TSK'dan son dakika açıklaması: 1028 kişi yaşamını yitirdi

TSK'dan yapılan açıklamada "Zeytin Dalı Harekatı'nın başlangıcından itibaren etkisiz hale getirilen YPG'li sayısı bin 28 olmuştur'' denildi.

TSK'dan son dakika açıklaması: 1028 kişi yaşamını yitirdi

TSK'dan yapılan açıklamada "Zeytin Dalı Harekatı'nın başlangıcından itibaren etkisiz hale getirilen YPG'li sayısı bin 28 olmuştur'' denildi.

08 Şubat 2018 Perşembe 10:08
TSK'dan son dakika açıklaması: 1028 kişi yaşamını yitirdi

Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK), Zeytin Dalı Harekatı'nın başlangıcından itibaren etkisiz hale getirilen terörist sayısının 1028 olduğunu açıkladı. TSK'dan yapılan açıklamada, “Zeytin Dalı Harekatı” kapsamında bölgeden elde edilen bilgilere göre 8 Şubat 2018 tarihinde 29 PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ örgüt mensubu etkisiz hale getirilmiştir. Harekatın başlangıcından itibaren etkisiz hale getirilen terörist sayısı 1028 olmuştur. Zeytin Dalı Harekatı planlandığı şekilde başarıyla devam etmektedir" denildi. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.02.2018 10:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Oğuz 2018-02-08 10:15:10

Yaşamını yitirdi diyerek sanki masumlarmış gibi bir başlık atmışsınız. Gebertildi demeniz gerekir. Aynı kaptan su mu içiyorsunuz....

Avatar
anti chp 2018-02-08 10:20:06

oğuz kardeşime katılıyorum leş denmesi lazımken ....

Avatar
kahpe yurt gazetesi 2018-02-08 10:18:32

bu yorum bu yurt gazetesindeki orospu çocukları var bu pkklı ypdli bu kahpe dölleri var daha doğrusu bu yurt gazetesi ermeni piçleri dolu bu kahpepe kanı bozuk orospu çocuklarının ta amına koyayımmm

Avatar
KAHROLSUN TÜRKİYE DÜŞMANLARI 2018-02-08 10:24:02

KAHROLSUN PKK PYD CHP HDP KAHROLSUN BU GÜZELİM VATANIMIZDAKİ BU NERDEN GELDİKLERİ BELLİ OLMAYAN ERMENİ PİÇLERİ...

Avatar
TÜRKİYEMMMMM 2018-02-08 10:25:48

VATANINA GÖZ DİKENİ EZ OĞLUM....EZİLECEKSİNİZ TÜRK İSLAM DÜŞMANLARI KAHPE ERMENİ PİÇLERİ SONUNUZ YAKLAŞTI...

Misafir Avatar
gercekler 2018-02-08 11:15:57 @TÜRKİYEMMMMM

turk islami ne orospunun cocugu??
siz mi islam ogreteceksiniz. cocuga tecavuz etmek sizde, butun yoneticileriniz hirsizlik yapiyor, ortaya kanitlari cikiyor, sizin millette tik yok, zina sizde, her turlu icki gunah, yalan dolan, aldtamaca, hukuksuzluk sizde. siz mi muslumansiniz? ALLAH BELANIZI VERDI, DAHA DA VERECEK.

Beğenmedim! (0)
Avatar
TÜRKİYEMMMM 2018-02-08 10:26:58

SÖZ KONUSU VATANSA CHPSİNİDE HDPSİNİDE SİKERİM

Avatar