Sinan Oğan'dan Meral Akşener'e mesaj: 'MHP Genel Başkanı olursam...'

MHP'den ihraç edilen genel başkan adaylarından Sinan Oğan, KRT'ye konuk oldu. Oğan, Mart ayında yapılacak MHP kongresinde değişimin gerçekleşmesi halinde yeni partinin anlamsız kalacağını savundu.

Sinan Oğan'dan Meral Akşener'e mesaj: 'MHP Genel Başkanı olursam...'

MHP'den ihraç edilen genel başkan adaylarından Sinan Oğan, KRT'ye konuk oldu. Oğan, Mart ayında yapılacak MHP kongresinde değişimin gerçekleşmesi halinde yeni partinin anlamsız kalacağını savundu.

30 Ekim 2017 Pazartesi 14:12
Sinan Oğan'dan Meral Akşener'e mesaj: 'MHP Genel Başkanı olursam...'

Sinan Oğan, MHP Genel Başkanı olması durumunda, partiden kopup giden herkese çağrı yapacağını belirtirken, "MHP o zaman kucağını geniş açacaktır, yelkenlerine iktidar rüzgarı dolduracaktır. Bunun için bütün kopup giden arkadaşlarımıza çağrı yapacak, geri dönün diyecek. Yeni partinin artık bir anlamı o zaman kalmayacaktır" ifadelerini kullandı.

KRT'ye konuk olan Sinan Oğan, Türk milliyetçilerinin kalesinin MHP olduğunu, Mart ayındaki kongrede değişimin gerçekleşmesi durumunda, İyi Parti'dekileri MHP'ye davet edeceklerini söyledi.

Mart ayında MHP Genel Başkanı olması durumunda, MHP'den kopup giden herkese çağrı yapacağını belirten Oğan, şunları kaydetti:

"Bugün eğer yeni bir parti kurulmuşsa, bu Milliyetçi Hareket Partisi'nde sürdürülen mücadelenin akim kılması neticesinde kopup giden arkadaşlarımızın kurduğu bir partidir, çoğunluk olarak. Yarın bu amaç hasıl olduğunda, yani Milliyetçi Hareket Partisi'nde beklenen ve özlenen değişim gerçekleştiğinde, yeni parti anlamsız kalacaktır, hükümsüz olacaktır. Niye? Yeni parti nereden çıktı ortaya? MHP'de bu mücadele başarılı olsaydı yeni parti kurulur muydu? 18 Mart 2018'de biz Allah'ın izniyle bunu gerçekleştireceğiz, kongreye gireceğiz, MHP'ye yakışır bir olgunlukta, ülkücü iradenin kararıyla bir inşallah biz bunu yapacağız. O zaman yeni partiye giden arkadaşlar burada bu gerçekleştiği taktirde ne diyecekler?Elbette MHP'ye gelmek isteyecekler. Milliyetçi Hareket Partisi bu değişimi sağlayıp iktidara yürüyen bir parti olacaktır. Elbette MHP o zaman kucağını geniş açacaktır, yelkenlerine iktidar rüzgarı dolduracaktır. Bunun için bütün kopup giden arkadaşlarımıza çağrı yapacak, geri dönün diyecek. Yeni partinin artık bir anlamı o zaman kalmayacaktır."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Türker 2017-10-30 14:45:09

MHP kongresinde değişim felan gerceklesmez, cunki AKP tarafindan yonetiliyor.

Misafir Avatar
koç 2017-10-31 09:04:11 @Türker

Ülkemize yapılan yollar, köprüler, üniversiteler, havaalanları, tuneller, köprüler, lüks hastaneler, bunların dışında halkın refahı için işsizlik maaşı, işci haklarını koruma., karakolların düzelmesi, terörün belinein kırılması, en önemlisi savunma sanayimizde kendi mühimmatımızı üretmek. bunları göremeyene demiyorum zaten

Beğenmedim! (1)
Avatar
dalga var 2017-10-30 15:18:46

sen nedersen de biz artık ülkücü değiliz biz partimizi kurduk sizede oy vermeyiz zira akp nin ekmeğine bal sürmüş olursunuz az olsun bizim olsun bu at hırsızlarına hesap zorma zamanı geldi.

