banner87

Tezcan: Saray düzeni doymuyor

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Basın Sözcüsü Bülent Tezcan, partisinin Merkez Yürütme Kurulu (MYK) gündemini basın mensupları ile paylaştı.

Tezcan: Saray düzeni doymuyor

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Basın Sözcüsü Bülent Tezcan, partisinin Merkez Yürütme Kurulu (MYK) gündemini basın mensupları ile paylaştı.

21 Mart 2018 Çarşamba 16:19
Tezcan: Saray düzeni doymuyor

Tezcan konuşmasına Nevruz Bayramını kutlayarak başladı. Nevruz'un birleştirici duygusuna her zamankinden daha fazla ihtiyaç olduğunu belirterek, "Ortasya'dan Balkanlara kadar uzanan koridar halkların kardeşliğinin yoludur. Nevruz barış ve huzur getirsin" dedi.

Tezcan, 45 yıl önce hayata veda eden Halk Ozanı Aşık Veysel'i de andı. 

Tezcan'ın açıklamasında satır başları:

Hakim ve savcılar bir siyasi partinin genel başkanın önünde cübbelerini iliklemeye çalışmış, olmayan cübbelerinde delik ve düğme aramışlar. Ayağa kalkmışlar.

Türkiye yargı tarihinde üst üstü ayıp yaşanmaktadır

Saray düzeni hakim ve savcıları ipotek altına almaya çalışıyor.

Bu kirli düzen, hakim ve savcıların talih ve şanslarını da ipotek altına alma düzenidir

Bizim tespit edebildiğimiz, 1236 hakim ve savcının 113 tanesi Ak parti ile doğrudan temas halinde.

90 puan alanlar elenirken 70 altında puan alanlar Ak partili olduğu için saraydaki kura ile saraya irdaelerini ipotek ettirerek mesleğe adım atmışlardır.

Sözde Danıştay Başkanı'nın kızı Gonca Hatinoğlu, kurayı çekiyor, talihine Elazığ hakimliği çıkıyor. Ana muhalefet partisinin ile tartışma yaşayarak saraya yaranarak kızını Ankara'ya Yargıtay Tetkik Hakimliğine atatıyor.

Elazığ vatan toprağı değil mi?

Enis Berberoğlu davasında bir gün öncesinde, gece yarısı hakimleri değiştirdiler.

Tosuncuklar 70 alır atanır, milletin çocukları 90 ile atanamaz. Tosuncukları tayini Elazığa çıkar bir günde Ankara'ya Yargıtaya Tetkik Hakimi olurlar. Analarının, babalarının dizinin dibinden ayrılmazlar. Milletin çocukları da atama bekler.

500 bine yakın atama bekleyen öğretmenimiz var. Milletn çocuğu bunlar, iş bekliyorlar... 

Tarihimizi kafasında fes bulunan delilerin ağzından dinleyenlerin milli ekonomimizin amiral gemileri olan şeker fabrikalarını anlamalarını tabiki beklemiyoruz. 

Milli olmanın yolu bu fabriklara sahip çıkmaktan geçer. Bu fabrikaları yok eden anlayış gayri millidir. Sata sata doymadılar. Tosunlar doymadı. Sarayın 13 günlük gideri ile şeker fabrikalarının zaraları karşılanır. Bir dakikası bir asgari ücrete eşit. Bu saray düzeni doymuyor. 

İŞTE KONUŞMANIN TAMAMI:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.03.2018 19:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cavit 2018-03-21 18:54:47

akp.ye kesinlikle oy verilmez..ülkeyi batırdı.
iyi parti iyidir..oylarımız iyiye doğru..inşaAllah.

