Takipçi sayısı 270, tercihi Cumhur İttifakı

16 Nisan referandumunda ‘Hayır’ diyen Anavatan Partisi (ANAP), 24 Haziran seçimlerinde 'Cumhur ittifakı'nı destekleme kararı aldı.

Takipçi sayısı 270, tercihi Cumhur İttifakı

16 Nisan referandumunda ‘Hayır’ diyen Anavatan Partisi (ANAP), 24 Haziran seçimlerinde 'Cumhur ittifakı'nı destekleme kararı aldı.

17 Mayıs 2018 Perşembe 19:59
Takipçi sayısı 270, tercihi Cumhur İttifakı

Anavatan Partisi, 24 Haziran seçimlerinde AKP ve MHP kurduğu Cumhur İttifakı’nı destekleme kararı aldı. Partiden yapılan açıklamada, “Kurucu genel başkanımız merhum Turgut Özal’ın siyaseti doğru okuyan, ülke çıkarlarını önceleyen politik dehası ve çağını aşan vizyoner politika anlayışıyla siyaset yapma gayreti” ile bu kararın alındığı belirtildi.

YSK’nın Anavatan Partisi’nin seçime katılmama kararının ‘hukuk cinayeti’ olarak eleştirildiği açıklamada, bu karar alınmadan önce farklı siyasi kuruluş ve yapılarla görüşüldüğü ancak ‘kendi kurumsal çıkarlarını ön planda tuttuklarının görüldüğü’ belirtildi.

HAYIR ÇALIŞMASI YAPMIŞTI

ANAP 16 Nisan referandumunda ‘hayır’ çalışması yürütmüş, açtığı stantlarda “Yok artık! O Kadar da değil. Ne istedinizse verdik, canımıza yetti gayrı! Hayır” propagandası ile seçmeni hayır oyu vermeye çağırmıştı.

Takipçi sayısı 270

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
AnapCumhur İttifakıÖZAL
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Türkiye Türklerindir 2018-05-17 20:06:01

Türkiye'nin bu günkü halinden bas sorumlu emperyalist, siyonist usaklari.
Baska sey beklenmez zaten.

Misafir Avatar
BOP 2018-05-17 23:49:58 @Türkiye Türklerindir

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKPYE OY VERMEK ISRAILE OY VERMEKTIR 2018-05-17 23:49:06 @Türkiye Türklerindir

https://www.youtube.com/watch?v=OzWkC3tUoVc

Beğenmedim! (0)
Avatar
ATATÜRK PARTİSİ CHP 2018-05-17 20:25:32

T.C. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ATATÜRKCÜ CHP KURUCUSU TÜRKİYE HAYRANI ÜLKE KORUYUCUSU HALKI MİLLETİ AYRIŞTIRMADAN TÜRKÜ ARABI LAZI ÇERKEZİ KÜRDÜ ALEVİSİ SUNNİSİ HRİSTİYANI BU ÜLKEDE KİMSEYİ AYIRMADI BU MİLLETİN ADINADA TÜRK MİLLETİ DEDİ..... MİLLETİNE YUKARDAN BAKMADI.... BU ÜLKEDEKİ HERKESİMİN KOMUTANI ÜLKENİN NAMUSU OLDU CAN KURBAN SANA YATTIĞIN YER NUR İÇİNDE OLSUN ATATÜRKÇÜYÜM ATATÜRKÇÜ ÖLECEĞİM

Avatar
AKP ADAM OLSA 2018-05-17 21:09:01

ulan okadar reyhanlıda ,somada vatandaşımız öldüde bir gün bile yas ilan etmediniz.çıkıp filistinde ölen 55 kişi için yas ilan ediyorsunuz hakmı lan bu.artık filistini yerse israile karşı ak gençliğiniz ve osmanlı ocaklarınızla kurtarırsınız bakalım yıollarca ülkeyi bizmi korumuşuz yoksa askerden kaçan osmanlı ocağı ve akgençlikmi.

Misafir Avatar
arap krali oldugunde ulkemizde iki gun 2018-05-17 23:47:11 @AKP ADAM OLSA

yas ilan edilmisti
filistin icin yine ulkemizde yas ilan edildi
AFRINDE TURK ASKERI SEHIT OLUNCA ULKEMIZDE YAS ILAN EDILMIYOR
YAYLALALAR YAYLAR SARKI TURKU GUNAH GUNAH

Beğenmedim! (0)
Avatar
hodri meydan lan amk katilleri 2018-05-17 20:44:15

Bütün bunlar Türk halkina algi operasyonu yapan, siyonist güdümlü unsurlar. Tamami basini ele gecirmis, köse noktalarini Türk ve müslüman kimligi altinda ele gecirmis siyonist hainler. Türk Milleti bu casitlara kanmayin! Kömüre, makarnaya kanmayin! Sizleri fakirlestieren ve üretimden uzaklastiran, kanser eden kendi malini satmak isteyen bu katillerden ve söylemlerinden, basinindan, gazetelerinden, algi operasyonlarindan uzak durun!

Avatar
anaplılar ruhu bozuk 2018-05-17 21:10:47

intahara meyilli bu adamlar ruhları karışık bartınlısı var artınlısı var hala padişahlığını sürdürmek isteyen bağımsız gavvatlar var. kumarbaz alkolık.yakışı akkpye yakışır.

Avatar
türkiyede 2018-05-17 21:32:11

ilk hançeri özal saplamış tayyip te mızrağı batırmıştır bir laf vardır anavatan partisi oyun kadar konuş yüzde 1 bile değil

Avatar