banner87

Seçimin en tartışmalı sandıklarında muhalefete 'sıfır oy!'

Seçim günü Şanlıurfa'nın Harran ilçesinde yaşanan kargaşadan sonra bölgede çıkan sonuçlar şaşkınlık yarattı.İlçedeki bazı sandıklarda muhalefete hiç oy çıkmazken, Erdoğan'a ve Cumhur ittifakı'na oy çıktı ve o sandıklarda geçersiz oy dahi yok.

Seçimin en tartışmalı sandıklarında muhalefete 'sıfır oy!'

Seçim günü Şanlıurfa'nın Harran ilçesinde yaşanan kargaşadan sonra bölgede çıkan sonuçlar şaşkınlık yarattı.İlçedeki bazı sandıklarda muhalefete hiç oy çıkmazken, Erdoğan'a ve Cumhur ittifakı'na oy çıktı ve o sandıklarda geçersiz oy dahi yok.

01 Temmuz 2018 Pazar 11:24
Seçimin en tartışmalı sandıklarında muhalefete 'sıfır oy!'

Seçim günü   Şanlıurfa 'nın Harran ilçesinde çok sayıdaki oy pusulasına Erdoğan ve MHP için seri şekilde mühür basıldığına ilişkin görüntüler ortaya çıkmıştı. "Toplu oy" iddiası ortaya atılmıştı. Harran 'da bazı sandıklardaki sonuçlar şaşkınlık yarattı.

Çünkü öyle sandıklar vardı ki, sadece " Cumhur İttifakı "na ve Erdoğan'a oy çıktı. Muhalefet bir oy bile alamadı. Hatta bazı sandıklardan geçersiz oy bile çıkmadı. Türkiye geneli geçersiz oy oranı yüzde 2.05, Harran 'da ise 0.7 oldu.

ERDOĞAN TULUM ÇIKARDI, AKP VE MHP EŞİT

Sözcü'den Deniz Ayhan'ın haberine göre, Şanlıurfa Harran 'da kullanılan oyların yüzde 96'sı Erdoğan'a çıktı. Milletvekili seçiminde ise ilginç bir biçimde hem AKP hem de MHP 48.9 oranında eşit oy aldı. Çoğu sandıktan tek bir geçersiz oy bile çıkmadı. Cumhurbaşkanı adayı olarak Erdoğan dışında da kimseye oy verilmedi.

BİRDEN FAZLA OY PUSULASI

24 Haziran günü Harran 'da oy kullanan bir vatandaşın, birden fazla oy pusulasına seri bir şekilde Tayyip Erdoğan'a ve MHP 'ye oy kullandığı görüntüler sosyal medyada paylaşılmıştı. İlçede hem Erdoğan'ın hem de Cumhur İttifakı 'nın rekor kırdığı görüldü. Türkiye genelinde geçersiz oy oranı 2.05 olurken, Harran ilçesinde geçersiz oy oranı 0.7'de kaldı. Oy sayısı 35 bin 233, geçerli oy sayısı ise 34 bin 994 oldu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.07.2018 11:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
millet ittifakı neden dava açmıyor? 2018-07-01 11:42:26

defalarca söyledik..ancak bahaneleri ileri süren chp.iyi parti ve saadet..mademki bu kadar oy kafadan ve sokkakta kullanılmış ve tespit edilmiş ve video,larda aleni olarak görülüyorsa..neden DAVALAR açmıyorsunuz..NEDEN işi saadece anlatmakla kalıyorsunuz..Bu tutum vatandaşa şunu anlatır..Eeee görün bunlar hile yaptı ama elimizden bişey gelmiyor ve şu anki seçim hilelerine katlanarak devam edeceğiz.demektedirler..
Bu hatalar,hileler ve dışarıdan oy yüklemeler başka devletlerde olsa açıklanan bu düşünceyi ve devam,ı kabul ederlermi?
CHP.Lİ BÜLENT (sözcü) birçok gerçeği inkar ediyor..yo otel odasında değildik..yo muharrem içmiyordu..yo evine götürüp odada kitlemedik..yo ..sızıp kaldığı diye bişey yok..yo viskiler içmedi.muharrem..vesair..bu gerçekleri inkar etsenizde kabul etsenizde DAVALAR AÇILMADIKÇA HİÇ BİR ÖNEMİ YOKTUR
....enayi gibi sonucu kabul mu edelim..ey MİLLET İTTİFAKI.? YAZIK SİZE BE...

Misafir Avatar
001 2018-07-01 22:43:42 @millet ittifakı neden dava açmıyor?

valla doğru diyorsunuz ben muarrem inceye oy verdim ve adam kazndı diyerek tutumunu hiç beğenmedim hiç biri hakkını aramadı ince, akşener , karamoğları yazıklar olsun sattınız bizi tehdit edildiniz sanırım ama bir daha oy kullanmıyacağım umudum muarrem inceydi hiç işini muhafaza etmedi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-07-01 14:05:46 @millet ittifakı neden dava açmıyor?

ERDOGAN BU GÜNE KADAR NE ANAYASA MAHKEMESiNi KARARINA NEDE ULUSLAR ARASI MAHKEMELERiN KARARINA UYMUSTUR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GERÇEKLERİ GÖRMEK GEREK.. 2018-07-01 12:45:39 @millet ittifakı neden dava açmıyor?

keçi çobanı..adlı kişi...mahkeme açılır sonuçları yeterli gelmezse avp.ins.hak.ları mah.mesine götürülür..Helsinki insan mahk.sine götürülür..yani demokrasi ülkeleri ve mahk.leri var( anlaşmalı) ancak dava açmadılar.
yarın seçim olsa nasıl milletten oy isteyecekler..çatı adayı olsaydı oylar bölünmezdi.
ayrıca..ONU SATARIM..BUNU İŞİNDEN ALIRIM.vesair..sözler milleti ürküttü..
hani seçim güvenliği vardı? adamlar g.doğuda sabahtan beri sahte oylar basıp götürüyor yetkililer huzuruda sandığa koyuyorlar..böyle şey olurmu? SES YOK..!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet kahvelerde evlerde isyan ediyor. 2018-07-01 12:41:35 @millet ittifakı neden dava açmıyor?

