Saray İttifakı'nda şok tartışma: 17-25 Aralık yolsuzluklarını hatırlattı!

 Adana'da Saray İttifakı'nın MHP'li adayı Hüseyin Sözlü ile AKP'liler arasında tartışma çıktı. 

Saray İttifakı'nda şok tartışma: 17-25 Aralık yolsuzluklarını hatırlattı!

 Adana'da Saray İttifakı'nın MHP'li adayı Hüseyin Sözlü ile AKP'liler arasında tartışma çıktı. 

24 Şubat 2019 Pazar 19:50
Saray İttifakı'nda şok tartışma: 17-25 Aralık yolsuzluklarını hatırlattı!

Adana'da Saray İttifakı'nın MHP'li adayı Hüseyin Sözlü ile AKP'liler birbirine girdi. Sözlü, AKP'lilere yaptığı konuşmada 17-25 Aralık yolsuzluklarını hatırlattı. 

Hüseyin Sözlü'nün "Kızıyla, oğluyla hırsızlık yapan Başbakanlar telefonda yakalanmadı mı bu memlekette?" ifadesini kullanmasıyla tartışma kısa sürede arbedeye dönüştü.

Son Güncelleme: 24.02.2019 23:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
salkimsacak 2019-02-24 20:12:48

daha bu yalnizca isin baslangici ,birbirlerine ölumune girecekler durun durun ve iyleyin

Misafir Avatar
Haydar 2019-02-24 23:08:02 @salkimsacak

Salkımsacak@ kardeşim A KE PE ve ME HE PE lilerde öye pis mide var kki bu sözleri de yer sindirirler. Yukarılarda her iki taraftan da kulakları çekilir. Sesleri kesilir kuyruklarını kısar ve susarlar. Sanmayın ki, atışma devam eder. Eğer Hüseyin Sözlü o kadar mertse, o an sinirle söyediği bu sözlerin arkasında durur ve o sözünü ettiği hırsızı başkan seçtiren ve hala da destekleyen partisinden istifa eder. Ama yapmaz onun kulağı bu gece çekilir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-24 21:46:09 @salkimsacak

Verir birader hak yerini herzaman bulur inanmak lazim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak... Yar bana bir eglence medet! 2019-02-24 20:16:58 @salkimsacak

valla ben cok eglenirim. Ama suna inaniyorum ki TC hic bir hirsiz siyasetci yargi önünde hesap vermedi, vermiyecek !

Beğenmedim! (3)
Avatar
Afe rin 2019-02-24 20:21:58

Çok doğru söylemiş doğruyu söyleyince Akkoyunlu hemen hücuma geçmiş çünkü eziğin yapacak bir şeyi yok doğrular karşısında!!!!!

Avatar
Ah Vatan 2019-02-24 22:43:04

Gerçekler ortada ama 4 çuval kömüre oyunu satan sülükler yüzünden vatan satılıyor millet soyuluyor

Avatar
g. 2019-02-24 20:17:15

n'aber akmhp ? ALLAHIN parmağı yok ki gözünüze soksun ...birbirinizi yiyin şimdi !!!!

Avatar
TAHSİN ÖZDEN 2019-02-24 22:00:38

Tahsin Özden @tahsin_ozden

Adana BŞB Bşk adayın Hüseyin Sözlü; "Kızıyla, oğluyla hırsızlık yapan Başbakanlar telefonda yakalanmadı mı bu memlekette?" demiş hem de güzel demiş.
Hadi bakalım, @dbdevletbahceli çık işin içinden görelim;
@55erhanusta 'ya gücün yetmişti, bi de bunu dene bakalım.
#YerelSecim2019

Avatar
Bahadir Baş 2019-02-24 21:25:12

Türk Milleti olarak acı gerçeklerden utanç duyuyoruz

Avatar