banner87

Son seçim anketinde Erdoğan ve Bahçeli'ye büyük şok!

SONAR Araştırma Şirketi'nin son yaptığı seçim anketine göre Cumhurbaşkanlığı Seçimleri'nde Erdoğan'ı destekleyeceklerini açıklayan Devlet Bahçeli'nin partisi MHP baraj altı gözükürken, Erdoğan'ın da Cumhurbaşkanlığı seçimlerini kazanmasının zor olduğu belirtiliyor.

Son seçim anketinde Erdoğan ve Bahçeli'ye büyük şok!

SONAR Araştırma Şirketi'nin son yaptığı seçim anketine göre Cumhurbaşkanlığı Seçimleri'nde Erdoğan'ı destekleyeceklerini açıklayan Devlet Bahçeli'nin partisi MHP baraj altı gözükürken, Erdoğan'ın da Cumhurbaşkanlığı seçimlerini kazanmasının zor olduğu belirtiliyor.

15 Ocak 2018 Pazartesi 09:55
Son seçim anketinde Erdoğan ve Bahçeli'ye büyük şok!

SONAR Araştırma Şirketi, 26 ilde, 3000 kişi ile gerçekleştirdiği anketin sonuçlarını açıkladı. SONAR, yaptığı ankette Milletvekilliği Genel seçimi ve Cumhurbaşkanlığı seçimleri bugün yapılsa kimlere oy verirsiniz soruları üzerinde duruldu.

Cumhurbaşkanlığı seçimleri ve ittifak tartışmalarının hız kazandığı 2018’in ilk günlerinde SONAR’ın yaptığı son anketi, Sonar Araştırma Başkanı Hakan Bayrakçı yerine Fidel Okan'ın yayınlaması dikkati çekti.

SONAR Başkanı Hakan Bayrakçı yapılan son ankete Cumhurbaşkanlığı Seçiminde ikinci tura kalınacağını ve bu durumda da Erdoğan’ın işinin hayli zor olacağı notunu düştü.

Buna göre kararsız seçmenler partilere oy oranına göre dağıtıldığında bugün seçim olsa çıkan rakamlarda AKP'nin oy oranın yüzde 40,10, CHP'nin yüzde 25,31, İYİ Parti'nin yüzde 14,22, HDP'nin ise yüzde 10,79 olduğu görülüyor. MHP ise barajın altında kalıyor.

SONAR Araştırma'ın 6 Kasım 2017 tarihindeki anketine göre MHP'nin oy oranı 7,78 iken yeni ankette bu oranın daha da düşerek 7,09 seviyesine gerilediği gözüküyor.

Araştırmanın Cumhurbaşkanlığı seçimleriyle ilgili bölümünde ise Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yüzde 38,9'la önde olduğu gözüküyor. Henüz bir aday göstermemiş olan CHP'nin oy oranı yüzde 18,9 iken, İYİ Parti lideri Akşener'in oy oranı ise yüzde 15,3.

Verileri kamuoyuyla paylaşan Avukat Fidel Okan, Twitter'dan yaptığı duyuruda, SONAR Araştırma Başkanı Hakan Bayrakçı'nın anketle ilgili, 'Erdoğan’ın ikinci turda da seçilmesinin çok zor olduğu' bilgisini ankete not olarak düştüğünü açıkladı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.01.2018 10:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Allah yar ve yardımcın olsun..MERAL HANIM..inşaAll 2018-01-15 10:26:25

akp.hile yapabilir..dikkat..! zaten millet oy vermiyor.%20 altında akp..mhp..sandık dibinde..kesinlikle..Allah iyi partiye yardımcı olsun..İnşaAllah..