ALDATILDINIZ..MİLLET İTTİFAKI..davalar açın..itiraz edin.ya siz neye yarıyorsunuz..? iyi parti ve ve chp..??????????????????????????????
tavuk gibi sonucu kabul ettiniz..yuh be.
işlerini güclerini terk eden millet izmir,de mitinge geldi..
kaçıp saklanmak ve içip içip küfelik olmak için mi oy verildi.sizlere..
meral kayıp....3 gün...muharrem küfelik 2 gün...oy yok size..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-07-01 12:17:29 @millet ittifakı neden dava açmıyor?

HAKLISIN ARKADAS AMA ERDOGANIN HANGi MAHKEMESiDE DAVA ACSINLAR AKP YE KARSI HANGi SAVCI VEYA HAKiM DAVA YÜRÜTSÜN ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Çerkez Ethem 2018-07-01 11:55:39

Harran'da değil Urfa'nın çoğu cahil İbrahim Tatlıses'in örtmek alım tahsili ney okur yazar?hal böyle İken yaşlılarda göz önüne alınınca geçersiz oy çıkmaması sorun ? Çünkü basılı oylar gelmiş ceplere konmuş bunun karşılığı çuvalla para aşiret ağasına verilmiş cepteki kağıdı zarfa koymuş kendine verilen kağıdında ağasına verip parasını almıştır ?ağanın kaç baş matbaası var onu Allah bilir?!!!!!bunları bir düşünün züğürt ağa filmini seyretmeyide unutmayın?!!bize birşey olmaz olan matbaaya olur.?!

Avatar
Abdi 2018-07-01 14:01:07

Abdestli hırsızlar cennete gider?????

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-01 15:30:36

SANDIKLARDA GEÇERSİZ OY OLMAZ TABI.ÇÜNKÜ NEDEN! BLOK OY KULLANILDIDA ONDAN.GEÇERSİZ OY ÇIKMAMASI MANALI
DEĞILMİ.OY KULLANANLARIN ALAYI HARRAN ÜNÌVERSITESİ MEZUNU DEĞILMİ.?YÖRE HALKIN DAN ÖZÜR DILEYEREK SÖYLUYOR
UM.BIR TANE BILE GEÇERSIZ OY ÇIKMAMASI SIZCEDE SAÇMA DEĞILMİ.

Misafir Avatar
HERŞEY GÖRÜNTÜDE.İTİRAZ..YOK.. 2018-07-01 21:36:55 @Mavi göz,sarı saç.

chp..neden anayasa mahk.sine götürmüyor..hep bir sürü laf ediyoruz..boşa gidiyor.
ispatı var..kanıtı var..delili var..hilesi var..sahte ve açık oy pusulalarını EVET diye vurulan videosu var...
Daha ne isteniyor..niye bekleniyor..
ysk.bilerek oyları hem çok bastırttı hemde gizli ülkenin her yerine dağıttırtı..
dürüst olsaydılar..ya muharrem veya meral kazanacaktı..
İTİRAZ NEDEN EDİLMİYOR..millett soruyor..hayret.bu MİLLİ İTTİFAKA..HAYRETTTT.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-07-01 11:41:08

AKP nin ve AKP lilerin mezhebi gayet geniş valla.Bunlara göre devleti soymanın,kurdukları vakıflar aracıyla rüşvet toplamanın,oy hırsızlığının günahı yok.Bunlar işte böyle dindar.

Avatar
vatandaş 2018-07-01 12:42:36

arkadaşlar bu chp gerçekten düm mük bir partiymiş hemen teslim bayrağini çekti hiç itiraz bile etmedi herzamanki hali hani oylarimiza sayip çikacakti incede seçim gecesi fare deligine girdi çikamadi ordan adam sanmiştik chp ye verdigim oyumu haram zikim ediyorum bir daha asla

Misafir Avatar
izmir,liler 2018-07-01 12:49:25 @vatandaş

BİZLERDE AİLECE VE ÇEVREMİZCE oy verdik..haram zıkkım olsun chp.ye ve iyi partiye..3 gün meral fır tur..kayıp..muharrem küfelerde evinde haps ediliyor.içe içe bi hal olmuş..sızmış kalmış..ve daha neler neler...korkaktan cumhur bşk.nı olmuyor..
haram olsun haklarımız..oylarımız..1500 e yakın iki partiye oy verdik.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Emine 2018-07-01 19:37:26

Burdan soraki sözde secimlerde sandikari hep böyle olacak.

Avatar
Laz 2018-07-01 14:59:25

Muhalefet korkak hemde cok korkak misira bakin mursi iktidaea geldi muhalefet tahtir meydanina dokuldi undirdiler bizimkiler elranda baska arkada baska memleketin agzina sicmis iktidar bunlar hala ciliz basiretsiz asam akilli bir adam cikmadi

Misafir Avatar
çene suyu çorba..muhalefette..iyi parti.chp.saadet 2018-07-01 21:39:08 @Laz

TEK ÖZELLİKLERİ VAR..MUHALEFETİN..BOL BOL ÇENE ÇALMAK..mahalle karıları gibi..ötesi yok..bunlara da oy verilmez ki..belediye ve öte seçimlerde..

Beğenmedim! (0)