Tunç Soyer: Ben kendimi İzmir’e benzetiyorum

CHP'nin İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Tunç Soyer katıldığı programda İzmir'i anlattı.

Tunç Soyer: Ben kendimi İzmir’e benzetiyorum

CHP'nin İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Tunç Soyer katıldığı programda İzmir'i anlattı.

12 Şubat 2019 Salı 23:18
Tunç Soyer: Ben kendimi İzmir’e benzetiyorum

CHP'nin İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Tunç Soyer, Halk TV'de Enver Aysever'in konuğu oldu.

"Belediye başkanları yönettikleri şehirlere benzer"
Aysever’in sorularını yanıtlayan Soyer, “Başarılı belediye başkanları yönettikleri şehirlere benzerler biraz.

Aklıma Seyhan Belediye Başkanı’mız geliyor, Zeydan Karalar. O şimdi şu stüdyodan içeri girse, dersiniz ki Adana geliyor.

Ben de kendimi İzmir’e benzetiyorum.” dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
g. 2019-02-12 23:28:46

tövbe de .GÜZEL İZMİR sana benzemesinde......

Avatar
Gereksiz 2019-02-12 23:23:55

Yolun ve bahtin açık olsun Millet ittifakı gümbür gümbür geliyor saray ve avanelerinin akılları şaştı

Misafir Avatar
çeşme canım çeşme 2019-02-13 12:41:21 @Gereksiz

İzmir sana benzemesin AMAN AMAN. İzmir Egenmizin incisidirsen bir sağdan bir soldan sallandırdık diyenlerin devamısın.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
valla billa 2019-02-13 08:53:17 @Gereksiz

baban çok eyi etmiş şu türkeşi yargılamakla bak oğlu ortalıklarda yok.türkeş albayken menderesi astırdı önlemedi neden şimdi çıkmışta babanı eleştiriyor çakaldan dogan çakal yavrusu olanlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
soyerin engelleri. 2019-02-13 08:23:22 @Gereksiz

Kendini İzmire benzetiyormuş!!! gel bu adamın notuna bak şimdi? SIFIR. İzmire benzetiyormuş kendisini! bunlar konuşma engelli, bilgi engelli, anlatıma engelli.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tekin Baran 2019-02-13 00:27:53

ULAN ibne Aydin. Pkk ile masaya senin gotunu yaladigin Tayyip oturmadimi
Ulan sen ne yavsaksin.

Avatar
aydın 2019-02-13 00:03:41

ropertaj vermiş,diyorki hdp yede giderim hala akılanmamaış,hdp esavaş var diyor barış için pkk a ie masaya oturmalısınız diyor,buna ragmen hdp ye de giderim demek terör desdekciligine ortak olmaktır,sorun küçük biir çocuga ne der,çocuk bilir bunu,31 marta halkın şamarını yiyecek darmadagan olacaksınız chp nin önündeki kara bulutlar (hdp e seviciler) dagılacak ataturkculer guneş gibi dogacak

Avatar
f 2019-02-13 15:07:02

sen kimsin ki ülen !!! İzmire benzeyecek miş ..

Avatar
ülkücü aydın 2019-02-13 20:11:33

ben seni testere filmindeki adama benzetiyorum nedense:) izmir senden çok daha güzel..bu adamı nerden bulmuşlar ya:)bu kendini yönetemez izmir başına iş almasın bence

Avatar
veli 2019-02-13 20:54:24

Tunç SOYER gerçekten kültürüyle, birikimiyle çalışkanlığıyla İzmir'e benziyor.. O İzmir'e yakışan bir başkan. Onu bu özellikleriyle eleştiremeyenler alçakça babası üzerinden saldırıyorlar ona.