Son seçim anketinde AKP'ye kötü haber

PİAR Araştırma Şirketi Başkanı Kadir Atalay, Yol Tv Ana haber'in canlı yayınında AKP'yi Ankara'da hezimet beklediğini belirti.

Son seçim anketinde AKP'ye kötü haber

PİAR Araştırma Şirketi Başkanı Kadir Atalay, Yol Tv Ana haber'in canlı yayınında AKP'yi Ankara'da hezimet beklediğini belirti.

26 Şubat 2019 Salı 15:40
Son seçim anketinde AKP'ye kötü haber

PİAR Araştırma Şirketi Başkanı Kadir Atalay, Yol Tv Ana haber'in canlı yayınında AKP'yi Ankara'da hezimet beklediğini belirterek "Anket şirketlerinin yanlış yönlendirmesi sonucunda Özhaseki aday gösterildi. MHP seçmeninin %40'ı, AKP seçmeninin %13'ü Mansur Yavaş'a destek veriyor" ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 26.02.2019 15:58
Anahtar Kelimeler:
AKPPiarAnket
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Simdiye kadar reyiz 2019-02-26 15:52:55

Meydanlarda Kurani Kerim salladi poset salladi, 200 gramlik cay salladi, ilk secimlerde kaybedip mendil salladigi gunu sabirsizlikla bekliyoruz.

Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-26 19:29:33 @Simdiye kadar reyiz

en buyuk arastirma sirketi bile gelse fasafiso ,halk herseyi gördu bu halk,Darbe,,haksizlik,,hukuksuzluk,yandas kollama adam harcama,devletin malini yagmalama her seyi AKP zamaninda yasadi halk isyanda ac rezil rusva borcunu ödeyemeyen zavalli bir insan toplulugu oldu turk halki ayrica baski zulum ve direk hedef gösterilmeyi AKP zamaninda yasadi hic bir cumhur baskani halktan birini TV ve medyada hedef tahtasina oturtmadi ,bu Yönetim bu secimleri alirsa Tek adam rejimini en katmerli sekilde tadacak tum olumsuzluklari örtbas etmek icin karsi gelen cit cikaranin hayatini karartacak ,KHK lara havada ucusacak ve sonunda en korktugunuz sey basiniza o zaman gelecek halk sokaklara dökulecek yani AK partinin ac tabani ve birileri yine CHP DP Iyi Partiyi sorumlu göstererek kan akitacak tipki darbeyi planladiklari gibi hersey koltukta biraz daha oturabilip hirsiylik yapmak icin

Beğenmedim! (0)
Avatar
türkmen 2019-02-26 15:55:07

AKP.VE MHP.TECAVÜZCÜ.PARTILER.AHLAK.YOK.NAMUS.YOK

Avatar
Uyan gariiiii 2019-02-26 15:58:47

Anketler ne derse desin, Seçimlerin sonucunu belirleyenleri Tayyip Seçmiştir. Bunlar: Seçmenleri belirleyen (yazan) TİK, seçmen listelerindeki hileleri en iyi bilecek olan (ayda bir Ankara'da besiye çekilip ağızlarına bir parmak bal sürülen MUHTARLAR, Özelikle kırsal kesimlerde ve Güneydoğu'nun ücra köylerinde görev yapacak SANDIK KURULU BAŞKANLARI ve hepsinden önemlisi, Seçimlerin tarafsız ve adil olmasını sağlayacak, Oyları sayacak, bilgisayara yükleyecek ve itirazları karara bağlayacak olan YSK, Tayyip tarafından atandığı sürece Ankettlerde muhalafet %99 olsa bile muhalefet evrak üzerinde kazanamaz. Muhalefet artık bunu farketmeli ve seçimlere katılıp adil seçim oluyormuş süsü vermekten vazgeçmeli, seçimlerin adil olmadığını olmayacağını tüm dünyaya duyurmalıdır.

Avatar
F.b. 2019-02-26 17:25:04

AKP bitti...SANDIĞA GÖMÜLÜP TARİHE KARIŞACAK.
BURADA HİLEDEN BAHSEDİP SEÇİME GİRMEYİN DİYEN
"Uyan gariii" KİŞİ, KORKUYORSA KENARA ÇEKİLSİN.
BİZ AKP'yi SANDIKTA YENECEĞİZ.

Avatar
F.b. 2019-02-26 17:24:33

AKP bitti...SANDIĞA GÖMÜLÜP TARİHE KARIŞACAK.
BURADA HİLEDEN BAHSEDİP SEÇİME GİRMEYİN DİYEN
"Uyan gariii" KİŞİ, KORKUYORSA KENARA ÇEKİLSİN.
BİZ AKP'yi SANDIKTA YENECEĞİZ.

Avatar
Öz.TÜRK 2019-02-26 16:02:29

En.SON.INANILACAK.DIN.MÜSLÜMANLIKTIR

Avatar
Öz.TÜRK 2019-02-26 16:03:39

Yeryüzünde.bir.müslüman.birakilmamali

Misafir Avatar
x 2019-02-27 00:52:15 @Öz.TÜRK

Provakatör trol.iamacınız belli ajan p.çlet.halkı kışkırtmak suç.ip adresiniz tespit edilip siber suçlara bildirilmeli.site yönetimini göreve davet ediyorum.kesinlikle işitçi yobaz bir teröristsiniz.insanları trolleme görevindesiniz uyanık insan yazdığınızla .neye hizmet ettiğinizi hemen anlar.haberin konusuyla yazdığınız mesajın ne alakası var madırınızın fecrine arz-ı endam edip duhuluna ab-ı hayat zerkettiğim mantofonları sizi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cemal 2019-02-26 21:40:59 @Öz.TÜRK

sen gibi şerefsizleri görünce ak partiye vercem sen dinin ne onu söyle şerefsizin cocugu

Beğenmedim! (2)
Avatar
Türk 2019-02-26 17:15:02

Islam demek, sübjancı, hırsız, yalancı ve putperestlik demek. 5 vakit mamaz kılan be namazı kılarken ne söylediğini bilmeyene de putpetest denir!! Ne mutlu TÜRK’üm diyene...

Misafir Avatar
x 2019-02-27 00:56:36 @Türk

trol,ajan,provakatör.sol gösterip sağ vurmaya çalışma.yazdığınızın kimlerin ekmeğine yağ sürdüğü çok açık.

Beğenmedim! (0)