Misafir Avatar
CHP KAZANACAK 2018-01-15 13:32:18 @Allah yar ve yardımcın olsun..MERAL HANIM..inşaAl

kilicdaroglu asgeri ucret 2000 tl olsun dedi
adalet isteyen hak hukuk istiyen chp ye oyunu verir chp vatandastan yana chp yerli ve milli politikalar izliycek uretim politikasina gecilcek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cok iyimser davranilmis 2018-01-15 13:29:21 @Allah yar ve yardımcın olsun..MERAL HANIM..inşaAl

akp ve mhp nin oylari daha dusuk olmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@DEMOKRASI x*** bksana 2018-01-15 12:14:16 @Allah yar ve yardımcın olsun..MERAL HANIM..inşaAl

koçum siz çamur atacağınıza bir ithal aday bulun, ekmeleddin olmadı obam, clinton, bush, gorge, hans gibi isimlerden yeda munafık bir i ni bulun ismi türkçe olsun. kendinizi tatmin edersiniz ama halkı kandıramazsınız.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
seçmen den 2018-01-15 12:11:56 @Allah yar ve yardımcın olsun..MERAL HANIM..inşaAl

Bu saf ve art niyetli anketci neye dayanarak bu yalan haberi yaptı ? bu halk kendi ayağına sıkacak kadar saf değil eeey art niyetli anket çi. bu millet milli olanıda biliyor zilli olanıda biliyor.Bu halk milli ve yerli olan ak pari ve mhp yi destekleyecek. siz hayel ürünleriyle milleti kandırmaya çalışıyorsunuz ama dibe iyice btıyorsunuz.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
taksim_ci 2018-01-15 12:06:29 @Allah yar ve yardımcın olsun..MERAL HANIM..inşaAl

chp iyi partide buluşacak. kılıçdaroğlu olan partiye oy yok

Beğenmedim! (6)
Avatar
İYİ PARTİYE OY VERECEĞİZ..AMAN DİKKAT/HİLECİLERE.. 2018-01-15 10:33:39

akp.hile yapabilir..dikkat..! zaten millet oy vermiyor.%20 altında akp..mhp..sandık dibinde..kesinlikle..Allah iyi partiye yardımcı olsun..İnşaAllah.. MİLLET EVLERİNDE BATTANİYE ALTINDA OTURUYOR..GAZ FAZLA GELDİĞİ İÇİN YAKAMIYOR..SARAY AHALİSİDE KEYF İÇİNDE...DAKİKASI 1.600 LİRA MASRAF VARMIŞ..GAZETELERDE YAZIYOR..HAKLARIMIZ AKP.YE VE OY VERENLERİNE VE SARAY AHALİSİNE HARAM OLSUN..ASLA OY VERMEYECEĞİZ..FUKARAYI ÇILDIRTAN AKP.YE OY YOK..KENDİSİNİ YAKAR MI KİŞİ? MECBURİYETTEN MİLLET KENDİSİNİ YAKACAK HALE GELDİ..AKP.YÜZÜN GÜLMESİN..CÜMLENİZİN..AMİN

Avatar
Akın Türk 2018-01-15 11:06:27

MHP'nin oy oranı %7 bile değil bence 3.5 , 4 arasında tanıdığım bütün MHP liler asla oy vermeyiz diyor bu kişilerde tanıdığım en sağlam ülkücüler, varın siz karar verin.

Avatar
Tarzan 2018-01-15 10:33:43

Böyle anketler Tayyip'i kizdirip basta Meral hanima ve diger muhalefet parti liderlerine hic yoktan bir operasyon yapilabilir veya baska birseylerle iliskilendirilebilinir.

Avatar
DEMOKRASI 2018-01-15 11:40:10

M HP ye çok oy almı Benim oyumuda düşün bakalı %3 alır AKP Has partıyı, Demokrat partıyı MHP,yı vede BBP yı yutuyor güya milliyetçilık adı altında yazık ülkemiz parlaementer sistem ve demokrası olması lazım Hukuk Adalet Hürriyet olması lazım

Avatar
seyit 2018-01-15 12:17:49

Avucunuzu yalarsınız.Reis haddinizi bildirir.

Avatar
anketçi 2018-01-15 13:43:42

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ülen güldürmeyin adamı adamların oyu %68

Avatar
aydın 2018-01-15 10:43:56

ataturkcu gorunen sonar iyi partiyi parlatıyor,bilmiyormu chp nin oylarını alacak,(ichp nin hdp ye yakın goruntusu) istanbulda yeni istanbul il baskanı zaten merkez oyları kaçırdı kaçıracagı kadar.

Misafir Avatar
AYDın 2018-01-15 12:19:59 @aydın

chp il başkanı olan fetocu bakın ropetejda ne demiş