banner82

Sürekli 10 soru soran Kemal Kılıçdaroğlu’na benden de 10 soru

Hakan bugünkü köşe yazısında CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’na benden 10 soru dedi.

Sürekli 10 soru soran Kemal Kılıçdaroğlu’na benden de 10 soru

Hakan bugünkü köşe yazısında CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’na benden 10 soru dedi.

04 Ekim 2018 Perşembe 14:18
Sürekli 10 soru soran Kemal Kılıçdaroğlu’na benden de 10 soru

Hürriyet köşe yazarı Ahmet Hakan bugünkü köşe yazısında CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’na benden 10 soru dedi.

Hakan’ın yazısının o bölümü şöyle; 

- SORU BİR: Her gün 10 soru... Her gün 10 soru... Nereye kadar Kemal Bey, nereye kadar?

*

- SORU İKİ: Soru sorarak muhalefet yapmak sizce de çok kolay, hayli acısız ve gayet zararsız bir muhalefet değil mi?

*

- SORU ÜÇ: “Sevgili Erdoğan” falan diye başlayan sorularınızın, en hızlı CHP’liler için bile artık hiçbir heyecan uyandırmadığını görmüyor musunuz?

*

- SORU DÖRT: Fazla soru sormak, soru sormayı ucuzlatmaz mı?

*

- SORU BEŞ: Sorusu cevaplanmaya değer bulunmayan biri durumuna düşmektense... Hiç soru sormamak daha iyi değil midir?

*

- SORU ALTI: “Sürekli 10 soru sor, en etkili muhalefet budur” diye biri size akıl mı verdi, yoksa yöntem yüzde yüz size mi ait?

*

- SORU YEDİ: “Dokuz seçimdir her girdiği seçimde yenilmiş bir liderin artık çekilme zamanı gelmemiş midir?” sorusunu doğru dürüst cevaplamamış bir liderin sorduğu ve soracağı soruları kim dikkate alır?

*

- SORU SEKİZ: Biz sıkıldık sizin soru sormanızdan... Siz kendinizden sıkılmıyor musunuz?

*

- SORU DOKUZ: Milletin sizden asla cevaplamaya tenezzül edilmeyecek sorular sormanızı istediğini nereden çıkardınız?

*

- SORU ON: Cevap vermeyerek kazanamadığınız seçimi, soru sorarak mı kazanacaksınız?

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarzan 2018-10-04 14:29:14

Bendende Kılıçdaroğlu'na tek soru.
1- Sayın Kılıçdaroğlu, Avrupa ülkelerinde bir parti Genelbaşkanı ilk seçimde partisi iktidar olmazsa gururu ve onuru için demokrasi anlayışı için de Genelbaşkanlıktan veya Partisinden istifa eder. Siz 9 seçim kaybettiğiniz halde hala yerinizde duruyorsunuz. Daha kaç seçim kaybettikten sonra CHP Genelbaşkanlığından istifa edeceksiniz?

Misafir Avatar
selim e cevap:-))))))) 2018-10-11 10:43:01 @Tarzan

Kılıçdaroğlumu meyve veriyor? zehirli meyve mi demek istedin?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yav Hakan bak koçum 2018-10-11 10:40:59 @Tarzan

Sende yanlış kişi ile muhatap oluyorsun. yav edebi hayayı vicdanı ülke çıkarlarını ayaklar altına almış biri ile muhatap olmakla sizde maalesef onun seviyesine iniyorsunuz. bu pinokyo yu kendi haline bırakın. zırvalasın dursun. halk da biliyor bunun ne mal olduğunu. chp zaten işgal edilmiş bir ajanlar topluluğudur.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hakan bey 2018-10-10 00:36:46 @Tarzan

kilicdaroglu bey ulkeyi yonetmiyorki ?? siz sorunuzu
yanlis kisiye soruyorsunuz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-10-10 00:34:59 @Tarzan

http://www.anayurtgazetesi.com/yazar/Ataturkun-mektubu/30812/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP = ARAP KIRALİYET PARTİSİ 2018-10-09 16:10:54 @Tarzan