Misafir Avatar
istanbul 2018-03-22 09:16:21 @cavit

vucut diline bakın lütfen. hiç cidiyet, hiç samimiyet, hiç bir dğruluk varmı*
kin ve sahte bir ifade ile poz veriyor

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
gerçek ŞU 2018-03-22 09:00:11 @cavit

artık chp li ile hdp li ayırt edilemiyor. ikisininde hedefi gayesi Türkiyeye zarar vermek olduğundan. oy kullananları bile artık chp hdp ayrımı yapmıyor. duruma göre.... vah chp vahh. DENİZ BAYKAL a çok kızıyorum partiyi bu ihanet şebekelerine bıraktı.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
bak en 2018-03-22 08:56:15 @cavit

CHP nin basın sözcüsüne bakıın! zırvalayıp duruyor. konuşmaları bir fındık içini dolduracak kadr bile işe yarayan bişe yok. iş olsun torba dolsun. bunlarınkide konuşmuş olayım diye konuşuyorlar ama iyice batıyorlar. insanları cahil zannediyorlar , bir iki iftira ve süslü sözle halkı kandıracaklarını sanıyorlar. . ya bunlar nasıl insan? nasıl milletvekili olmuşlar?
eee adamsızlıktan, bu zihniyete bu tipler yakışıyorda ondan .

Beğenmedim! (3)
Avatar
bb 2018-03-21 18:40:49

sizin oyuncağınız olmayan yargıya çamur atın atın. sizi kanunsuzlar.. kanun tanımazlar. adalet şimdi yerini buldu. içinize sindiremiyorsunuz.

Misafir Avatar
can 2018-03-21 18:56:00 @bb

BEĞENMEDİM....yANLIŞ OLDU..rabbim af etsin..yeşile bastım..

Beğenmedim! (0)
Avatar
milletin gönlüne girmek 2018-03-21 17:00:15

kuvvetler ayrılığını ayrılığı değil vatan millet devlet bayrak hak hukuk adalet ve insan hakları için kuvvetler birliğini tüm iradelere YARGILAMA SAFHASI DIŞINDA SAYGI VE SEVGİ GÖSTERMİŞ işlerini en doğru ve iyi yapanlar vatanını en çok sevenler olmuşlar saygıdan uzak kalmamışlar

Misafir Avatar
iyi partiye oy vereceğiz.Vatandaşlar 2018-03-21 18:51:35 @milletin gönlüne girmek

sende bu gazeteye veya siteye girme..şen şakrak yandaşlara git..için huzur dolsun..yalan ile palan ile..
asıl yandaşlar milleti aldatıyorlar..yalancı bahar ile..
emekli şu kadar alacakmış.. yo şu olacakmış bu olacakmış..ülke uçacakmış..mış bış mış..yalan mekanizması na oy veremeyiz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yorumcu lar a 2018-03-21 18:15:38 @milletin gönlüne girmek

buradan yorum yapan lar bakın bu gazete sırf fitne ve düşmanlık ihanet, olumsuzluk, yani insanlığa sığmayan haber ve yayınlarla dolu. hangi başlığı açsanız içiniz kararıyor. sizin psikolojinizi bozmuşlar. bu yüzden saldırgan ve mutsuzsunuz. yurt gazetesinden uzak durun huzuru , mutluluğu bulun. dostca tavsiyem

Beğenmedim! (4)
Avatar
ya sabır 2018-03-21 18:01:37

Bu chp de yokmu bir aklı başında yahu?
yahu her işe bir kulp takıyorlar. kulptan sonrada önüne gelene ağızlarına gelene pervasızca hakaret ediyorlar. yahu bunlar ANTİ iş, ANTİ, iyilik, ANTİ insanlık ANTİ Türkiye , ANTİ güzellik lermi ne? sizi sandığa bir gömeceğiz .

Avatar
Aydin 2018-03-21 19:21:37

Ulan soytari azicikta pkk a terör örgütü değil diyen hdp yi elestirsene

Misafir Avatar
????? 2018-03-22 09:26:32 @Aydin

çözüm sürecinde kim kol kolaydı...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Onden buyur Aydin 2018-03-22 00:10:29 @Aydin

Yillarca hem FETO,hem PKK ile algulum vergulum yapan sizlersiniz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Semih 2018-03-21 19:40:49

Yavsak aydin o pis dilini götüne sokarim
Terbiyeli olcan.chp icin konusurken o pis agzini calkalican.yavsak pic.

Avatar
Çift 2018-03-21 22:45:45

Aydın'a hakaret etmeyin, dokuz ay sonra iki tane olurlar.

Avatar
m.g. 2018-03-22 12:22:32

Aydın ve onun gibiler yavşağın önde gidenidir. cahildir yobazdır. ama belli ki hak etmedikleri bir işe girmişler. götlerinden korkuyorlar. uykuları kaçıyor, iktidar giderse diye