane gazeteci gösteremzsiniz.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
fırıldak adam perincek ipnesi 2019-01-13 22:54:25 @Orhan

Aynen bu adam fırıldak o.çocugun tekidir asıl pkk lı kendisidir google görsel aratılınca apo ile el ele resimleri var inanmayan aratsın perinçek sen şerefsiz picisin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Deli DUMRUL 2019-01-13 21:47:47 @Orhan

Alçak sözü bu köpeğe az gelir! pkk Türkiye temsilcisi bu çakal bozuntusu...

Beğenmedim! (2)
Avatar
abc 2019-01-13 20:33:32

Bu iftiralar için AKP 'den kaç tiko para aldın, onu açıkla!

Avatar
07 2019-01-13 20:53:09

Chp kadar hepinizin kafasına tas dussun.tayyibin usaklari

Misafir Avatar
anıt: @07 x---cevap 2019-01-16 08:54:30 @07

VAllahi , bak kardeşim chp den uzak dur psikolojin düzelir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
abc 2019-01-13 20:10:59

TövbeTövbe Cezaevinden çıkalı beri İyice sapıtmış gibi,Bunlar Tutuklu iken içeride birşeyler mi yedirdiler de Bu Hale geldiler

Misafir Avatar
Ben de bir suredir ayni seyi 2019-01-13 21:45:10 @abc

dusunuyorum. Sanki kendisine muhalifmis gibiymis gibi gorun amma onlari yiprat ve oylarini bol vazifesi verilmis Bahcelinin bir kopyasi da bu.

Beğenmedim! (1)
Avatar
UZAYDAN GELİP perşncekin GÖTÜNE GİREN ŞEMSİYE 2019-01-13 20:25:49

Bu puştun pkk lideri bebek katili imralı canisi foseptik lağım faresi apo ile resşmleri var kandilde terörist pkklılarla beraber .Götveren bunak ouşt hergele terörist senden ala olmaz babası belş olmayan orospu piçi eşolueşşek puşt göt veren perincek bunağı .

Avatar
gele me 2019-01-13 20:40:21

Bu pezevengin benim cocuklarimin sayisi kadar oyu yoktur cik mis chp kötülüyor Kavat chp mi acilim yapti apoyla görüstü mahkeme kurdu bombalari yerlere hendeklere yerlestirdi yoksa akp mi yerlestirdi

Avatar
aydın 2019-01-13 20:35:28

bugun ataturk cumhuriyeti tehlikete yanlız ataturkun karşılıgı var bu ülkede ona sahip çıkılarak bu engel aşılır,eger ne yedügü belirsiz kiripto islam federe devletci hdp ile a hareket edilirse halk hdp nin oldugu yere sıcak bakmaz ve bu ataturk gemisinin batışını seyrede

Misafir Avatar
aydın 2019-01-14 12:29:44 @aydın

hdp e her yerde cumhuriyeti kuranlar katliamcılıktır,ulusalcılık ingiliz dayatmasıdır,kemelizim katliamcıdır diyor chp bununla harket etmesi ihanettir,kuruluş felsefesini inkardır

Beğenmedim! (2)
Avatar
Dogru Söyler 2019-01-13 21:17:56

Hadi oradan yandan carkli, mali kimin götürdügünü anladin hemen ona yanasip kicini yalamaya basladin, o kici yalarken günes gözlügü tak, gözlerin kamasmasin, zira o kic senden öncekilerin yalamasi ile piril piril parliyordur