TÜRK'LERİN ''A'' SINA KOYACAĞIZ İNŞALLAH !
NASILSA HEPSİ KOYUN MAŞALLAH ! AQ... :(

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
maço 2018-10-05 08:34:26 @Tarzan

elinde kuran,dilinde yalan bilin bakalım ben kimim?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
selim 2018-10-05 00:29:49 @Tarzan

Meyve veren ağaç taşlanır TARZAN.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ismail 2018-10-04 20:16:44

terbiyesiz ahmet

Avatar
vatandaş 2018-10-04 17:10:48

yalaka Ahmet hakan gazeteci

Avatar
sebo 2018-10-04 14:46:52

kilicdarogluna acidim onu kendine biraksalar daha güzel muhalefet yapar bence ama o partide gizli gücler tarafindan kuklalastirilmistir ne derlerse onu yapiyor bi insan ankaradan istanbula yürürmü akli olan yürümez

Misafir Avatar
selim 2018-10-05 00:38:15 @sebo

"sebo x---------" e cevap:yanlış

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doğruya doğru 2018-10-05 00:33:33 @sebo

Neden hep KILÇDAROĞLU.Hükümet der KILIÇDAROĞLU,muhalefet der KILIÇDAROĞLU,gazeteciler der KILÇDAROĞLU,sizler dersiniz KILIÇDAROĞLU?Cevap MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sebo x--------- 2018-10-04 15:32:53 @sebo

hakikaten isteklerini alabilecekse 1000 km de yürünür.Ama tayyip ile anlasmali yapildi tayyip yürüyüs kortejini dahi korudu! sonuc sifirrrrrrrrr!

Beğenmedim! (5)
Avatar
HACI KÜREYŞ 2018-10-04 16:21:47

SİZDE KENDİNİZİ GAZETECİ DİYE YILLARDIR BU HALKA YUTTURUYORSUNUZ,
TABİ DÜŞÜNEN İNSANA SORU SORULUR. SİZİN GİBİ SABİT FİKİRLİ İNSANLAR BUNU ANLAMAZLAR

Misafir Avatar
selim 2018-10-05 00:45:34 @HACI KÜREYŞ

Yani KILIÇDAROĞLU şimdi senin gibi düşünemiyen bir insan mı?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hem haci hemde kureys 2018-10-04 19:11:23 @HACI KÜREYŞ

buna halt etmek duser kureys hacami gitti nerden haci oldu?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Soran 2018-10-04 20:43:58

O soruları c.b.'na sen de sormazsan şerefsizsin.

Avatar
Adil 2018-10-04 22:11:10

En azından senin gibi soytarılık ve yalakalık yapmıyor. Sen bunları Kılıçdaroğluna sorup vakit kaybedeceğine adamsan ki biliyorum seğilsin 7/24 yalan söyleyen ucube yönetimdekilerine sor neden yalan konuşuyorsunuz. Bir kereliğine adam ol kriz yok diyen hükümete neden yalan söylüyorsunuz diye soru sor.

Avatar
vatandas 2018-10-04 15:10:55

Yillardan beri aldigi elestirileri dikkate alsa, birakin soru sormayi utancindan basinin karsisina cikmamasi gerekirdi.Saygin bir insan olarak, gercek chp liler kendisini baskan yapti ama kendisi bunlara ihanet ederek partiden atti.Ne oldu, bu hale dusmeye degermiydi diyoruz ama,israrla devam ediyor..

Misafir Avatar
selim 2018-10-05 00:42:43 @vatandas

Meyve veren ağaç taşlanır,iktidar neden KILIÇDAROĞLU'na yükleniyor.İKTİDAR İLE BİRLİKTE SİZ neden yükleniyorsunuz,iktidarın ortağı mısınız?

Beğenmedim! (0)