Avatar
GİT İŞİNE BE SERSERİ MHP SİMİ KALDI bahçeli akp ,tayyip be ÇALIŞIYOR 2017-10-30 18:08:45

Git işine be soytarı mahluk. dangalak O SENİN GİBİ UYUZLARIN ,KÖÇEKLERİNİN..HÜSNÜ KURUNTUSU KİMSENİN MHP GELİP GİTTİ YOK .,SERSERİ ..EĞER OLAKİ MERAL ,AKŞENER VE KURUCULARI DEĞERLİ İNSANLAR ÖYLE BİR YANLIŞLIK YAPALASA MİLYONLARCA ,MİLYONLARCA ..BİZ ((( İYİ )))) PARTİ SEÇMENLERİNİ VE DESTEKÇİLERİNİ KAYBECEKLERİNİ UNUTMASIN ..SAKIN ,SAKİN OLAKİ..MERAL AKŞENER HANIM..BÖYLE BİZ İHANET YAPMA BİZ SENİ VE ARKADAŞLARINI KURUYUCULARI DESTEKLİYEN İYİ PARTİLİ ..TÜRK VATANDAŞLARINI ..UZAK DUR BU ..KALLEŞ ADAMDAN

Misafir Avatar
seçmen 2017-10-30 18:47:26 @GİT İŞİNE BE SERSERİ MHP SİMİ KALDI bahçeli akp ,

MHP AKP ile çalışıyor DOĞRU bu ülke için çalışan iki parti var mhp ve akp. Ve halkının yüzde doksan dokuzu bu ülke için çalışıyor. yüzde birlik sapık serseri uçuk hain onlarda belalarını buluyor. bu ülke bir bütündür ve mhp ile akp yi destekliyoruz.

Beğenmedim! (3)
Avatar
semra 2017-10-30 19:57:04

senib okunda boncukmu var iyice saçmaladın kibirli sinan..

Avatar
dalga var a cevap***ege 2017-10-30 17:02:47

Dalga hırsızlık sende, soysuzluk sende, iftira sende, kanı bozukluk sende, isyankarlık sende ulan deyyuz kim ne çalmış? nerden popondan çıkartıyorsun. yoksa popona bir tape mi soktularda orandan konuşuyorsun. belli bozmuşlar seni. arkası bozuk olandan zaten bir halt olmaz. iftiracı karaktersiz.

Misafir Avatar
Ege misin 2017-10-30 19:19:28 @dalga var a cevap***ege

ne kus beyinlisin, sen burnunun ucundan ilerisini goremiyen, onyargili, beyni yikanmis bir cahilsin. Ulan ulke girtlagina kadar borca girmis, dis dunyada itibar sifir, bir tek dost ulke kalmamis, teroru costuran da sizsiniz FETO ile neden senelerdir ortaklik yaptiniz, her secim zamani PKK ile neden anlasmalar yaptiniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ege 2017-10-30 18:51:29 @dalga var a cevap***ege

Hadi len serseriler kutu kutu paralarmış size kalsaydı yok gemilerle altında kaçırılıyordu! ulan ne zevzeksiniz. 2001 Türkiye sini bir hayel edin , batmıştık, bitmiştik. AKP iktidarı her kesimi kalkındırdı, devletimizi her alanda dışa bağımlılıktan kurtardı. süper güçler Ülkemize bu yüzden düşmanlık edip terörü başımıza salıyorlar. ya siz bu ülkenin vatandaşıysanız size ne oluyor? körmüsünüz yapılanlardan?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Ege'ye cevap 2017-10-30 18:45:59 @dalga var a cevap***ege

Ulan Ege, dalga vara neden kufurler yagdiriyorsun. Yatak odalarindan cikan kutu kutu paralari, para sayma makinalarini hic mi gormedin sen, eses iftira atmak senin gibilere mahsustur.

Beğenmedim! (1)
Avatar
GİT İŞİNE BE SERSERİ MHP SİMİ KALDI bahçeli akp ,tayyip be ÇALIŞIYOR 2017-10-30 18:09:44

Git işine be soytarı mahluk. dangalak O SENİN GİBİ UYUZLARIN ,KÖÇEKLERİNİN..HÜSNÜ KURUNTUSU KİMSENİN MHP GELİP GİTTİ YOK .,SERSERİ ..EĞER OLAKİ MERAL ,AKŞENER VE KURUCULARI DEĞERLİ İNSANLAR ÖYLE BİR YANLIŞLIK YAPALASA MİLYONLARCA ,MİLYONLARCA ..BİZ ((( İYİ )))) PARTİ SEÇMENLERİNİ VE DESTEKÇİLERİNİ KAYBECEKLERİNİ UNUTMASIN ..SAKIN ,SAKİN OLAKİ..MERAL AKŞENER HANIM..BÖYLE BİZ İHANET YAPMA BİZ SENİ VE ARKADAŞLARINI KURUYUCULARI DESTEKLİYEN İYİ PARTİLİ ..TÜRK VATANDAŞLARINI ..UZAK DUR BU ..KALLEŞ ADAMDAN